وسلی ننکا مربی برزیلی پرسپولیس یک سال دیگر هدایت دروازه‌بان‌های این تیم را برعهده خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکیل سهند نورمحمدزاده گفت: هنوز حکم را دقیق به ما نداده‌اند، ولی قطعا درخواست اعاده دادرسی و اعمال مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری خواهیم کرد. برای ما غیرقابل باور است که یک شعبه دیوانعالی کشور، در یک پرونده و یک موضوع، ظرف ۲ سه ماه، دو حکم متفاوت صادر کرده است.
‌می‌گویند دستمزد فوتبالیست‌ها را با مردم عادی نباید مقایسه کرد، ولی نمی‌گویند چرا؟ از کی چنین شد؟ دویست سال پیش که چنین نبود، فوتبالیست ارزش افزوده‌ای برای جامعه نداشت که چنین قدر ببینند و بر صدر نشینند.
چند ماه بعد او ماجرای خواستگاری را مطرح کرد و مدعی شد که قصد ازدواج با مرا دارد! من هم پیشنهادش را رد کردم و گفتم هنوز یک سال از مرگ همسرم نگذشته است، ولی او اصرار داشت که باید مرا ببیند به همین دلیل هم وقتی به مرخصی آمد، بلافاصله آدرس منزل پدرم را پیدا کرد و من برای اولین بار وقتی او را دیدم در شوک فرو رفتم چرا که همه جای دستانش آثار خراشیدگی با تیغ و چاقو بود. هنگامی که با دیدن این صحنه‌ها به او گفتم قصد ازدواج ندارم ناگهان چهره وحشتناکی به خود گرفت و سرش را محکم به دیوار کوبید!
کیلیان امباپه یک بار دیگر با تردید در مورد آینده اش حرف زد ولی تکرار کرد که تا پایان قراردادش که ژوئن 2024 است، برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
کیلیان امباپه یک بار دیگر با تردید در مورد آینده اش حرف زد ولی تکرار کرد که تا پایان قراردادش که ژوئن 2024 است، برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
انصاری با اشاره به حادثه عزل آیت‌الله منتظری بیان داشت: مسئله آقای منتظری در چندین ماه و شاید در سه چهار سال قبل از این اتفاقات، ریشه دارد. به نظر من یکی از ویژگی‌ها و شگفتی‌های زندگی و شخصیت حضرت امام این بود که با همه احترامی که به اطرافیان و خانواده خودشان می‌گذاشتند ولی یک استقلال رأی داشتند و این استقلال رأی اجازه هیچگونه نفوذی به شخصیت امام نمی‌داد.
انصاری با اشاره به حادثه عزل آیت‌الله منتظری بیان داشت: مسئله آقای منتظری در چندین ماه و شاید در سه چهار سال قبل از این اتفاقات، ریشه دارد. به نظر من یکی از ویژگی‌ها و شگفتی‌های زندگی و شخصیت حضرت امام این بود که با همه احترامی که به اطرافیان و خانواده خودشان می‌گذاشتند ولی یک استقلال رأی داشتند و این استقلال رأی اجازه هیچگونه نفوذی به شخصیت امام نمی‌داد.
دانشمندان در تگزاس، دو نوع ملخ بی‌بال کشف کرده و نام آن‌ها را به افتخار «ویلی نلسون» خواننده معروف و بازنشسته آمریکایی که اکنون ۹۰ ساله است، و «جری جف واکر» اسطوره دیگر موسیقی کانتری که سال ۲۰۲۰، در ۷۸ سالگی فوت کرد، گذاشته‌اند.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یک‌صدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یکصدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
کریم بنزما شاید راه گلزنی به هر تیمی را خوب بلد باشد ولی نزدیک به 10 سال است که راه دروازه اوساسونا را گم کرده است.
یک فروشنده در بازار جعفری تهران می‌گوید: «سود ما روسری‌فروش‌ها حدود ۳۰ درصد کاهش یافته، ولی پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده اوضاع بدتر هم شود. چون همین شالی که الان خانم‌ها دور گردن می‌اندازند نیز دیگر نخواهند انداخت. پس سود ما باز کم و کم‌تر خواهد شد.»
مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه دنیای آینده در حوزه هوایی حرف‌های دیگری را هم برای گفتن دارد، تاکید کرد: در حوزه هواپیمای الکتریکی چند نمونه کار را آغاز کردیم و ظرف سال آینده آزمایش یک یا دو نمونه را آغاز می‌کنیم. البته پهپاد‌های الکتریکی ما به بلوغ کامل رسیده‌اند، ولی هواپیما‌های با سرنشین الکتریکی به برنامه‌های توسعه‌ای نیاز دارند.
ملی‌پوش هندبال ایران می‌گوید نه برای یک سال و دو سال بلکه هندبال ایران برای سال‌های متمادی به حضور مربیان بزرگی چون وسلین احتیاج دارد.
نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
برایان مک‌درموت، استعدایاب سابق آرسنال، فاش ساخت که چهار سال قبل پیشنهادی جدی به ارلینگ هالند داد ولی او از پیوستن به یک باشگاه بزرگ هراس داشت.
ژاوی یک سال پیش گفته بود که هرگز در مورد داوری ها اظهارنظر نخواهد کرد ولی او پس از بازی سه شنبه شب بارسا برابر اینتر به شدت از داور و وی ای آر انتقاد کرد. مساله‌ای که با کنایه رئالی‌ها روبرو شده است.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
مربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با اظهار خوشحالی از همکاری مجدد با کارلوس کی‌روش گفت: زمان کمی برای آماده‌سازی تا جام جهانی داریم ولی کی‌روش ایران را به خوبی می‌شناسد.
بیرجند- پایگاه قهرمانی در شهرستان بیرجند از سال ۸۸ برای بهبود ورزش قهرمانی افتتاح شد ولی اکنون بیشتر به باشگاه خصوصی تبدیل شده و گلایه قهرمانان را به همراه داشته است.
هافبک فولاد شب گذشته فاصله ای با به ثمر رساندن زیباترین گل سال نداشت ولی تیر دروازه مانع از این کار شد.
«من به مرکز خدمات گفتم که اگر شما دستتان می‌رسد و می‌توانید کاری کنید، در جهت تشویق فرزندآوری و تشویق این مادر، حد اقل یک لوح تقدیر بدهید. یک چیزی بنویسید و به او بدهید. چیزی که دلش را خوش کند. این می شود حمایت معنوی.»
مسعود ستایشی گفت: از قتلی که در رفسنجان رخ داده متاسفیم و نگرانیم. در این رابطه یک تبعه افغانی بنام صمد سلیمانی در تاریخ ۱۶ مرداد سال جاری اقدام به قتل ۶ نفر از اتباع منطقه خود و ۴ نفر هم ایرانی در رفسنجان بوده اند که اقدامات انتظامی و قضایی فوری انجام شده و با اینکه فرد قصد فرار داشته، ولی او را دستگیر کردند.
آنچه به محتوا و قصه مربوط می‌شود طی بیست سال اخیر در فیلم‌ها به افکار، توقعات و توهمات طبقه متوسط اختصاص پیدا کرده است؛ یعنی طبقه‌ای که خودش را مرکز دنیا می‌بیند ولی در واقع ده‌درصد از مردم را شامل نمی‌شود و دغدغه‌هایش هم مهم نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ