نمایندگان پارلمان پاکستان طرحی را به تصویب درآورده‌اند که طبق آن راه برای بازگشت نخست‌وزیر پیشین تبعیدی این کشور به سیاست هموار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی ها نشان می دهد که اجاره نشینی مردم را به دردسر انداخته و برای اجاره یک واحد ۶۰ متری ۲۰۰ میلیون تومان پول رهن نیاز است.
سعید معروف؛ او یک والیبالیست نه بلکه یک جادوگر است.
یک خادم ملت باید ۵۰ درصد از ارزش هدیه‌ای را که می‌خواهد نزد خود نگه دارد، پرداخت کند. من از درآمد آن برای تعمیر آسفالت خیابان روبه‌روی خانه‌ام استفاده کردم که در شرایط بسیار نامناسبی بود. باید از دو نفر از سران دولت پیشین، نواز شریف و آصف‌علی‌زرداری نگرانی داشته باشید که در واقع چنین هدایایی را دزدیدند.
تصاویری از ممانعت نیروهای رژیم صهیونیستی از حضور مردم در مراسم نماز صبح در قدس شریف را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردار رمضان شریف: رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) هستند، همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم این سرزمین و تلاش برای کمک به جبهه مقاومت و تقویت فلسطینی‌ها تاکید داشته و دارند.
شرفی گفت: سگ‌های ولگرد بیشتر در نوار حاشیه‌ای هستند که در فصل زمستان برای غذا به شهر مراجعه می‌کنند. البته غذا دهی شهروندان به آنها باعث می‌شود، سگ‌ها به مجموعه شهری نزدیک شوند.
شرفی گفت: سگ‌های ولگرد بیشتر در نوار حاشیه‌ای هستند که در فصل زمستان برای غذا به شهر مراجعه می‌کنند. البته غذا دهی شهروندان به آنها باعث می‌شود، سگ‌ها به مجموعه شهری نزدیک شوند.
در صورت نیاز به تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، باید هماهنگی‌های لازم توسط رئیس دانشکده با مدیریت حراست دانشگاه صورت پذیرد.
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت.
وزیر کشور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز گفت: نماز دوای هر دردی است و به مصداق آیه شریفه "ان الصلوه تنهی عن الفحشاء و المنکر" برطرف کننده آسیب های اجتماعی است.
جمعی از پژوهشگران دانشگاه شریف موفق به طراحی و ساخت پدفیلتر تصفیه هوا شدند که بدون نیاز به دستگاه تصفیه هوا در محیط‌های داخلی مانند ادارات و منازل نیز قابل استفاده است.
«کریس مورفی» سناتور دموکرات آمریکایی گفت که قطر «شریکی پیچیده» است و از نظر سوابق خود در زمینه آزادی سیاسی و حمایت از کارگران نیاز به بهبود دارد.
قم- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دهه هشتادی و نودی ها آزادی قدس شریف را دنبال می کنند و امید داریم این نسل در بیت المقدس نماز بگذارند و و این رویدادهای اخیر زمینه پیروزی بزرگ است.
قم- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دهه هشتادی و نودی ها آزادی قدس شریف را دنبال می کنند و امید داریم این نسل در بیت المقدس نماز بگذارند و و این رویدادهای اخیر زمینه پیروزی بزرگ است.
پژوهشگران و محققان دانشگاه صنعتی شریف با طراحی، ساخت و تولید دستگاه‌ها و قطعات مختلف، توانسته‌اند به یاری صنعت آمده و تا حد زیادی کمبودهای ناشی از تحریم‌ها را جبران کنند.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
استواریکم شهید رضا شریفی از کارکنان مرزبانی گروهان مرزی بانه استان کردستان حین اجرای مأموریت گشت و کمین، کنترل و پایش نوار مرزی و تأمین امنیت منطقه مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
روسیه با سهم ۱۵.۵ درصدی بزرگترین شریک تجاری ترکیه از نظر واردات است و از تامین کنندگان اصلی انرژی مورد نیاز ترکیه می‌باشد. در نتیجه، هرگونه رویکردی که روسیه در قبال قبوض انرژی ترکیه اتخاذ کند برای آنکارا مهم است، زیرا دولت ترکیه در تلاش است تا لیر را تقویت کرده و افزایش قیمت ارز خارجی را مهار کند.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی تیمش مقابل شریف مولداوی، تایید کرد که کریس رونالدو نیاز داشت که هرچه زودتر گل بزند.
سرهنگ شریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی از امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.
نخست وزیر پاکستان تاکید کرد که کشورش با چالش های اقتصادی و سیاسی خطرناکی در داخل و خارج مواجه است که پشت سر گذاشتن آنها نیاز به اقدام و مداخله فوری دارد.
سرهنگ شریفی اعلام کرد: بزرگراه نواب، همت و امام علی (ع) و خیابان آزادی از سنگین‌ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی دارای ترافیک هستند.
سرهنگ شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ