میلان در تلاش است تا با مذاکره با رئال مادرید، براهیم دیاز را پس از پایان قرارداد قرضی‌اش، در جمع بازیکنان خود حفظ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان مسائل فلسطین اشغالی معتقدند تصویب یا عدم تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو سبب تضعیف دولت و تشدید فضای دو قطبی در میان احزاب، حرفه‌ها و طبقات مختلف جامعه خواهد شد.
کارشناسان مسائل فلسطین اشغالی معتقدند تصویب یا عدم تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو سبب تضعیف دولت و تشدید فضای دو قطبی در میان احزاب، حرفه‌ها و طبقات مختلف جامعه خواهد شد.
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد آینده پائولو مالدینی در میلان مشخص نیست و سرنوشت او در جلسه‌ای که امشب در دفتر باشگاه برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.
نبرد میان دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی حمیدتی همچنان ادامه دارد و اثری در افق از پایان این جنگ خانمانسوز به چشم نمی‌خورد.
پرونده این سرقت عجیب با ۹ متهم که برخی نزدیکان یکی از مقامات ارشد دولت سابق نیز در میان آن‌ها هستند، تحت عنوان «اختلاس، خیانت در امانت، سرقت و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی» بر اساس قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در یکی از شعب ویژه قضایی در حال رسیدگی است.
طرح اصلی ساختمان به‌دست «گابریل گورکیان» انجام شد و «وارطان هوانسیان» آن را به انجام رساند. اما در دوره نوسازی شهر تهران در دوران پهلوی اول و پس از ساخت ساختمان باشگاه افسران، توپ مروارید از میدان ارگ به ورودی حیاط این ساختمان انتقال داده شد.
مردم ژاپن بر این باورند که: «ماهی بزرگ «نامازو» که زمین بر پشت اوست، با تکان دادن دمش زمین‌لرزه بار می‌آورد...» پائولادلسول در طالع‌بینی چینی در این خصوص می‌نویسد: «۱۲ حیوان به افسانه قدیمی برمی‌گردند. آن‌ها می‌گویند یک روز بودا در شروع سال نو، تمام حیوانات را دعوت کرد. از میان آن‌ها تنها ۱۲ حیوان به دعوت او پاسخ می‌دهند، بودا هم مقدر می‌کند که سرنوشت جهان به دست آن ۱۲ تا باشد.»
در تاریخ ۱۰۰ ساله جمهوری ترکیه، تنها ۲ بار میزان مشارکت مردم ترکیه از ۷۰ درصد پایین آمده و روی عدد ۶۴ درصد ایستاده است.
واکنش دیدنی مایک مانیان در دقیقه 3+90 سرنوشت بازی تاتنهام-میلان را تعیین کرد.
در اینکه «لایحه ارتقاء امنیت زنان در مقابل سوءرفتار» نقاط ضعف و قوتی را در خود جای داده، تردیدی نیست، اما در این میان افرادی هستند که با نگاه سیاسی به لایحه، تلاش می‌کنند تا در دوره یکدستی دولت، مجلس و دیگر ارگان‌ها به ریاست و مدیریت اصولگرایان، لایحه حمایت از زنان در مجلس مطرح نشود.
یکی از نمادین‌ترین بازیکنان فوتبال در سال‌های اخیر، تاریبو وست، ستاره سابق تیم ملی نیجریه است.
وزیر جهاد کشاورزی گفته است اگر میزان تقاضای محصولی بیش از عرضه باشد قاعدتا شاهد تفاوت قیمت از در کارخانه تا بازار خواهیم بود که هم اکنون این مسئله برای تراکتور وجود دارد.
سرانجام ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی فرزین نیز نمی‌تواند روشن‌تر از دلار ۴۲۰۰ هزار تومانی جهانگیری، ۱۲۲۶ تومانی محمود احمدی‌نژاد و ۱۷۵ تومانی هاشمی رفسنجانی باشد. کاملاً مشخص است که با فاصله ۴۰ درصدی میان نرخ دلار بازار آزاد و دلار رسمی، صادرکنندگان غیرنفتی تن به عرضه دلار با این قیمت در سامانه نیما نمی‌دهند. همان‌ها که می‎‌گفتند دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری عامل فساد و رانت است، امروز باور دارند دلار ۲۸۵۰۰ تومانی، عامل تثبیت بازار، کاهش نرخ ارز و عقب‌رانده شدن دلالان است.
با مشخص شدن میزان مصدومیت ابراهیمی می توان حضور یا عدم حضور او در جام جهانی را پیش بینی کرد.
عراقیها پس از مدتها امروز منتظر هستند تا دولت جدیدی که مدتها انتظار آنرا می کشیدند، اعلام شود و این در میان تدابیر امنیتی ویژه در بغداد حکمفرماست.
به نظر می‌رسد در نهایت امین اسماعیل نژاد در این فصل برای پاس گرگان به میدان خواهد رفت.
دینامو زاگرب در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی ارزشمند برابر سالزبورگ رسید.
محمد شریفی تنها 10 دقیقه فرصت می خواست تا بعد از ورود به میدان نام خود را به عنوان گلزن در بازی نساجی با نفت مسجد سلیمان ثبت کند.
مدرن دیپلماسی جهت پاسخ به این پرسش، استدلال اصلی خود را به توجه به مولفه "تاریخ" قرار می‌دهد و بر این باور است که این گزاره، پیش بینی روندِ کلی آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد را تا حد زیادی تسهیل می‌کند. پیش بینی در علم سیاست کار سختی است و سخت‌تر از آن، پیش بینی رفتار یک دولت نظیر ایران است که به دلیل رویه‌های غرب و متحدان آن، شدیدا نسبت به تحرکات بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با محوریت تضعیف منافع خود بدبین است. با این حال، تاریخ و سابقه معادله اتمی ایران تا حد زیادی نشان دهنده شکنندگیِ ماهیت هرگونه توافقی است که میان تهران و غرب به امضا برسد.
یک دهه پیش که کارلوس کی‌روش اولین حضور روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران را تجربه کرد، خیلی چیزها با امروز متفاوت بود.
بایدن ممکن است پس از انتخابات میان دوره‌ای برای حکمرانی با مشکل مواجه شود و سرنوشت ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ میلادی هم چنان به صورت یک راز بی‌پاسخ باقی مانده است. با این وجود، با شتاب گرفتن مارپیچ مرگ سیاسی ترامپ میراث ریاست جمهوری بایدن تقریبا تکمیل شده است.
از میان ۸ مرد محکوم به قصاص که دیروز پای چوبه دار رفتند، ۵ نفرشان قصاص شدند، اما ۳ نفر دیگر به زندان بازگشتند و اولیای دم به قاتلان مهلت دوباره دادند تا شاید با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران از مرگ نجات یابند.
در وضعیت «گذار» در نظم بین المللی چین و آمریکا به دنبال تقویت مولفه‌های هیبریدی قدرت و عبور از رقیب خود هستند؛ در  این میان تایوان دارای جایگاه ویژه‌ای است
زدودن این توهم خطرناک از ذهن سینماگرانی که نگران سرنوشت آثارشان هستند و از این پس احساس ناامنی خواهند کرد، امری ضروری است و در این زمینه صاحب اثر ابزاری برای پیگیری عاجل و موثر ماجرا در دست ندارد و به نظر می‌رسد سازمان سینمایی همانطور که در اطلاعیه جشنواره هم به درستی ذکر شده بود وظیفه دارد در مقام مدعی العموم به ماجرا ورود کند و از حقوق سینماگران دفاع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ