مربی تیم پیکان معتقد است سوت داوران می‌تواند در سرنوشت یک باشگاه تاثیرگذار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم تازه لیگ برتری شده که با سه امتیاز منفی کارش را شروع کرده بود حالا با یک شوک جدید همراه با کسرامتیاز مواجه شده است.
وحید شمسایی با حضور در ورزشگاه حیدریان قم تماشاگر یکی از بازی‌های حساس هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شده است.
تصویری از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سه ساعت مانده به آغاز جدال حساس پرسپولیس و نساجی مازندران را می‌بینید که اکثر سکوها با پرچم‌های قرمز پوشیده شده است. پرسپولیس امروز در صورت کسب پیروزی در خانه نساجی قهرمان لیگ برتر بیست‌ودوم می‌شود. بازی از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد
آرمان اکوان در اولین فصل بازی در لیگ برتر، به چهره ثابت خط دفاعی ذوب‌آهن تبدیل شده است.
ناصر محمدخانی وارد محوطه ورزشگاه آزادی شده بود که خبرنگار ورزش سه یقه اش را سفت چسبید.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سه هفته پایانی لیگ فوق العاده حساس شده است گفت: ساپینتو روزهای سختی دارد و باید در دو جبهه موفق باشد.
اسامی داواران دو دیدار دیگر دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد و بر این اساس بازی رئال-چلسی را یک داور جوان فرانسوی سوت خواهد زد. برای میلان-ناپولی هم داور رومانیایی تعیین شده است.
امید رضا روانخواه جانشین ایمان رزاقی راد در تیم پارس جنوبی جم شده است. تیمی که با 33 امتیاز تیم هشتم جدول رده بندی لیگ یک به حساب می آید.
کمیته داوران قضاوت دیدار حساس دو تیم سایپا و استقلال خوزستان را به علی اصغر مومنی سپرد.
قزوین- دیدار دو تیم شمس آذر و فجر سپاسی را می‌توان یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ آزادگان دانست.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
پاس گرگان با یک نمایش خوب و حساب شده موفق شد فولاد سیرجان را شکست دهد.
برگزاری المپیاد فوتسال و بعضی از هزینه‌های انجام شده برای این المپیاد ابهاماتی را در خصوص مسائل مالی فدراسیون فوتبال ایجاد کرده که مشخص نیست این اقدام قانونی است یا اتفاق دیگری رخ داده است.
بازی حساس سپاهان و مس کرمان به یک داور کم نام و نشان واگذار شده است. سپاهان طی چند هفته اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده و در بازی قبلی مغلوب پیکان شد.
تبریز- سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: لیگ برتر فوتسال وارد مراحل سخت و حساسی شده است که لازم است کمی مدیریت شود تا نتایج تحت تأثیر اشتباهات سهوی قرار نگیرد.
مهمترین دیدار هفته پنج لیگ برتر بسکتبال بانوان بین تیم‌های شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان برگزار می‌شود.
گروه‌بندی مسابقات لیگ بسکتبال غرب آسیا در حالی انجام شده که ذوب آهن به عنوان نماینده دوم ایران، به خاطر اعمال برخی مقررات قطعی کردن حضور خود را منوط به برخی حساب و کتابِ های مالی کرده است.
گروه‌بندی مسابقات لیگ بسکتبال غرب آسیا در حالی انجام شده که ذوب آهن به عنوان نماینده دوم ایران، به خاطر اعمال برخی مقررات قطعی کردن حضور خود را منوط به برخی حساب و کتابِ های مالی کرده است.
اسامی داوران دیدارهای شب دوم از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد. قضاوت حساس‌ترین بازی نیز به آنتونی تیلور سپرده شده است.
در پی اشتباهات داوران در بازی های حساس هفته های اخیر لیگ برتر به کمیته داوران پیشنهاد شده است، برای قضاوت دربی از داور خارجی استفاده کند.
گل تماشایی میگل آلمیرون، ستاره نیوکسل، در جریان پیروزی 4-1 این تیم مقابل فولام با تحسین‌های زیادی مواجه شده و از نامزدهای بهترین گل ماه لیگ برتر به حساب می‌آید.
معمولا در سیلاب‌های این فصل بیشتر شاهد آسیب‌های انسانی هستیم که اغلب به دلیل توجه کافی نداشتن به هشدار‌ها است. باید تمرکز لازم بر اطلاع رسانی در این خصوص باشد و رسانه‌ها در این خصوص اطلاع رسانی کنند؛ مردم نباید در استان‌هایی که برای آن‌ها هشدار صادر شده است در مسیر رودخانه‌ها حضور پیدا کنند. همچنین با خودرو نیز از این نقاط عبور نکنند و در صورتی که با بارش شدید رو به رو شدند و آب روان مشاهده کردند بی گدار به آب نزنند.
کسرایی پس از اتفاقات عجیبی که در جریان یک پرونده جنجالی رخ داد، مدتی از سوی کمیته اخلاق فوتبال ایران محروم شده بود و حالا انتصابش به این سمت حساس بسیار عجیب است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ