یک روزنامه لبنانی اعلام کرد که فرانسه نقش ایران در منطقه را مهم تلقی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه امروز تأکید کرد: قطع کامل روابط اقتصادی بین آمریکا و اروپا با چین غیرممکن است و توهمی بیش نیست.
معاون نخست وزیر چین بر اهمیت بهبود روابط این کشور با اتحادیه اروپا تاکید کرد.
کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال فرانسه تاکید کرد که بازی برابر ایران همیشه دشوار است.
دادگاه تجدیدنظر پاریس حکم سه سال حبس را برای «نیکولا سارکوزی» رئیس جمهور اسبق فرانسه تایید کرد. او اولین رئیس‌جمهوری سابق در تاریخ فرانسه است که به زندان قطعی محکوم می‌شود.
شورای قانون اساسی فرانسه اصلاحات بازنشستگی مورد نظر «امانوئل ماکرون» را تایید کرد.
رئیس‌جمهور فرانسه هنگام بازگشت از چین در گفت‌وگویی تأکید کرد وابستگی اروپا به آمریکا در زمینه تسلیحات و انرژی زیاد است و باید کاهش یابد.
فرانسه و چین با صدور بیانیه‌ای بر تعهد خود به معاهده منع گسترش تسلیحات هسته‌ای تاکید کردند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که برخی کشورهای اروپایی به تدریج مداخله خود در جنگ اوکراین را آشکار می کنند.
رهبر حزب وطن‌پرستان فرانسه تأکید کرد آمریکا با تأکید بر ارسال سلاح‌های سنگین به اوکراین، خواهان جنگ جهانی در اروپاست.
وزارت خارجه تاکید کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه و بررسی امکان ادامه فعالیت فرهنگی فرانسه در ایران، در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند.
وزارت خارجه تاکید کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه و بررسی امکان ادامه فعالیت فرهنگی فرانسه در ایران،در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند.
وزارت خارجه تاکید کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه و بررسی امکان ادامه فعالیت فرهنگی فرانسه در ایران،در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بر ضرورت خویشتن داری پلیس فرانسه در برخورد با تجمعات مسالمت آمیز معترضین تأکید کرد.
رئیس جمهور فرانسه بار دیگر تاکید کرد که غرب و به ویژه ناتو باید نه تنها به کی‌یف بلکه به مسکو نیز تضامین امنیتی ارائه دهند.
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که به پایبندی خود در حمایت از امنیت و حاکمیت کشور عراق تاکید می کنیم و به این تعهد وفادار خواهیم ماند.
ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه تاکید کرد که تیمش برای قهرمانی دوباره در جام جهانی انگیزه بالایی دارد.
نمایندگان مجلس تاکید کردند که فرانسه با این تاریخ طولانی در جنایت حق ندارد از حقوق بشر دم بزند و با دخالت‌های نابه‌جای خود در امور داخلی ایران، پرچم سفیدی را بر دستان ناپاک خود بلند کند.
رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز با امانوئل ماکرون گفت: آمریکا و فرانسه به مقابله با جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین ادامه می دهند.
رؤسای جمهور چین و فرانسه در دیدار امروز در حاشیه اجلاس سران گروه- ۲۰ در اندونزی، بر کاهش تنش در جنگ اوکراین تأکید کردند.
وزرای خارجه انگلیس و فرانسه با انتشار بیانیه‌ای مشترک بر مقابله با «چالش‌های چین» در منطقه ایندو-پاسفیک تأکید کرد.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیری به خود ندیده بود.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیر فاجعه ای به خود ندیده بود.
رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس در گفتگویی تلفنی بر تقویت همکاری ها بین پاریس و لندن تاکید کردند.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در توییتی تاکید کرد که لندن و پاریس باید به واشنگتن برای اتخاذ تصمیمات لازم جهت حصول توافق در وین فشار وارد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ