با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر جهاد کشاورزی انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​صالح نیکبخت حقوقدان می‌گوید: برخی دادگاه‌ها با اعمال مجازات‌های تکمیلی مانند الزام به حضور در غسالخانه‌ها و شستن میت یا مراجعه به روان‌پزشکان و اخذ گواهی سلامت روانی که هیچ تناسبی با مجازات قانونی مقرر ندارد، نشان می‌دهند که از دانش حقوقی لازم بهره‌ای ندارند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات یکی از مسابقات لیگ دسته سوم حکم داد که یکی از احکام به ستاره آشنای استقلالی است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در دیدار دو تیم شادکام مشهد و ستارگان مردان پاشا البرز صادر کرد.
وزیر جدید جهاد کشاورزی با ۱۹۸ رأی موافق جایگزین ساداتی نژاد شد. حال باید دید برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای بخش کشاورزی چیست و آیا می‌تواند انتظارات را محقق کند.
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی شد. وی پس از برکناری سیدجواد ساداتی نژاد، برای این وزارتخانه کاندید شده بود. از مهمترین چالش های محد علی نیکبخت، حل مسئله گندم و مسئله خشکسالی در کشاورزی خواهد بود.
در این جلسه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از اعضای کابینه نیز در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کشاورزی حضور پیدا کردند.معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از سوابق محمدعلی نیکبخت است.
وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: قول می‌دهیم با بهره گیری از همه امکانات دولتی و خصوصی، تکمیل نظام تامین و توزیع نهاده‌ها را ساماندهی کنیم.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: نیکبخت ۳۵ سال در جهاد کشاورزی به عنوان کارشناس پله به پله فعالیت خود را آغاز کرده و با سفارش این و آن ارتقا پیدا نکرده است.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: عدم آشنایی نیکبخت با علوم نوین کشاورزی و نداشتن ایده، بنده را نسبت به توانایی وی به عنوان یک وزیر خلاق، نوآور و تحول آفرین دچار تردید می‌کند.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: نیکبخت کارشناس تمام عیار حوزه کشاورزی است و می تواند در حوزه ماموریتی و اجرای منویات رهبری و مطالبات مردم موفق باشد.
نماینده مردم فرسان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیکبخت فردی متعهد و متخصص است و مسائل و مشکلات جهاد کشاورزی را به خوبی درک می‌کند و برنامه‌های خوبی هم برای حل مشکلات این حوزه دارد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت کاشت نهاده‌های دامی و گندم در برنامه‌های وزیر پیشنهادی وجود ندارد، در حالی که در حال حاضر با مشکل کمبود آرد و نان مواجه هستیم.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش این کمیسیون درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را قرائت و تاکید کرد اعضای این کمیسیون موافقت خود را با گزینه پیشنهادی وزارت جهاد اعلام کردند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و صلاحیت محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در حال بررسی است.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی برنامه و صلاحیت محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی و اخذ رأی‌ اعتماد در دستورکار قرار گرفت.
نشست مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی جهت بررسی صلاحیت و برنامه‌های آقای نیک بخت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی صبح امروز برگزار شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار جلسه علنی روز سه‌شنبه هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور محمد علی نیکبخت گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد و از پیشنهاد وی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی حمایت شد.
محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی کیست؟
معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است.
علیرضا نیکبخت واحدی در دومین تجربه سرمربیگری‌اش، نخستین پیروزی را برای تیمش جشن گرفت و نماینده مشهد را به رده دوم جدول رساند.
در راستای اجرای سیاست‌های تعاملی سازمان مرکزی با شبکه تعاونی‌ها جلسه مشترکی با حضور نیکبخت معاون وزیر و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران و... برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ