رسانه های اماراتی خبر علاقه العین به جذب ادن هازارد را تکذیب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنیدن حرف‌ها و ادعاهای عجیب از زبان حجت عبدالملکی، تبدیل به عادت شده است؛ اما به نظر می‌رسد این‌بار مساله جدی‌تر از یکسری ادعاهاست و شاید پای درز اطلاعات مهم کشور در میان باشد. واقعا او - همانگونه که خودش بیان کرده - اشتباهی به این بزرگی مرتکب شده است؟
اگر امروز نماینده اتاق بازرگانی ایران به امارات مراجعه کند و به مقامات آن کشور اطلاع دهد که ایران قصد سرمایه‌گذاری در آن کشور را دارد و درخواست دارد که تمامی طرح‌های توسعه‌ای امارات در اختیار آنها قرار گیرد، احتمالاً محترمانه به سمت درب خروج هدایت خواهد شد.
این پهپاد دارای ۲۴ ساعت مداومت پرواز است و میتواند راکت هدایت شونده ۷۰ م م لیزری ، هر دو مدل موشک MAM و انواع بمب های هدایت ماهواره‌ای با برد ۲۸ تا ۷۰ کیلومتر حتی موشک کروز اس او ام را نیز حمل کند.
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
سیتی با پول اماراتی‌ها و نبوغ پپ قهرمان اروپا شد. آنها غیر از ولخرجی، چیزهای دیگری هم دارند.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مورد توجه باشگاه‌هایی از امارات و قطر قرار دارد و مذاکرات جدی را انجام داده است.
بر اساس آمار Numbeo، کشور لوکزامبورگ بیشترین و کشور نیجریه کمترین شاخص قدرت خرید را در میان ۸۴ کشور مورد مقایسه دارد. ایران در شاخص قدرت خرید رتبه ۸۱ را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که همسایه‌های ایران از جمله عربستان سعودی و امارات متحده عربی به ترتیب با شاخص قدرت خرید ۱۲۳.۴ و ۱۰۱.۹ هر کدام پنج و ۶ برابر ایران قدرت خرید دارند.
دانشمندان بیش از سه هزار مشاهده EXI از مریخ در یک سال را - دوره‌ای که معادل دو سال زمینی است - در کنار هم قرار دادند تا از ترکیب آن‌ها یک نقشه رنگی تولید کنند.
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت، از باشگاه شباب الاهلی امارات درخواست کرده است که برای دریافت طلب خود از این باشگاه فعلاً دست نگه دارد.
اماراتی‌ها قرارداد مجیدی را یک فصل تمدید کردند
با اعلام باشگاه اتحاد کلبا، قرارداد فرهاد مجیدی با این باشگاه تمدید شد.
مانوئل خیمنز، سرمربی اسپانیایی الوحده، پس از شکست برابر العین از این تیم خداحافظی کرد.
دو تیم العین و الوحده امروز در مسابقه‌ای که به ال‌کلاسيكوی امارات معروف است، برابر هم قرار می‌گیرند.
کاربران اماراتی با تعریف از عملکرد اتحاد کلباء برابر شباب الاهلی، به تمجید از فرهاد مجیدی پرداختند.
صفحه اینستاگرامی شبکه ابوظبی الریاضیة اشتباه عجیبی را انجام داد.
تیم‌های اماراتی بعد از درخشش مهدی قایدی قصد دارند این بازیکن را دوباره لیگ این کشور بازگردانند.
لژیونر دوچرخه‌سواری زنان ایران گفت: تیم اماراتی که عضو آن هستم بهترین امکانات را دارد و دوچرخه ای که در اختیار من گذاشته اند، در حال حاضر بهترین دوچرخه دنیا است.
به نظر می‌رسد که رسانه‌های اماراتی باتوجه به عملکرد خوبی که فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء داشته، دوست ندارند که او از تیم جدا شود.
فدراسیون فوتبال امارات بلیت های روز مسابقه با آرژانتین و یک جلسه تمرینی این تیم را به فروش رسانده است.
اماراتی‌ها به فرهاد مجیدی لقب «سلطان تعویض طلایی» دادند.
فرهاد مجیدی تبدیل به مربی محبوبی در فوتبال امارات شده است.
رسانه اماراتی از تاکتیک مجیدی به همراه اتحاد کلباء توصیف جالبی کرد.
تمرینات انفرادی مجیدی سرمربی اتحاد کلباء سوژه سایت «اسپورت» امارات شد و این رسانه نوشت: فرهاد مجیدی در حال تمرینات انفرادی آمادگی جسمانی است.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء به اماراتی‌ها توصیه کرد که برای صعود به جام جهانی بیشتر از بازیکنان جوان در لیگ استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ