سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: هماهنگی بین «پوتین» و «لوکاشنکو» نشان‌دهنده اتحاد میان مسکو و مینسک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسیر واردات این تعداد خودرو، باید نهادهای مختلف را با هم هماهنگ کند. ما قبلا که واردات داشتیم، این هماهنگی ایجاد شده بود و وقتی واردات قطع شد، این هماهنگی نیز از بین رفت...
کادر فنی پرسپولیس دنبال هماهنگی بیشتر بین بازیکنان خود برای ادامه رقابت های لیگ برتر است.
در جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی آخرین وضعیت اجرای تصمیمات کمیسیون مشترک قبلی و روند اجرایی شدن تفاهمات و قراردادهای منعقد شده بین ایران و چین بررسی شد.
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان در حاشیه نشست ریلی بین المللی خاورمیانه ۲۰۲۳ در دیدار جداگانه با دبیر شورای هماهنگی خلیج فارس بر استقبال ایران از سرمایه گذاران تاکید کرد.
نشست مشترک رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر امور خارجه برای برگزاری کنفرانس بین المللی مقابله با گرد ‌و غبار برگزار شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز مساله نخست کشور، مساله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این باره فرمایش هایی داشتند.
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز مسئله نخست کشور، مسئله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این خصوص فرمایشاتی داشتند.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز بهترین سطح هماهنگی‌های میدانی بین همه رده‌های ارتش و سپاه در عرصه عملیات و طرح‌ها وجود دارد.
سخنگوی دولت: مطابق ساعت کار کلیه ادارات به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح، با مسئولیت و هماهنگی مدیران مجموعه‌ها و به نحوی که خدمت‌رسانی به عموم مراجعین و مردم با خللی مواجه نشود، مشخص می‌شود؛ البته واحد‌های عملیاتی خدمت‌رسان مانند مراکز بهداشتی از این امر مستثنا هستند.
سمینار هماهنگی مربیگری کاراته با حضور رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی برگزار شد.
سمینار هماهنگی مربیگری کاراته با حضور رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی برگزار شد.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه رفع چالش‌های اصفهان را نیازمند هماهنگی بین دستگاهی در این استان دانست.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه رفع چالش‌های اصفهان را نیازمند هماهنگی بین دستگاهی درون استانی دانست.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هماهنگی مناسبی میان تیم عملیات امدادی اعزامی ایران با مسئولان ترکیه وجود دارد.
مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری، تلویحاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر را که لو رفته بود، تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رد نکرده بودند، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری تلویحاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر که لو رفته بود را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رد نکرده بودند. ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری تلویحاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر که لو رفته بود را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رد نکرده بودند. ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
کارشناس مسائل بین الملل گفت: نمیتوانیم بگوییم نشریه هتاک فرانسوی به صورت مستقل اقدام به انتشار محتوای توهین آمیز کرده لذا اقدام آنها قطعاً با چراغ سبز دولتهای غربی انجام شده است.
اگر بی‌حجابی رواج پیدا کند، مطمئن باشید که حجاب هم قیمت و ارزش بیشتری پیدا می‌کند و قدرش بیشتر دانسته می‌شود و حجاب هم یک رواج کیفی بیشتری پیدا می‌کند.
نشست هماهنگی بین نهادهای دخیل در امر آماده سازی حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی به میزبانی وزیر امور خارجه و سایر مسئولین عالی رتبه برگزار شد.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از تیم ملی انتظار بیشتری داشتیم ولی به دلیل عدم هماهنگی، برنامه‌ریزی و اولویت قرار دادن قهرمانی تیمی، امتیازات نفرات نادیده گرفته شد و قهرمان نشدیم.
محمد محبی ابراز امیدواری کرد که هماهنگی بین او و مهدی قایدی هفته به هفته بیشتر و بیشتر شود.
نماینده مراغه اضافه کرد: حتی گروهی پیش‌بینی می‌کردند با توجه به احتمال هماهنگی اروپا و آمریکا و پذیرش ایران، این توافق طی یکی-دو روز انجام شود، اما اخیرا با یادداشتی که آمریکا ارسال کرده است تقریبا امیدها برای توافق دارد از بین می‌رود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: بیشترین گرایش مصرف موادمخدر، گل در بین جوانان است، افزود: با توجه به تبلیغات نادرست در زمینه موادمخدر گل در فضای مجازی مبنی بر اینکه مخدر گل اعتیادآور نیست، جوانان ناآگاهانه از آن استفاده می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ