سرمربی جدید ذوب‌آهن امیدوار است شرایط خوبی در این باشگاه رقم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌های اولیه برای بررسی صحت اصالت تاریخی یکی از آجرهای شبستان جنوبی مسجد جامع ساوه انجام و به منظور بررسی‌های بیشتر به موزه ملی منتقل شد.
اصالت آبگوشت سنتی بزباش را به استان‌های همدان و خراسان نسبت می‌دهند و این آبگوشت با طعم و عطر بینظیری که دارد پای ثابت سفره شما می‌شود.
اصالت نقش برجسته ساسانی استرداد شده به کشور فردا در اولین مرحله بررسی شده و نتایج آنالیزها و عکسبرداری ها در اختیار همه پژوهشگران قرار می‌گیرد.
معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری گفت: از رسانه‌های محترم کشور درخواست می‌شود که رعایت اصل صحت و اصالت خبر و حفظ امانت داری را در نقل اخبار سرلوحه کار خود قرار دهند.
مدافع راست تراکتور می‌گوید این تیم برای کسب همه امتیازات وارد لیگ برتر می‌شود.
قالیباف گفت: امروز در حوزه حکمرانی نیازمند تحول هستیم، حکمرانی نو به معنای حرکت مبتنی بر حقانیت انقلاب اسلامی، اصالت جمهوری اسلامی و ایمان و باور به نظریه ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است
آستارا- «گلیم» یکی از فاخرترین دست سازه‌های ایران و گیلان است که در رشته رشته تار و پود آن معماری عمیقی از هویت، اصالت و فرهنگ جانمایی شده است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی یک قیام مهم به نام اسلام بود که به پیروزی رسید و اصالت فرهنگی را ارتقا بخشید.
یافتن دو مجسمه از دو خدای مصری و یونانی در شهر لوبین لهستان به قدری غافلگیرکننده بود که باستان‌شناسان ابتدا دربارۀ اصالت آن‌ها تردید داشتند.
وفور محصولات تقلبی و قاچاق در بازار لوازم یدکی موجب ضرر و زیان مردم شده است؛ به همین دلیل این سوال مطرح است که چگونه از اصالت لوازم یدکی خودرو مطلع شویم.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از احیای هنر منسوخ شده «دارایی بافی» در این استان خبر داد و گفت: گیلان، میزبان برنامه مهر اصالت مرغوبیت صنایع‌دستی می‌شود.
سنسور دوربین ممکن است طبق تعریف نرم‌افزاری، روی موی بلند حساسیت داشته باشد و آن را به‌عنوان بدحجابی ثبت کند؛ حال در این میان بعید نیست که به اشتباه تصویری از یک آقا با موی بلند یا خانومی که شال یا پوششی همرنگ با رنگ موهایش دارد، به عنوان بی‌حجاب ثبت شود؛ بنابراین نمی‌توان خیلی روی اصالت این تصاویر حساب کرد.
آثار صدمات ناشی از اصابت ضربات چاقو روی بدن زن جوان وجود نداشت و جسد با دستور بازپرس جنایی برای بررسی دقیق علت فوت و همچنین احراز هویت مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که احتمالاً ۴۸ ساعت از قتل می‌گذرد.
با توجه به حجم بالای کالای قاچاق و تقلبی در کشور، می توان با ارسال کد شناسه و کد رهگیری کالا به شماره #۴*۷۷۷۷* و مراجعه به سامانه جامع تجارت و سامانه جامع گارانتی از اصالت کالا مطمئن شد.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: سه سرمایه این شورا شامل اصالت، استقلال و اتقان مصوبات است.
با مصوبه مجلس، ارائه دارو و تجهیزات پزشکی توسط داروخانه‌ها و مراکز درمانی بدون استعلام و احراز اصالت از طریق سامانه‌های دارای مجوز و مورد تأیید وزارت بهداشت ممنوع شد.
هنر ایران همواره در سراسر دنیا زبانزد جهانیان بوده است. رنگ فیروزه‌ای برای ما یادآور هنر فیروزه‌کاری‌های نیشابور و هنر خاتم اصفهان است. رنگ سرخ ایرانی، برای همه دنیا، تداعی کننده قالی ایرانی است.
شیرینی نخودچی در نقاط مختلف کشور طرفداران خاص خود را دارد. اصالت شیرینی نخودچی متعلق به استان قزوین است و بیشتر در زمان عید نوروز تهیه می‌شود.
پرز بعد از قهرمانی رئال در جام باشگاههای جهان تاکید کرد که هدف باشگاه این است که همواره بهترین در اروپا و جهان باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: شب یلدا⁩ یکی از سنت‌های دیرینه فرهنگی و اجتماعی ایرانیان، نمادی از اصالت و اهمیت خانواده نزد ایرانیان است
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مبارزه با تروریسم وقاچاق مواد مخدر و حمایت از حقوق بشر در دیدگاه غربی‌ها اصالت ندارد، بلکه بخشی از جعبه ابزار سیاست خارجی این کشورها را تشکیل می‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید با تیمی بازی دارد که قدرت اول ایران است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت به منظور بررسی شناسه کالا و کد رهگیری قطعات و لوازم یدکی در حوزه خدمات پس از فروش، از انبارهای شرکت ایساکو بازدید کرد.
از میان بازار اول سهام، بازار دوم سهام، بازار بدهی، بازار مشتقه و صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله فقط بازار‌های اول و دوم سهام نسبت به هفته گذشته صعودی بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ