اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خطیر حکم مدیرعاملی خود را از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دریافت کرده است.
علی خطیر حکم مدیرعاملی خود را از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دریافت کرده است.
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه ذوب آهن خواهان جذب محمدحسین اسلامی هافبک جوان این تیم شد.
باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه هوادار خواهان جذب محمدرضا خالدآبادی شد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن اعلام خبر جدایی اش از این باشگاه گفت: اعتماد به هیات مدیره کاهش یافته بود و ادامه کار در این شرایط را غیر ممکن می‌دانم.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال رسما از این تیم جدا شد.
با پیروزی پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر، تیم استقلال رسما از رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ بازماند.
يك سرمایه دار ایرانی مقیم کشور قطر که از طرفداران باشگاه استقلال است، آمادگى رسمى خودش را براى خريد سهام اين باشگاه اعلام كرد.
کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در هفته های اخیر برای استقلال رخ داده است گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد در یک رسم بد همه خواهان برکناری سرمربی می شوند اما به او زمان نمی‌دهند.
باشگاه استقلال درخواست خود را برای تغییر محل برگزاری دیدار سوپر جام در تاریخ چهارم آبان به صورت رسمی تقدیم سازمان لیگ کرده و خواهان برگزاری مسابقه در زمینی با کیفیت بهتر شده است.
کاوه رضایی، مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی فوتبال ایران، به عنوان بازیکن آزاد به جمع شاگردان بردیف اضافه شد.
سیاوش یزدانی با عقد قراردادی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست.
این بازیکن بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا یک سال به صورت قرضی در جمع آبی‌پوشان پایتخت باشد.
قرارداد محمد محبی بازیکن فصل گذشته تیم سانتاکلارا پرتغال با استقلال امضا شد.
باشگاه استقلال به طور رسمی خواهان برخورد کمیته داوران با بیژن حیدری شد.
جزئیات بسته سیاستی مصوب در جلسه شورای‌عالی سران قوا اعلام شد که بر همین اساس، افزایش سقف تمدید قراردادهای اجاره‌بها در سال ۱۴۰۱ در شهر تهران و سایر کلانشهرها ۲۵ درصد و در سایر شهرها حداکثر ۲۰ درصد است.
شانزدهمین روز آواربرداری متروپل در آبادان در حالی به انتها نزدیک می‌شود که هنوز ابعاد این فاجعه در حال رشد و تکوین است؛ فاجعه‌ای که امروز بر شمار جان باختگانش افزوده شد و احسان عباس‌پور، فرماندار ویژه شهرستان آبادان در توضیحش گفت: در ادامه عملیات آواربرداری متروپل آبادان دو پیکر دیگر کشف و از زیر آوار بیرون کشیده شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۵۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بالغ بر صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۱۴ تن از ایشان وخیم است.
نجات خلبان و کمک خلبان پس از سقوط جنگنده
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۹۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۴ تن از ایشان وخیم است.
باید دید جنجال و کشمکش تازه سرخابی‌ها بر سر یک بازیکن جوان به کجا خواهد کشید.
ساپینتو رسما سرمربی استقلال شد
هافبک استقلال رسما خواهان جدایی شد
وریا غفوری رسما از استقلال خداحافظی کرد + عکس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ