گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل از لهستان برای توسل به زور در قبال پناهجویان انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از دبیرکل سازمان ملل به‌دلیل اظهارات وی در خصوص عرضه رایگان غلات توسط مسکو به‌آفریقا انتقاد کرد.
سازمان ملل با اقدام انگلیس در تصویب یک لایحه جنجالی درباره مهاجرت اعلام مخالفت کرد.
وزیر امور خارجه اردن از تصمیم برنامه جهانی غذا برای قطع کمک به پناهجویان سوری در کشورش انتقاد و تصریح کرد که اردن به تنهایی نمی‌تواند این بار را تحمل کند.
معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل از سوءاستفاده آمریکا از میزبانی این نهاد برای فشار بر دیپلمات‌های روس انتقاد کرد.
معاون سخنگوی سازمان ملل از مواضع ضدفلسطینی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
شمار زیادی از کشورهای عضو سازمان ملل از جمله ایران، روسیه، ونزوئلا و آمریکا از وضعیت حقوق‌بشر در فرانسه انتقاد کردند.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز دوشنبه در سخنرانی خود با انتقاد از اقدامات یکجانبه گرایانه آمریکا گفت که واشنگتن خودسرانه منشورهای بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز دوشنبه در سخنرانی خود با انتقاد از اقدامات یکجانبه گرایانه آمریکا گفت که واشنگتن خودسرانه منشورهای بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.
دبیرکل سازمان ملل ضمن انتقاد از رویکرد کشورهای ثروتمند جهان در قبال کشورهای فقیر، گفت کشورهای ثروتمند باید سالانه 500 میلیارد دلار به کشورهای فقیر کمک کنند.
سازمان ملل متحد روز دوشنبه اعلام کرد که تاکنون موفق به جمع‌آوری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار کمک برای میلیون‌ها نفر از ساکنان کشور جنگزده یمن شده است.
دیوید بوید مازوت را از «کثیف‌ترین سوخت‌ها» خواند و از ایران به‌دلیل استفاده از آن انتقاد کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از سازمان ملل متحد به دلیل تصویب قطعنامه های متعدد علیه رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن راهکار عملی و اجرایی برای آنها، انتقاد کرد.
سخنگوی سازمان ملل متحد از تعلیق حساب کاربری خبرنگاران آمریکایی در شبکه اجتماعی توئیتر انتقاد کرد.
وزیر خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از موضع مغرضانه دبیر کل سازمان ملل درباره آزمایش‌های موشکی و دفاعی این کشور، او را عامل آمریکا معرقی کرد.
وزیر خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از موضع مغرضانه دبیر کل سازمان ملل درباره آزمایش‌ها موشکی و دفاعی این کشور، او را عامل آمریکا معرقی کرد.
رئیس‌جمهور جدید برزیل با انتقاد از ساختار کنونی شورای امنیت سازمان ملل، بر لزوم تغییر آن و پایان حق رأی وتو تأکید کرد.
سفیر ایران در سازمان ملل از برگزاری جلسات پی در پی در خصوص سلاح های شیمیایی سوریه با توجه به همکاری کامل این کشور در این ارتباط انتقاد کرد. ‌
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن انتقاد از رویکرد خصمانه کشورهای غربی علیه کشورش گفت که آیا بهتر نیست شورای امنیت برای محکومیت تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت سوریه تشکیل جلسه دهد؟
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد خشم واشنگتن از موضع گیری روسیه و چین در قبال اقدامات کره شمالی را ابراز کرد.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس فلسطین از اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کردند.
وزیر خارجه پیشین ایران نوشت: آمریکا از غذا و دارو به عنوان سلاح استفاده می کند و منافع خود را قربانی منافع رژیم صهیونیستی می کند.
رئیس ارتباطات دفتر ریاست جمهوری ترکیه با انتقاد از نقش  غیر سازنده سازمان ملل در بحران های انسانی بین المللی اعلام کرد این نهاد بین المللی خود ایجاد کننده بن بست در بحران های جهانی است.
وزارت امور خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از حمایت دبیرکل سازمان ملل از خلع سلاح اتمی این کشور، چنین اظهاراتی را فاقد انصاف و جانبدارانه توصیف کرد.
نمایندگی کره شمالی در سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای گفت کسی حق انتقاد از این کشور به دلیل برخورداری از تسلیحات اتمی و دفاع از خودش را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ