به نظر می‌رسد سیاست طالبان در رودخانه «هریرود» در کنار تقویت سد «سلما» احداث و بازسازی سد‌های دیگر است. در این حوزه کابل علاقه چندانی به شرکت در جلسات مشترک و سه جانبه ایران، ترکمنستان و افغانستان برای هماهنگی درباره بهره برداری از منابع آب رودخانه هریرود از خود نشان نمی‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر جشنواره نانو گفت: نانو در بخش کشاورزی با کشت حباب که تزریق آب در محصولات گلخانه ای با روش هیدروپونیک است راندمان تولید را ۲۰ درصد افزایش می دهد.
پسر اول "آلبرت اینشتین"، فیزیکدان برجسته آلمانی و برنده جایزه نوبل فیزیک در سال ۱۹۲۱ و "میلوا ماریچ" (Mileva Marić)، "هانس آلبرت اینشتین" (Hans Albert Einstein) استاد مهندسی هیدرولیک در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی بود.
درخت اوکالیپتوس همانند یک پمپ هیدرولیک عمل می‌کند و ده‌ها متر به عمق زمین فرو می‌رود و ذرات طلا را بالا می‌کشد
عضو انجمن هیدروپلیتک ایران گفت: در پروژه "داپ" قرار است که ۹۰ تا ۱۲۰ سد روی ارس ساخته شود که در صورت تکمیل این سدها، استان آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل خشک خواهند شد.
سه هزار و ۷۲۰ لیتر گازوئیل به همراه ۲ هزار و ۱۰۰ قوطی روغن هیدرولیک تقلبی از پارکینگ یک واحد مسکونی در قم کشف شد.
لحظه انفجار پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی مقابل صورت راننده را در این ویدیو ببینید.
شورای ملی تحقیقات اسپانیا شبکه‌ای به طول ۱.۶ کیلومتر از کانال‌هایی را که توسط امپراتوری روم ساخته شده بود در معرض نمایش قرار داده است. این پروژه هیدرولیک برای استخراج ۹۰۰۰ پوند طلا از لاس مدولاس منطقه کوهستانی در استان لئون مورد استفاده قرار گرفت.
با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، خط تولید پمپ فرمان هیدرولیک در شرکت سایپا آذربایجان افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان گفت: افتتاح خط تولید محصول جدید پمپ هیدرولیک فرمان، همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو آذربایجان، با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل شرکت های گروه سایپا، استاندار آذربایجان شرقی و مقامات استانی برگزار خواهد شد.
دستگاه نانوحباب‌ساز ایرانی در راستای استفاده در گلخانه هیدروپونیک گوجه‌فرنگی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع در شهر ایروان به کشور ارمنستان صادر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ