شورای ملی تحقیقات اسپانیا شبکه‌ای به طول ۱.۶ کیلومتر از کانال‌هایی را که توسط امپراتوری روم ساخته شده بود در معرض نمایش قرار داده است. این پروژه هیدرولیک برای استخراج ۹۰۰۰ پوند طلا از لاس مدولاس منطقه کوهستانی در استان لئون مورد استفاده قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملکه آمانیرناس، رهبر پادشاهی کوش، جنگ طافت‌فرسایی را از سال ۲۵ تا ۲۲ قبل‌ازمیلاد، علیه رومی‌ها شروع و گسترش آن‌ها به سمت آفریقا را متوقف کرد.
در اینجا تصاویری از جواهراتی را می‌بینید که اشراف رومی قرن‌ها قبل در یک حمام عمومی مجلل در بریتانیا گم کرده بودند.
سرمربی تیم فوتبال رم با رفتاری که پس از راهیابی به لیگ اروپا از خود بروز داد، رمی‌ها را امیدوار به تمدید قرارداد کرده است.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یکصدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
بازیکن ایرانی فاینورد به انتقاد از خوشحالی بیش از حد رمی‌ها و رفتار مورینیو در دیدار لیگ اروپا پرداخت.
رمی‌ها در هفته بیست و هشتم به برتری قاطعانه و مهمی برابر سمپدوریا دست یافتند.
شاگردان والری کارپین آخرین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند.
پیروزی النصر در وقت‌های اضافه بازی با الباطن، در رسانه روسی بازتاب کنایه‌آمیزی داشت.
همیشه موقع رفتن به استخر باید مواظب جواهراتمان باشیم؛ یافته‌های تازه در یک حمام باستانی در انگلستان نشان می‌دهد که بعضی از رومی‌ها این قاعده را رعایت نکرده بودند!
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ