باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، صعود تیم نوجوانان به جام جهانی را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیفا به باشگاه‌های ایرانی بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی در جام‌جهانی قطر، چیزی نزدیک 1.5 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
صعود بچه‌یوزهای ایران به جام جهانی با درخشش پسر بازیکن سابق استقلال! / عبور از یمن سخت‌جان در ضربات پنالتی
رئیس جمهوری به نگاه مشترک چین و ایران در زمینه مبارزه با یکجانبه‌گرایی در جهان، حفظ استقلال و ضرورت قدرتمند شدن اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های متقابل دو کشور فرصت بسیار مناسبی برای گسترش همکاری‌های مشترک هم در سطح آسیا و هم در عرصه دو جانبه ایجاد کرده است.
کارشناس فوتبال با برشمردن دلایل خوب شدن استقلال در دیدارهای اخیر و خروج از افت بعد از جام جهانی، گفت: دیدار بعدی آبی پوشان با یک تیم مرموز است که باید تمرکز بازیکنان بالا باشد.
حسن روشن، ستاره سابق فوتبال ایران، دوباره از لفظی نامناسب علیه سرمربی فعلی استقلال استفاده کرده است.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که یکی از مفسران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود، به لقب «شیخ استرا» که به واسطه هیجانش در بازی‌های ایران و عربستان به او داده شد، واکنش نشان داد.
سرپرست تیم استقلال می‌گوید آن‌ها هم دوست دارند دربی با حضور تماشاگران برگزار شود.
استقبال بی سابقه ژاپنی ها از کاروان تیم ملی فوتبال‌شان در بازگشت از جام جهانی قطر باعث پر شدن سالن استقبال فرودگاه شد. تیم ملی ژاپن در جام جهانی قطر تا مرحله یک‌هشتم نهایی پیش رفت اما در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی شد
محمد مومنی، پیشکسوت فوتبال ایران و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، به انتقاد از تصمیم کارلوس کی‌روش در بازی با آمریکا پرداخت.
دوران رهبری جیانگ زِمین پنجمین رئیس‌جمهور جمهوری خلق چین را «عصر طلایی استقبال چین از جهانی‌شدن» می‌گویند. او شخصیتی عمل‌گرا بود که توانست چهره چین را تغییر دهد و جامه جدیدی بر تن کشورش کند. اما جیانگ زمین کیست که چینی‌ها توسعه خود را مدیون او هستند؟
در پی حضور سه بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی ریکاردو ساپینتو چند بازیکن از تیم امید استقلال را به تمرینات فراخوانده است.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
اقدامی که «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال در دیدار با تیم هوادار انجام شد، حالا به سوژه رسانه‌های ورزشی چند کشور تبدیل شده است و از آن به عنوان یک رسوایی یاد می‌شود.
کاپیتان استقلال برای حضور در جام جهانی قطر عزم خود را جزم کرده است.
سازمان لیگ قصد دارد قبل از اردوی تیم ملی ایران مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر ازجمله دربی را برگزار کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ما به دنبال راه اندازی دولت هوشمند هستیم، گفت: طبق شاخص‌های جهانی، رتبه ایران از لحاظ میزان الکترونیکی شدن و استقبال خدمات، ۸۹ است؛ همچنین از لحاظ شاخص مشارکت الکترونیکی در رتبه ۱۱۸ هستیم که نشان دهنده مشارکت مردم در دولت الکترونیک است.
به احتمال زیاد ۲۴ بازیکن نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی فوتبال از میان همین ۲۷ بازیکنی که اکنون در اردوی اتریش حضور دارند انتخاب خواهند شد و اندک تغییراتی را می‌توان تا اعزام تیم ملی به جام جهانی در فهرست دعوت‌شدگان مشاهده کرد.
مدافع راست استقلال برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم خود تلاش خواهد کرد.
۲ بازیکن استقلال در فهرست نهایی کی‌روش برای جام جهانی
کاوه رضایی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی بلژیک را به مقصد ایران و استقلال ترک کرد اما اشتباهات مدیران آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات باعث شد تا او نتواند استقلالی شود!
مهدی قایدی، ستاره محبوب هواداران استقلال پس از یک فصل دوری از این تیم، سرانجام به صورت قرضی به جمع آبی‌ها بازگشت.
اقدامات اورژانسی هنگام سکته مغزی
رتبه پرسپولیس و استقلال در تازه‌ترین رنکینگ جهانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ