از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه حدود ۳۲۵ هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان کشور تولید شده که از این میزان سهم خودروهای سواری حدود ۲۷۷ هزار دستگاه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی با حضور بیش از ۳۲۵ هزار داوطلب، صبح پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شد.
پاشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت قسط ۲۰۰ هزار یورویی رادوشویچ اطلاعیه جدیدی منتشر کرد.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
وزارت دفاع آمریکا امروز از تخصیص کمک نظامی ۳۲۵ میلیون دلاری جدید این کشور به اوکراین خبر داد.
در پایان معاملات سه شنبه بیست و نهم فروردین ماه شاخص کل بورس پس از رشد ۳۶ هزار و ۱۴۷ واحدی در ارتفاع دو میلیون و ۳۲۵ هزار واحد قرار گرفت. فردا در آخرین روز معاملاتی فروردین ماه ۱۴۰۲ شاخص مثبت خواهد ماند؟
شاخص کل بورس امروز با رشد ۳۶۱۴۷ واحدی توانست جایگاه جدیدی را فتح کرده و به شاخص ۲ میلیون ۳۲۵ هزار واحد برسد.
در ۸ رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، بالاترین رتبه برای دانشگاه‌های ایران فقط در یک رتبه‌بندی و آن هم جایگاه ۱۷۶ برای دانشگاه علوم پزشکی تهران در رتبه‌بندی RUR بوده و پس از آن و با اختلاف قابل توجه، دانشگاه تهران در ردیف ۳۲۵ جدول رتبه‌بندی RUR ایستاده است. در ۷ رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، جایگاه دانشگاه‌های ایران از ردیف ۳۰۰ جدول به ردیف‌های پایین‌تر و سیر رتبه‌ها نزولی است.
اعتصاب گسترده کارکنان فرودگاه‌ پایتخت آلمان تمام پروازهای مسافری این فرودگاه را زمین‌گیر کرد.
قربان زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: سپاهان ۳۲۵ میلیارد تومان، مس رفسنجان و مس کرمان حدود ۲۰۰ میلیارد تومان و آلومینیوم ۱۳۰ میلیارد تومان در لیگ بیست و دوم هزینه کرده‌اند.
حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی می‌گوید سپاهان با ۳۲۵ میلیارد بودجه پای به لیگ برتر گذاشته است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز پانزدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۴۶ هزار تومان است.
تسلا برای بیش از ۳۲۱ هزار خودروی برقی در آمریکا فراخوان صادر کرده زیرا چراغ عقب آنها ممکن است به طور متناوب خاموش شود.
کشتی World Europa دارای یک سرسره مارپیچ ۱۱ طبقه، هفت استخر، یک پارک آبی با فناوری مجازی به علاوه ۱۳ مکان غذاخوری است. هنگام قدم زدن تصاویر دلفین‌های باشکوهی در حال شنا کردن بالای سرتان روی یک صفحه ال‌ای دی ۳۲۵ متر مربعی دیده می‌شوند و حسی شبیه حس واقعی بودن شنای دلفین‌ها را منتقل می‌کنند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تاکنون تعداد ۲۷۹ پرونده برای ۳۲۵ نفر در دادسرا‌های استان تشکیل و از این تعداد ۱۳۷ پرونده، به عبارتی ۴۷ درصد از کل پرونده‌ها تعیین تکلیف شدند.
در هفته‌ای که گذشت نرخ شاخص ارزی در سطوح قیمتی کانال ۳۲هزار تومانی به نوسان پرداخت. این در حالی است که برخلاف دیگر کریدورهای پیشین این ارز، نوسانات دلار تنها در یک نیمه از این کانال صورت نگرفت و تمام پله‌های قیمتی کانال۳۲ محل عبور و مرور هفتگی دلار بود.
یک مقام مسئول از افتتاح حساب ۶۸۴ هزار و ۵۴۷ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن نزد این بانک خبر داد.
دادگاه CAS حکم پرونده ویلموتس را صادر و فدراسیون ایران را به پرداخت سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو محکوم کرد که البته نصف رای فیفاست. این بلژیکی قبلا حدود ۲میلیون یورو هم گرفته بود! همسر ویلموتس وکیل او بود...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ