شاخص کل بورس روز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۷۰۱۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۸۹ هزار و ۶۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۷۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۸۷ هزار و ۹۲۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۲۹۰۷۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۶۷ هزار و ۶۸۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۷۷۸۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۵۸ هزار و ۵۶۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۸۷۷۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۷۶ هزار و ۳۶۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۶۰۴۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
در نیمه ابتدای بورس امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ شاخص‌ها سبزپوش بودند و میزان ورود پول حقیقی به بازار ۱۰۴ میلیارد تومان گزارش شد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی به نماد کتوسعه بود.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۴۵۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۷۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۶۵۲۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۲۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۹۹۲۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۸۷۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۶۸۴۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۰۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۴۳۶۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۰۲ هزار و ۳۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۷۱۸۸۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۸۵ هزار و ۹۰۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۴۰۸۸۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۴۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۳۶۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۲۶ هزار و ۴۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۱۱۲۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۷۵ هزار و ۶۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۴۳۰۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۷۸ هزار و ۷۱۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۳۵۷۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۸۳ هزار و ۱۶۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر انحرافات و قاچاق در حوزه داروهای وارداتی است. این داروهای وارداتی هنوز وارد لیست نشده‌اند که دلیل آن، عدم تامین منابع مالی است.
عشقی درخصوص واریز سود شرکت ها از طریق سامانه سجام، گفت: تاکنون بحث پرداخت سود شرکت‌ها از طریق سامانه سجام با مشکلات زیادی از نظر زیرساختی مواجه بود اما با پیگیری‌های انجام شده این مسئله رفع شد، به‌طوری که تاکنون نیز ۲۳۰ شرکت سود خود را از طریق این سامانه پرداخت کردند.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه سهم دولت در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را تا پایان سال به فروش می‌رسانیم، گفت: عرضه اولیه ۲ شرکت آلومینای ایران و نیز پالایشگاه امام خمینی شازند را در دستور کار داریم که ورود سهام آنها به بورس به دلیل روند فعلی بازار سرمایه اجرایی نشده است.
دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در هفته گذشته این دوباشگاه در هیئت واگذاری سازمان خصوصی سازی ارزش گذاری شدند و روز گذشته نیز صورت‌های مالی این دو شرکت نیز در سامانه کدال منتشر شد.عرضه اولیه سرخابی ها چه زمانی است؟
مدیر برنامه‌ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: برخی از افراد که درصدی از سهام عدالت خود را به فروش رسانده‌اند، به همان نسبت سود آنها کاهش پیدا می‌کند و سود سهام به دارندگان جدید سهام عدالت واریز می‌شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی از احتمال اضافه شدن دارایی جدید به باشگاه استقلال خبر داد.
نقاط حمایت و مقاومت از جمله مهمترین مفاهیم در بحث تحلیل تکنیکال به شمار می‌روند و اغراق نیست اگر بگوییم که این مفاهیم کلیدی‌ترین بحث در ساختار تحلیل تکنیکال به شمار می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ