جمعی از خانواده‌های معظم شهدا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی به بیان خاطره‌ای از برد ۶ بر ۰ پرسپولیس مقابل استقلال پرداخته است.
در گرم‌ترین روز‌های سال شاید خالی از تفریح نباشد که نگاهی به خاطره‌های برفی تهران بیاندازیم؛ خاطره‌هایی بسیار دور و قدیمی از دوران قاجار.
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطره‌ای جالب از علی پروین را رسانه‌ای کرد.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
متوجه شدند هم رییس بیمارستان ایرانی است وهم رییس دپارتمان جراحی و هم رییس آن گروه جراحی و هم سه نفر از جراحان گروه. همه هم فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های ایران که در آمریکا دوره‌های تخصصی گذرانده بودند.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدا فرمودند: همه‌ی آنچه که در خاطره‌ی شماها از شهیدانتان وجود دارد، اینها همه درس است، اینها باید گفته بشود، اینها باید منتشر بشود.
رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاطره‌های شهدا باید با زبان هنر زنده نگه داشته شود، تاکید کردند: شهدا الگوهای زنده‌ی کشور ما و جوان‌های ما محسوب می‌شوند.
رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاطره‌های شهدا باید با زبان هنر زنده نگه داشته شود، تاکید کردند: شهدا الگوهای زنده‌ی کشور ما و جوان‌های ما محسوب می‌شوند.
فیروز نادری گفته بود: می‌خواهم آن خاطره‌هایی که از ایران دارم و جا‌هایی را که بوده‌ام بروم ببینم، هر چند حالا احتمالاً عوض شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم آقای گلی با خاطره‌ای تلخ فصل را تمام کرد.
روبرتو تورس پس از دو بازی غیبت، نمایشی خوبی همراه با فولاد در آخرین بازی فصل داشت.
برخی دروازه‌بانان با تجربه لیگ برتر فصل را با خاطره‌ای تلخ تمام کردند که نیاز به فراموشی آن دارند.
سرمربی ذوب آهن معتقد است این تیم با توجه به مصدومیت‌ها و بودجه‌ای که در اختیار داشت، جایگاه خوبی در جدول به دست آورده است.
پیام نیازمند در مصاف با تیم سابقش پیکان به دنبال چهاردهمین کلین شیت فصل است.
رضا رشیدپور خاطره‌ای در کانال تلگرامی دید در شب خود روایت کرده است از صبحی که آذری جهرمی خبر شکست پروژه پرتاب ماهواره را در برنامه اش روایت کرد.
امیر قلعه‌نویی توانست با خاطره‌ای بسیار خوش سیرجان را به مقصد تیم ملی ترک کند.
نجفقلی حبیبی رئیس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی در برنامه حضور خاطره‌ای از پاسخ سید محمد خاتمی به پرسش یک دانشجو در آخرین سالی که به دانشگاه تهران رفته بود، مطرح کرد.
یک روحانی خاطره‌ای از حضور در مراسم ختم یک مادر تعریف می‌کند که گوشی اش روی زنگ بوده و آهنگ بندری پخش کرده است.
در روزهایی که کریم باوی از خاطره‌ها فراموش شده بود، این اکبر یوسفی بود که نگذاشت او در روزهای سخت، غریبانه‌تر دورانش را سپری کند.
در فوتبالی که برخی برای مشهور شدن گا‌ها از اخلاق‌مداری دور می‌شوند، پس از ۳۰ سال از درگذشت «پرویز دهداری» همگان از مکتب اخلاقی او یاد می‌کنند؛ مردی که هرگز نمرد.
آنگه پوستکوگلو، مربی سلتیک، گفت که همه بازیکنانش بی‌تاب بازی برابر رئال هستند و حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را غرورانگیز خواند.
مربی سلتیک گفت که همه بازیکنانش بی‌تاب بازی برابر رئال هستند و حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را غرورانگیز خواند.
یک مبارز انقلابی خاطره‌ای از ۱۷ شهریور ۵۷ بیان کرد و گفت: خانم‌ها می‌رفتند و می‌آمدند. شعارشان این بود که اگر آقایان غیرت راهپیمایی ندارید بروید در خانه و خانم‌هایتان را بگویید بیرون بیایند.
سرمربی تیم ملی بر خلاف اعلام قبلی برای دیدار با لژیونرها و همچنین تماشای بازی‌های آنها راهی دوحه نشده و این ماموریت را وحید هاشمیان انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ