مهاجم جوان ذوب‌آهن گل اول دربی اصفهان را به ثمر رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۵ فوتبالیست برتر از حیث پاس گل در قرن ۲۱ معرفی شدند.
باشگاه گل گهر سیرجان به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید است و مذاکراتی با دروازه‌بان سابق تیم زیر ۲۱ سال یونان انجام شده است.
با اشتباه مسلم داور هلندی گل سالم ایتالیا مقابل فرانسه مردود اعلا شد.
مهدی طارمی در شب برتری ۲-۱ پورتو مقابل کاسا پیا، گل اول تیمش را به ثمر رساند.
کسب کفش طلا و قهرمانی شمس‌آذر موجب شده یک فصل رویایی برای مهاجم این تیم رقم بخورد.
مهاجم شمس‌آذر با گل‌های بیشمار نقش مهمی در صعودشان به لیگ برتر داشت.
سپاهان: گل صحیح دقیقه ۲۱ ما سوخت
مهارت در مهار ضربات پنالتی و دیگری بازی با پا، اگرچه بُعد جدیدی به بازی بیرانوند اضافه کرده، ولی او در بخش سابق که توانایی اصلی‌اش است نیز همچنان تواناست. او به سختی گل می‌خورد و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس شده است. نشان به آن نشان که بیرانوند در لیگ برتر امسال که ۲۱ هفته از آن سپری شده است تا به الان ۱۲ بار کلین‌شیت کرده و فقط ۹ بار دروازه‌اش باز شده است
آنتونی بازیکن تیم فوتبال منچستریونایتد در دقیقه ۲۱ دروازه تیم فوتبال چارلتون را باز کرد.
شروع نیمه دوم با گل برای استقلال همراه بود. ارسلان مطهری یکی از گلزن‌ترین بازیکنان استقلال در دربی‌ذها در دقیقه ۵۰ دروازه پرسپولیس را باز کرد تا استقلال ۲-۱ پیش بیفتد.
کیلیان امباپه در دقیقه ۷۹ نیمه دوم اولین گل فرانسه را به ثمر رساند تا نتیجه بازی ۲-۱ شود.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
آرژانتین موفق شد در دومین دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ استرالیا را شکست دهد و در مرحله بعد حریف هلند شود.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با نصب وسایل ورزشی و مرمت ۲۵۰ متر از فضای بوستان گل یاسمن، مناسب‌سازی های شهری ویژه معلولین در این منطقه به بیش از ۲۱ هزار متر طول رسید.
تکلیف گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هم مشخص شد و تیم‌های ملی ژاپن و اسپانیا به مرحله حذفی رسیدند.
تیم ملی سنگال با شکست اکوادور جواز حضور در مرحله حذفی جام‌جهانی را به‌دست آورد.
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
شاگردان گواردیولا در دیداری خانگی به سختی پیروز شدند.
منچسترسیتی مقابل دورتموند کامبک زد تا در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا با گل ستاره پیشین زنبورها این تیم را شکست دهد.
لیورپول که نخستین بازی‌اش را به ناپولی باخته بود، اولین بردش در لیگ قهرمانان را مقابل آژاکس جشن گرفت.
در شبی که سه گل در دقیقه ۹۰ را شاهد بودیم، اتلتیکومادرید مقابل پورتو با نتیجه ۲-۱ پیروز شد.
آرسنال موفق شد در دیدار مقابل فولام ۳ امتیاز بازی را کسب کند و دوباره صدرنشین شود.
۱۰ بازیکن برتر لیگ ایران در بیست و یکمین دوره مشخص شدند که سعید صادقی از گل‌گهر سیرجان با ۱۴پاس گل و ۸ گل زده، بیشترین امتیاز را جمع کرده است. او اکنون از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ