قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران کاهش یافت.
سکه امامی با کاهش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به ۲۷ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان رسید.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.
سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش نزدیک به ۱۵۰ هزار تومانی مواجه شده و به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
سکه امامی با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت ۲۸ میلیون تومان رسیده است.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته و در کانال ۲۸ میلیون تومان نوسان می‌کند.
قیمت سکه امامی دیروز با خبر مبادله زندانیان بیش از یک میلیون تومان ریزش کرده بود، امروز اما با افزایش قیمت مواجه شد.
طی هفته ای که گذشته قیمت طلا و سکه تمام همچنان روند نزولی خود را حفظ کرد و از آن طرف قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی ثابت ماند. همچنین حباب سکه در بازار ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان است.
در حالی که چند روزی است بازار ارز و به دنبال آن بازارهایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی را در پیش گرفته اند، امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: کاهش قیمت ارز، کاهش اندک تقاضا و فروش طلا برای ثبت نام خودرو باعث شده قیمت‌ سکه و طلا در بازارهای داخلی نزولی شود.
قیمت سکه در بورس نسبت به قیمت سکه در بازار آزاد با قیمت بیشتری مبادله می شود.
امروز مطالبی همچون چگونه از طریق بورس، خانه دار شویم؟، روند قیمت طلا خلاف نظر تحلیلگران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، جزئیات لایحه واردات خودروهای کارکرده، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در بورس سودآور است، نظر بانک مرکزی درباره وضعیت بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت سکه و طلا همچنان روند نزولی داشته و این بازار نسبت به هفته قبل افت‌های قابل توجه را ثبت کرده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به قیمت ۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
امروز مطالبی همچون نوسان دلار توافقی در کانال ۳۹ هزار تومان، پیش بینی بورس | فردا بورس نزولی است یا صعودی؟، با نوسان قیمت سکه، حباب سکه چه تغییری کرد؟، عملکرد چند ماهه شرکت‌های مهم بر روی کدال، فردا منتظر یک عرضه اولیه در بورس باشید، در عرضه اولیه فروژ به هر صندوق و هر کد معاملاتی چند سهم رسید؟، عرضه اولیه شرکت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، خریداران کامیون کشنده امروز در بورس کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
با گشایش نماد معاملاتی سکه مرکزی، عرضه اولیه اوراق گواهی سکه بانک مرکزی به روش حراج تک‌قیمتی در بورس کالای ایران با موفقیت انجام شد.
سکه امامی امروز با کاهش قیمت نسبت به دیروز مواجه شد.
امروز در بازار تهران قیمت سکه امامی به ۱۵ میلیون تومان رسید.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ریزش قیمت طلا و سکه در بازار طی روزهای اخیر، گفت: در صورت انتشار اخبار مثبت از مذاکرات و کاهش نرخ دلار، قیمت طلا و سکه نیز کاهش می یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ