دروازه بان تیم ملی ایران زیر تیغ جراحی پزشکان رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند مدل لباس شد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه گفت: قرعه سخت پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی به سود این تیم خواهد بود!
بررسی هزینه تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ ۲۲ برای فصل جدید را می‌توان از دروازه‌بانان ملی آغاز کرد
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
دروازه بان تیم ملی ایران برای توافق جدید با پرسپولیس وارد ساختمان این باشگاه شد.
علیرضا بیرانوند پیش از این هم تصمیمات عجیبی را در دوران بازیگری‌اش اتخاذ کرده است.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد.
علیرضا بیرانوند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در آستانه فسخ قرارداد با این باشگاه قرار گرفته است.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس که در دیدار اخیر تیم ملی مقابل ازبکستان از ناحیه فک دچار شکستگی شده بود، امروز (شنبه) زیر تیغ جراحی رفت. عمل جراحی بیرانوند سبک خواهد بود و پس از آن دوران نقاهت دروازه‌بان ملی‌پوش سرخ‌ها مشخص خواهد شد
علیرضا بیرانوند تا دقایقی دیگر یک عمل جراحی را خواهد داشت.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس دومین نامه اخطار را برای دریافت مطالباتش به باشگاه پرسپولیس داد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند.
اعتراض هواداران تیم فوتبال استقلال به علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس پیش از شروع دربی به حدی بالا گرفت که پرتاب بطری و اشیا باعث مصدومیت مربی خارجی سرخپوشان شد.
علیرضا بیرانوند در خصوص شرایط پرسپولیس صحبت کرده است.
وینگر تکنیکی تیم ملی یکی از گزینه‌های احتمالی پرسپولیس برای فصل آینده خواهد بود.
بازی فولاد و پرسپولیس آنقدر حاشیه زرد و زار داشت که خیلی از جوانب و اتفاقات آن دیده نشد، ازجمله اشتباه عجیب و غریب علیرضا بیرانوند در دقایق آغازین نیمه دوم که به‌راحتی می‌توانست منجر به فرو ریختن دوباره دروازه سرخ‌ها شود.
علیرضا بیرانوند ستاره آمریکا را راهی بیمارستان کرد.
بیرانوند حالا فرصت مناسبی در اختیار دارد تا به تاریخ‌سازی‌اش با پیراهن تیم ملی ایران ادامه دهد. برای خاص‌بودن بیرانوند همین بس که می‌تواند تجربه حضور در دو دوره جام جهانی را در کارنامه داشته باشد
علیرضا بیرانوند که با انگیزه زیادی برای جام جهانی آماده می‌شود، در آخرین بازی پرسپولیس قبل از شروع اردوی نهایی تیم ملی، صدمین بازی‌اش برای این تیم را تجربه خواهد کرد.
آسیب‌دیدگی علیرضا بیرانوند نگرانی زیادی درباره شرایط این دروازه‌بان در جام جهانی 2022 ایجاد کرده است.
علیرضا بیرانوند می‌گوید مینی‌ کمپ های تیم ملی بازیکنان را وارد شرایط جام جهانی می‌کند.
قرار است بیرانوند در روز‌های آتی زیر نظر فیزیوتراپیست‌های تیم ملی کار کند، اما وضعیت او برای دیدار روز سه شنبه با سنگال مبهم است.
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال بعدازظهر دیروز زیر نظر کی‌روش برگزار شد.
ملی پوشان پس از حرکات کششی و نرمش، با تمرین با توپ به گرم کردن پرداختند. در سوی دیگر زمین کمپ هم علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نیازمند سه دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر لوپز مربی دروازه‌بانان به تمرین مشغول بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ