شهردار تهران گفت: برای ایمن سازی ساختمان «آزاد»، کسبه نیز باید به میدان بیایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در منطقه ۱۹، به علت عدم رعایت نکات ایمنی از سوی ساختمان‌های همجوار این ساختمان و عدم پایداری سازه، تعداد ۵ ساختمان همجوار تخریب شدند.
معاون دادستان کل کشور گفت: از بین ۹۳ ساختمان نا ایمن، ۳۸ ساختمان از نظر درجه بندی خطر طبق نتایج ارزیابی ایمنی یکپارچه (اطفا حریق و سازه)، وضعیت پرخطری دارند. در نتیجه سایر ساختمان‌های مذکور در فهرست منتشره، از حیث درجه بندی خطر از نظر سازه و ایمنی یکپارچه در وضعیت کم خطر تری قرار گرفته اند.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست و چنانچه اقدامات ایمن‌سازی این مرکز ظرف یک ماه صورت نگیرد ساختمان را تعطیل می‌کنیم.
مشهد ـ مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به وقوع حادثه برای کارگری جوان در یک پروژه ساختمانی در مشهد، آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل، فرد مصدوم را نجات دادند.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: ۴۵ ساختمان مهم ناایمن تهران در اولویت بازسازی قرار دارند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی آتش سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند. منبع: ایسنا
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به مناسبت یک سالگی حادثه «متروپل» توضیحاتی را در رابطه با ساختمان‌های ناایمن پایتخت ارائه کرد.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به مناسبت یک سالگی حادثه «متروپل» توضیحاتی را در رابطه با ساختمان‌های ناایمن پایتخت ارائه کرد.
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر گفت: سالیانه حریق درون ساختمانی با رشد ۲۷ صدم درصدی مواجه است همچنین طی ۱۰ سال اخیر نیز شاهد رشد سالانه یک و دو دهم درصدی حریق بیرون از ساختمان‌ها بوده‌ایم.
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: امسال اولین سالی است که برای ایمن سازی ساختمان‌های شهرداری بودجه تعیین شده است.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از تکلیف تعدادی ساختمان که در شرایط خوبی قرار نداشتند برای اخذ مجوز از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با پیگیری‌های انجام شده در جلسه کمیته ایمنی خبر داد.
صارمی با تاکید بر ممنوعیت عملیات تخریب و گودبرداری از ۲۵ اسفند ماه، اظهار داشت: انجام هرگونه عملیات اجرایی بجز تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی، اجرای سازه نگهبان و پایدارسازی جداره گود زیر نظر مهندس ناظر پروژه و با اعلام قبلی به اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت:، به مالکان ساختمان های ناایمن و بحرانی اولتیماتوم داده شد که هرچه زودتر نسبت به ایمن سازی اقدام کنند.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضائی به صورت مستقیم وظیفه ایمنی سازی ساختمان‌ها را ندارد اگر تخلفی صورت گرفت باید این تخلف بلافاصله به دستگاه قضا اعلام شود.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضائی به صورت مستقیم وظیفه ایمنی سازی ساختمان‌ها را ندارد اگر تخلفی صورت گرفت باید این تخلف بلافاصله به دستگاه قضا اعلام شود.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از در دست بررسی بودن علت آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان ۱۸ غربی پاداد اهواز خبر داد.
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا در اهواز گفت: بیش از ۶۰ نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به شناسایی ۱۲۹ ساختمان ناایمن بسیار پرخطر و پرخطر در پایتخت گفت: ۱۰ ساختمان از این تعداد در فرایند ایمن‌سازی قرار گرفته‌اند .
شهردار منطقه ۱۳ از کنترل و ایمن سازی تاور کرین ساختمان های در حال ساخت به منظور تأمین امنیت شهروندان خبر داد و گفت: تمامی تاورکرین های محدوده دارای گواهی تائیدیه هستند.
ملکی به شهروندان توصیه کرد که در صورت داشتن چاه های قدیمی بطور مناسب چاه را تخلیه و در صورت شکسته شدن موزاییک و تغییر ناگهانی در محل چاه نسبت به ایمن سازی محل اقدام کنند.
شهردار منطقه ۱۴ از تسریع در ایمن سازی ساختمان‌های ناایمن و شناسایی و ایمن شدن ۹ ساختمان پرخطر در این منطقه خبر داد.
بنیاد مستضعفان از آغاز مقاوم سازی ساختمان ۵۸ ساله آلومینیوم تهران خبر داد.
به دنبال انتخاب پیمانکار از سوی شورای ساختمان آلومینیوم و همچنین واریز ۲۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در ۵ مرداد (به عنوان پیش پرداخت اجرای عملیات ایمن سازی سیستم برق به حساب شورای ساختمان)، عملیات ایمن سازی این برج ۱۵ طبقه آغاز شده و هم‌اکنون پیمانکار این پروژه درحال تجهیز کارگاه است.
عملیات ایمن سازی ساختمان قدیمی «آلومینیوم» با پرداخت ۲۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ