رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بابیان این که نیروهای انقلابی و متدین باید گفتمان عقلانی را برای دفاع از دین انتخاب کنند، کاهش دوقطبی شدن جامعه را در گرو این گفتمان دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا فصل آینده یک بازیکن آکادمی لاماسیا را در تیم اول باشگاه به خدمت خواهد گرفت.
بررسی تأثیر فعال‌سازی و افزودن نانوذرات سیلان بر خواص فیزیکی و محیط زیستی نمونه باطله‌های سولفیدی معدنی به‌منظور سیمانی‌شدن طرحی است که عالیه ساعدی در قالب رساله آن را به پایان رسانده است.
بهترین راه برای کمک به کاهش تعریق، انتخاب لباس‌هایی از جنس پارچه‌های سبک و نازک است؛ به طوری که پوست امکان تنفس و تهویه داشته باشد. رنگ‌های روشن‌تر نیز به انعکاس نور خورشید به جای جذب آن کمک می‌کنند. پوشیدن این رنگ‌های به خنک نگه داشتن بدن و کاهش تعریق کمک می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: افغانستان نیازمند راه حل‌های فوری می‌باشد و اگر جامعه بین المللی به چالش‌های امنیتی این کشور ناشی از تحرکات گروه‌های تروریستی توجه جدی نداشته باشد تبعات منفی آن دامنگیر منطقه و جهان خواهد شد.
رئیس‌جمهور در نشست مشترک مسئولان قوه‌قضائیه با هیئت‌دولت گفت: مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به‌جای مطرح‌ کردن در رسانه‌ها به جلسات کارشناسی در دستگاه‌ها نیاز دارد تا سریع رفع شود.
کولو موانی که در فینال جام جهانی فرصت تک به تک با دروازه‌بان آرژانتین را از دست داد و نتوانست گل بزند، می‌گوید اگر در دام اندوه بیفتد، زندگی‌اش نابود خواهد شد.
برخی رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند یوونتوس قصد دارد به مکس آلگری، سرمربی این تیم، پستی مدیریتی در این باشگاه پیشنهاد بدهد.
کورنت از سیگنال‌های رادیویی برای تصحیح مسیر یا هدفگیری مادون قرمز استفاده نمی‌کند و به همین خاطر امکان اختلال یا جمینگ در آن وجود ندارد. این موشک هر ثانیه ۲۵۰ متر طی کرده و حدود ۲۲ ثانیه طول می‌کشد تا به حداکثر برد خود که ۵،۵۰۰ متر است برسد.
در بریتانیا از هر ۱۰۰ نفر حدود هفت نفر به آسیب‌های عصبی مزمن دچارند. محققان می‌گویند ممکن است با اصلاح یکی از پروتئین‌های موجود در بوتاکس، راه‌حلی پیدا کرده باشند
مستشارالدوله نخستین اثر مکتوب موثر را در توجیه نوعی از مشروطیت یا حکومت قانون نوشت و به همین دلیل بررسی رساله «یک کلمه» او اهمیتی اساسی دارد. مستشارالدوله، تبریزی بود و سمت‌هایی، چون کارپردازی در کنسول‌خانه‌های حاجی ترخان، سن پترزبورگ و تفلیس را بر عهده داشته است.
باشگاه یوونتوس قصد دارد اسطوره‌اش الساندرو دل‌پیرو را به تورین برگرداند تا به عبور بیانکونری از شرایط دشوار فعلی کمک کند.
بر اساس یک مطالعه جدید، مادرانی که در محله‌هایی با خیابان‌های پردرخت زندگی می‌کنند ممکن است تا حدودی کمتر در برابر افسردگی پس از زایمان آسیب پذیر باشند.
پاری‌سن ژرمن آخرین پیشنهاد خود برای حفظ لیونل مسی در این تیم را برنامه‌ریزی کرده است.
پسماند خود می‌تواند منبعی از درآمد هم برای دست‌اندرکاران و هم برای اقتصاد کشور پایداری توسعه باشد. بخش‌های اقتصادی ما باید نگاه اقتصاد دوار را در سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها لحاظ کنند تا بیش از این به خاطر مصرف ناپایدار و آلودگی و پسماند دچار خسران نشویم.
اگر حالت خودکار آپدیت اپلیکیشن‌ها فعال باشد، حجم زیادی از دیتا بدون اطلاع شما مصرف می‌شود. این موضوع در برنامه پلی‌استور گوگل زیاد پیش می‌آید.
اگر ایران و امریکا تصمیم بگیرند مسائل خود را بدون واسطه دیگران چه اروپا چه سایرین و از طریق مذاکره مستقیم حل‌وفصل کنند، ممکن است باز شدن گره‌های کوچک به بازشدن گره‌های بزرگ‌تر میان دو کشور کمک کند.
افراط‌گرایان راستگرا که رهبری آن‌ها را بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود برعهده گرفته است، مدعی حل مشکلات فراروی دولت و جامعۀ اسرائیل هستند. راه‌حل مورد نظر آنها، اما از نگاه جامعۀ جهانی و حدود نیمی از اسرائیلی‌ها و همینطور اکثریت یهودیان ساکن کشور‌های دیگر به‌خصوص آمریکا، به فاجعه بیشتر شباهت دارد تا راه‌حل!
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس برخورد عادلانه و صادقانه با مردم را تنها راه پاسخ به مطالبات و شنیدن صدای معترضین دانست و گفت: اصلاح در قوانین و سیاست‌های کلی کشور نیاز نیست، اجرای سیاست‌ها باید دقیق و درست صورت بگیرد.
دانیل مدودف، تنیسور برجسته روسی راه‌حلی برای خروج ورزشکاران کشورش از انزوای بین‌المللی به دنبال شروع جنگ در اوکراین پیشنهاد کرد.
اجرای قانون با اعمال خشونت، به تشدید خشونت در جامعه دامن می‌زند و این گستره محدود به موضوعی خاص نخواهد ماند. به بیان دقیق‌تر رفتار خشونت‌آمیز ماموران قانون به عنوان یک کلاس آموزشی عمل می‌کند و باب چنین رفتاری را در عمل برای بسیاری از افراد باز می‌کند.
وزیرخارجه دولت نجات ملی یمن در دیدار با یک مقام سازمان ملل، راه حل پایان فاجعه انسانی در یمن را توقف فوری تجاوزات ائتلاف سعودی، رفع کامل محاصره یمن و خروج نظامیان بیگانه از این کشور دانست.
بارندگی کم برداشت غلات پاییزی را که ۷۵ درصد از کل برداشت سالانه چین را تشکیل می‌دهد از بین می‌برد و افزایش قیمت کالا‌های جهانی را بیش از پیش تشدید می‌کند.
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده‌ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه‌ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند: در مقابل این جنایتها، توقع جمهوری اسلامی ایران از دنیای عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی است.
یادگار امام گفت: انقلاب اسلامی یک پارادایم بزرگ را در حوزه مسأله فلسطین عوض کرد و گفتمانی را زدود و گفتمان دیگری را جایگزین کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ