عباس عبدی نوشت: آنان که می‌گفتند بدون برجام تورم را تک‌رقمی می‌کنند امروز باید پاسخگو باشند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از گذشت دو هفته، سپاهان، استقلال و پرسپولیس تنها تیم‌هایی هستند که تمام امتیازات را کسب کرده‌اند.
پرسپولیس و تراکتور با مدافعانی رو به روی هم صف‌آرایی می‌کنند که همه آنها مدعی دعوت شدن به تیم ملی هستند.
مرد اسپانیایی با تمرینات سخت بدنسازی می‌خواهد تیمی قدرتمند را برای فصل جدید بسازد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تغییرات سیاسی در کشورهای همسایه قطعاً در تقویت مراودات با آنها اثرگذار است اما برخی چهره‌های جریانات خاص داخلی همچون گذشته ذوق‌زده شده‌ و عجولانه اظهار می‌کنند.
هفته ماقبل پایانی رقابت های فصل جاری لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
چهار تیم گزینه سقوط در لیگ دسته اول شرایط سخت و حساسی را طی بازی‌های باقیمانده دنبال می‌کنند و امیدوارند سازمان لیگ نظارت ویژه‌ای را طی این دیدارها دنبال کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر، خبری از سرنوشت حدود ۵ هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم آپارتاید صهیونیستی از جمله ۳۱ زن و ۱۶۰ کودک دارند؟
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که سه تیم بالای جدولی بیشترین سهم را دارند.
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به شهروندان گفت: از پرداخت وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند بپرهیزید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه‌ها و اظهارات اخیر برخی از اصلاح‌طلبان درباره همه‌پرسی نشان می‌دهد آنان دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور هستند و انسجام ملی را برنمی‌تابند.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه ۳۰ بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون آغاز می‌شود تا هشت تیم مدعی در جدال با یکدیگر برای کسب جام سی‌وششم تلاش کنند.
دور دوم لیگ برتر بسکتبال از فردا آغاز می‌شود و مدعیان مقابل هم قرار می‌گیرند.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: اگر اسناد و مدارکی دال بر اینکه در کنکور هفته گذشته تقلب شده است وجود دارد، باید این اسناد به سازمان سنجش یا به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه شود.
کادر فنی تیم ملی بوکس با دعوت از برخی نفرات جا مانده از رقابت‌های انتخابی به منظور پویایی اردو آماده سازی ملی‌پوشان، فرصتی دوباره به بوکسورها برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی داد.
با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور از فردا، مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی آزاد با یکدیگر سرشاخ می شوند.
ستایشی درباره ادعاهای مطرح شده درباره آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن گفت: ادعاهای دروغ رسانه‌های معاند و برخی افراد صاحب تریبون در داخل علیه متهمان بازداشتی نسوان مطرح می شود و این ادعای دروغ اولا طرح کننده اولیه دروغ رسانه ای رسانه های خارجی بوده و متاسفانه برخی هم در داخل آن را مطرح کردند که تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.
انگلیس که یکی از مدعیان قهرمانی است هرروز پنالتی زدن را تمرین می‌کند، البته با تور مخصوص.
غریب آبادی با بیان اینکه به دنبال اغتشاشات رخ داده مدعیان دروغین حقوق بشر ندای حمایت از مردم ایران سرداده‌اند افزود: اینها همان مردمی هستند که زندگی‌شان با تحریم آمریکا به خطر افتاده است.
تور آزاد والیبال ساحلی آسیا با پیروزی دو تیم ژاپن یک و قطر یک در نخستین روز مسابقات آغاز شد.
تیم کشتی فرنگی امید کشورمان در حالی روز گذشته راهی رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا شد که این مسابقات نخستین میدان حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی است.
احمد مازنی نوشت: مردم ایران به ویژه جوانان این مرز و بوم از سوء مدیریت مدعیان به ستوه آمده‌اند. از خلف وعده‌ها، از گرانی‌های کمرشکن، از تورم جانکاه، از بیکاری، از حذف نیرو‌های توانمند از چرخه اداره کشور، از هزینه کردن ارزش‌های دینی و ملی برای اهداف جناحی، از محدودیت‌ها در استفاده از اینترنت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مدعیان دفاع از حقوق ملت ایران، بهتر است شعارهای دروغین و نخ نمای خود را کنار گذاشته و به چند دهه تحریم‌های ظالمانه و ضدبشری علیه ملت ایران پایان دهند.
مدیرمسئول کیهان گفت: اصلاح طلبان قبل از روشن شدن ماجرا و بدون این‌که از آن اطلاع داشته باشند، از مرگ خانم امینی به‌عنوان قتل یاد کردند واین افراد شریک جرم آشوب و قتل‌های اتفاق افتاده هستند.
تیم های لیگ برتری برای تحقق آرزوی هواداران خود چاره ای جز نتیجه گرفتن در بازی های امروز از هفته ششم ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ