حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و عضو تیم پالما، برای انجام بازی تدارکاتی با این تیم راهی شمال غرب اسپانیا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد موسوی امروز در کنار سایر ملی پوشان به ارومیه سفر نکرد.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: قبل از سفر تیم ملی بسکتبال به روسیه مشخص می‌شود که در مسابقات جهانی می‌توانم به تیم ملی کمک کنم یا خیر.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در تعطیلات لیگا اسپانیا به زادگاه خود سفر کرده است.
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با بیان اینکه باید متن مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای ایران در هفته سوم لیگ ملتها به زبان انگلیسی منتشر شود، از سفر مسئولان فدراسیون به آمریکا انتقاد کرد.
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با بیان اینکه باید متن مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای ایران در هفته سوم لیگ ملتها به زبان انگلیسی منتشر شود، از سفر مسئولان فدراسیون به آمریکا انتقاد کرد.
نیمار از هوادارانش خواست برای همسفر شدن با او در یک سفر دریایی تفریحی هر چه سریعتر بلیت‌های باقی‌مانده را خریداری کنند. اما این برنامه‌ای است که می‌تواند مانع پیوستن او به تیمهای انگلیسی بشود.
ستاره ایرانی تیم فوتسال پالما برای انجام دیدار با نویا به این شهر سفر کرد.
کاپیتان دوم استقلال در سفر به رفسنجان استقلال را همراهی نکرد و جای خود را در ترکیب بازی امروز به زبیر نیک نفس خواهد داد.
یک مقام سعودی از سفر کاپیتان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ به این کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، دیدار فرداشب تیمش مقابل رئال مادرید را به دلیل بیماری از دست داده و به همراه تیمش به مادرید سفر نکرده است.
امید عالیشاه که در سفر قبلی خود به تبریز روز جنجالی‌ای را تجربه کرده بود این بار در غیاب هواداران تراکتور کار راحت‌تری داشت.
کاپیتان تیم فوتبال جوانان گفت: برای کسب عنوان قهرمانی در آسیا تلاش می‌کنیم.
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران هنوز به تمرینات تیم پالما اسپانیا اضافه نشده است.
روبرتو تورس، کاپیتان تیم اوساسونا امروز در آخرین کنفرانس مطبوعاتی‌اش، کدهایی داد که ثابت می‌کند او آماده سفر به ایران‌ برای پوشیدن پیراهن سرخ است.
کاپیتان آرژانتین هنوز جش قهرمانی جام جهانی در کشورش را به پایان نرسانده، بازی این هفته پاریس مقابل استراسبورگ را از پای تلویزیون تماشا کرد.
"سیلیا ماریا کوچیتینی" مادر لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین با سفر به قطر و حضور در ورزشگاه، مسابقات فرزندش را از نزدیک دنبال می‌کند.
سرمربی پرسپولیس برای سفر به اهواز و تقابل با نفت مسجدسلیمان نتوانست کاپیتان تیم را در اختیار داشته باشد.
کاپیتان اول سرخ‌ها در این فصل در سفر به مسجدسلیمان، پرسپولیسی‌ها را همراهی نمی‌کند و غایب سفر پیش روی قرمز‌ها به شهر اولین‌ها خواهد بود
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال آنقدر برای احسان حاج صفی مهم بود که در روز غیر فیفا به تهران سفر کرد تا در نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال حاضر شود.
کاپیتان تیم ملی فوتبال بعد از حواشی ایجاد شده در مجمع انتخاباتی حضور پیدا کرد.
کاپیتان تیم ملی که برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال به ایران سفر کرده بود بیشترین ضربه را از لغو مجمع خورد.
کاپیتان تیم ملی که برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال به ایران سفر کرده بود بیشترین ضربه را از لغو مجمع خورد.
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که با باشگاه پالما اسپانیا به توافق دو ساله دست یافته بود، روز گذشته به جزیره مایورکا اسپانیا سفر کرد.
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران برای پیوستن به تیم پالما، راهی کشور اسپانیا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ