سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد وضعیت درمانی کامران قاسم‌پور و حضور او در مسابقات جهانی توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، تاکید کرد: با اقدامات انجام‌شده کامران قاسمپور و رحمان عموزاد تمرینات سنگین کشتی را آغاز کردند و مشکلی بابت حضور در رقابت‌های جهانی ندارند.
در این مراسم هنرمندانی و سینماگرانی چون مسعود جعفری جوزانی، کیانوش عیاری، ابوالفضل پورعرب، هارون یشایایی، غلامرضا موسوی، محمدرضا دلپاک، اصغر هاشمی، بهاره رهنما، احمد امینی، بهزاد عبدی، شهره سلطانی، حسن زاهدی، دانش اقباشاوی، اصغر نعیمی، فرهاد قائمیان، قربان محمدپور، نفیسه روشن، المیرا دهقانی، علی ژکان، آرش لاهوتی، هدیه آزبدهاک، آرش برومند، محمد رضا غفاری، شادی مختاری، سعید خانی، روانبخش صادقی، کامران ملکی، علی قائم مقامی (تهیه‌کننده فیلم پرونده باز است) و نیز علی مطهری و محمود صادقی (نمایندگان سابق مجلس) حضور داشتند.
کامران ندری، اقتصاددان درباره حضور رئیس بانک مرکزی در نشست صندوق بین‌المللی پول گفت: «جزئیات این سفر منتشرنشده بنابراین درباره خروجی آن نیز نمی‌توان اظهارنظر کرد، زیرا نمی‌دانیم که در صورتی که ایران دیدگاه و پیشنهاداتی برای برون‌رفت مشکلات مالی و ارزی ارائه کند، آیا با این نظرات موافق می‌شود یا نه. معمولا این نوع سفر‌ها در باب صندوق بین‌المللی پول جنبه فنی دارد و فکر نمی‌کنم سفر کاری برای رفع تحریم‌ها و برداشته شدن موانع انتقال ارز و... باشد.»
با وجود حضور محمد بنا در تمرین تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، گویا او فعلا علاقه ای برای روبرو شدن با شاگردان سابق خود ندارد.
حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و محمدهادی ساروی سه نماینده ورزشکاران در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران هستند که این هفته در مجمع انتخاب رئیس جدید این استان حضور دارند.
در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابتهای لیگ برتر ایران 1401/02
رئیس فدراسیون جودو گفت: با توجه به جلساتی که در کمیته ملی المپیک داشتیم، حضور تیم‌های ملی جودو زنان و مردان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو قطعی است.
سرهنگ کامران ملکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سقوط و فوت یک شهروند از ارتفاع، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۴ شهرک ناز برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. پس از حضور ماموران در صحنه و بررسی موضوع مشخص شد، این حادثه برای یک خانم ۸۰ ساله به دلیل عدم توانایی نامبرده در حفظ تعادلش اتفاق افتاده است.
شاید آخرین نفری که تصور می‌شد از صداوسیما به کشورهای دیگر مهاجرت کند کامران نجف‌زاده باشد. او که با روزنامه‌نگاری در رسانه‌های ورزشی وارد مطبوعات شد، با تهیه گزارش‌های انتقادی‌اش در اخبار صداوسیما به شهرت رسید. سپس او با حضور در اخبار شبانگاهی «20:30» و تولید مطالب ضدغرب‌اش تولید و محتوای برنامه‌اش را به سمت و سوی دیگری برد.
رئیس کمیته داوران توضیحاتی را در خصوص داوری بازی تراکتور و سپاهان ارائه کرد.
رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم‌پور که هر سه در جام‌جهانی آمریکا کشتی گرفتند، احتمالا امسال دیگر در جامی بین‌المللی حضور نخواهند داشت.
رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم‌پور که هر سه در جام‌جهانی آمریکا کشتی گرفتند، احتمالا امسال دیگر در جامی بین‌المللی حضور نخواهند داشت.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: قاسم پور تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ در ۹۲ کیلو گرم کشتی خواهد گرفت و بعد از مسابقات جهانی صربستان می تواند تصمیم بگیرد، که در کدام وزن حضور داشته باشد.
نایب قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است کامران قاسمپور برای حضور در المپیک پاریس باید تغییر وزن دهد که این موضوع را با تصمیم کادر فنی در جام جهانی محک زد.
نایب قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است کامران قاسمپور برای حضور در المپیک پاریس باید تغییر وزن دهد که این موضوع را با تصمیم کادر فنی در جام جهانی محک زد.
با همه حواشی که به خاطر ویزا ندادن آمریکایی ها حول محور اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران ایجاد شد، تیم کشورمان سرآخر راهی آمریکا شد. با چند تغیر، از تغیر وزن کامران قاسم پور گرفته تا حضور نداشتن حسن یزدانی.
برخلاف آنکه در فهرست اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی برای حضور در جام‌جهانی آمریکا، کامران قاسم‌پور قرار است همچنان در وزن 92 کیلوگرم کشتی بگیرد، اتحادیه جهانی از رویارویی او با اسنایدر خبر داده است.
ریگوبرت سانگ، سرمربی تیم ملی کامرون، فهرست 26 نفره این تیم برای حضور در جام جهانی 2022 را اعلام کرد.
تیم پتروپالایش تاکستان با حضور ملی پوشان خود برد قاطعی را برابر دیگر تیم مدعی گروه خود کسب کرد.
کامران قاسمپور برای حضور در لیگ کشتی به تیم کمیل قاسمی، قهرمان المپیک لندن پیوست.
تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی صربستان، بامداد فردا چهارشنبه ۱۶ شهریورماه راهی کشور صربستان می‌شود.
ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از حسن یزدانی و کامران قاسمپور تست دوپینگ گرفتند.
ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از حسن یزدانی و کامران قاسمپور تست دوپینگ گرفتند.
نشست دبیرکل و مسئولین صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال با مسئولان باشگاه گل گهر در رابطه با صدور مجوز حرفه ای این باشگاه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ