شب اول از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برگزاری 4 مسابقه به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماه صفر دومین ماه قمری است که برای نام‌گذاری آن دو دلیل ذکر می‌شود: نخست این که از صُفْرَة به معنای زردی گرفته شده، زیرا زمان انتخاب نام با فصل پاییز و زرد شدن برگ درختان مقارن بوده است. دلیل دوم این که از صِفْر به معنای خالی گرفته شده است، چرا که با پایان یافتن ماه‌های حرام (رجب، ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم) قبایل بار دیگر وارد جنگ می‌شدند و شهر‌ها خالی می‌شد.
شب گذشته ترکیه، سازمان ملل و روسیه نتوانستند برای تمدید قرارداد صادرات غلات اوکراین به جمع‌بندی برسند و در نهایت این توافق به تاریخ پیوست.
نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ساحلی با انجام مسابقات شب گذشته به پایان رسید.
مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
مهدی طارمی در شب برتری ۲-۱ پورتو مقابل کاسا پیا، گل اول تیمش را به ثمر رساند.
ناپولی شب گذشته با رکورد اینتر و یوونتوس در سریع‌ترین قهرمانی سری آ برابری کرد.
میلاد سرلک شب گذشته مقابل ملوان تا سوت پایان مسابقه در زمین بود.
ساعات پایانی ماه شعبان و شب اول ماه مبارک رمضان از اهمیت بالایی در منظومه عبادی مسلمانان برخوردار است؛ بنابر روایات، انجام غسل، نماز و دعا به درگاه حق تعالی از مهم‌ترین آداب این ماه محسوب می‌شود. در این اینفوگرافیک آداب و اعمال روزانه ماه مبارک رمضان را مشاهده می‌کنید.
سردار رادان گفت: افرادی که به دلیل اخلال در نظم و هنجارشکنی در شب چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند ماند.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به ترکیدگی لوله در اتوبان شهید بابایی به نظر می رسد ترافیک در این محدوده همچنان ادامه داشته باشد چون هنوز پایان عملیات بهسازی مشخص نیست.
زمستان در بین ایرانیان به دو قسمت چله بزرگ و چله کوچک تقسیم می‌شده؛ چله بزرگ از اول دی ماه تا دهم بهمن ماه و چهل روز کامل و چله کوچک از یازدهم بهمن تا پایان بهمن ماه ۲۰ روز کامل بوده است؛ و به همین دلیل، چون بیست روز کمتر است، چله کوچک نامیده شده است. در واقع چله بزرگ از اول دی که همان شب معروف و به یاد ماندنی ما ایرانیان یلدا یعنی طولانی‌ترین شب سال است، شروع می‌شود.
در شب پیروزی 2-0 پرتغال مقابل اروگوئه و قطعی شدن صعودش، مصدومیت نونو مندز بدترین اتفاق بود و او در نهایت جام جهانی را از دست داد.
در پایان مسابقات گروه‌های اول و دوم مسابقات جام جهانی دو تیم اکوادور و ایران نتوانستند به مرحله بعدی راه پیدا کنند.
دور اول مرحله گروهی جام جهانی شب گذشته با بازی برزیل و صذبستان به پایان رسید.
جرارد پیکه در آخرین شب فوتبالی‌اش، پس از پایان نیمه اول دیدار بارسا و اوساسونا، از داور کارت قرمز گرفت و به این ترتیب رکوردی جدید را برای خود ثبت کرد.
مراسم خداحافظی جرارد پیکه شب گذشته به شکلی ساده و بدون زرق و برق برگزار شد. پیکه به هواداران وعده بازگشت داد و همه می دانند که او صندلی ریاست خوان لاپورتا را نشانه گرفته است.
گروه F لیگ اروپا وضعیت بسیار عجیبی دارد که در نگاه اول با منطق جور در نمی‌آید.
در پایان شب اول هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا سرنوشت صعود 8 تیم به دور یک هشتم نهایی مشخص شد.
نام کریستیانو رونالدو به عنوان رتبه بیستم فهرست نامزدهای توپ طلا اعلام شد. این در حالی است که نام لیونل مسی امسال در فهرست 30نفره نامزدها دیده نمی‌شود.
محمد ربیعی در شبی که تیمش دست و پا بسته نبود قافیه را به پرسپولیس در آزادی باخت.
بنا به گفته معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، ظرفیت اسکان رسمی زائران در مشهد ۱۲۸ هزار نفرشب است که هدف‌گذاری شده در دهه پایانی ماه صفر، در هر شب تا ۶۰۰ هزار نفر اسکان داده شوند. مقرر شد این میزان ظرفیت با بهره گیری از توانمندی اسکان ادارات و سازمان‌ها از جمله مدارس و حسینیه‌ها تامین شود.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی دو آزادکار ایرانی به فینال و رسیدن زارع به دیدار رده بندی پایان یافت.
نقل و انتقالات تابستانی ایران به پایان رسید و از این لحظه فقط بازیکنان آزاد امکان جابجایی در تیمهای لیگ برتری را خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ