وزیر ارتباطات گفت: ما شبانه‌روزی در تلاش هستیم تا برای طرح فیبر نوری که طرحی راهبردی است اقدام کنیم، زیرا بر اساس آن سرعت اینترنت تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه افزایش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش دما مصرف روزانه آب شهر تهران به رکورد بی سابقه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر در شبانه‌روز رساند که گویای نقطه هشدار برای پایتخت نشینان است.
وزارت دفاع روسیه از افزایش تلفات نظامی ارتش اوکراین در درگیری‌های شبانه‌روز گذشته خبر داد.
اطلاعات آنلاین نوشت: عروسی این زوج اهل ارومیه نیم قرن پیش خبر ساز شد.
مجموع این فشار‌ها به نظر می‌رسد که دولت را از یکسو و از سوی دیگر مجلس را به سمت رفع دغدغه منتقدان لایحه حجاب سوق داده است. تا جایی که حتی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس روز پنج‌شنبه در سخنانی با اشاره به افزایش مواد قانونی لایحه عفاف و حجاب به ۶۰ ماده و ابراز امیدواری برای تصویب در مجلس تا ۲ ماه آینده، گفت: مجلس لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب را جوابگوی نیاز‌های جامعه نمی‌داند و به همین دلیل به صورت شبانه‌روزی روی این موضوع کار می‌کند.
قتل عام خونین ۴ مرد در کوهستان/ قیمت مرغ جان گرفت/ راز مظلومیت ۲ کودک آبادانی/ قتل شرور قمه به دست در کرج/ خراش روی صورت برادر پرده از راز قتل خواهر برداشت/ شگرد‌های رمزآلود باند زنان جیب بر!/ ۳ شبانه‌روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها
۳ شبانه‌روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها
رضا رشیدپور در واکنش به اظهارات زارع‌پور، وزیر ارتباطات درباره تلاش شبانه‌روزی برای افزایش سرعت اینترنت نوشت: شب ها را استراحت بفرمایید. تسمه تایم پاره می‌کنید.
آبفای تهران اعلام کرد: میانگین مصرف لحظه‌ای آب در روزهای اخیردر تهران از۳۵ هزار لیتر به ۴۰ هزار لیتر افزایش داشته و مصرف شبانه‌روز مصرف آب در تهران به رقم۳میلیارد و ۲۰۰میلیون لیتر رسیده است.
آبفای تهران اعلام کرد: میانگین مصرف لحظه‌ای آب در روزهای اخیردر تهران از۳۵ هزار لیتر به ۴۰ هزار لیتر افزایش داشته و مصرف شبانه‌روز مصرف آب در تهران به رقم۳میلیارد و ۲۰۰میلیون لیتر رسیده است.
در شبانه‌روز گذشته در پایتخت جرایمی رخ داده از اعتراف به سرقت تا دستگیری سارقان که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات نظامی و انسانی ارتش اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه فهرست تازه‌ای از تلفات نظامی و تسلیحاتی ارتش اوکراین اعلام کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته، شمار دیگری از تجهیزات نظامی اوکراین منهدم شدند.
وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات جانی و تسلیحاتی نیروهای ارتش اوکراین در مناطق مختلف نبرد خبر داد.
وزارت دفاع روسیه آخرین تحولات در میدان نبرد با اوکراین در روز گذشته را اعلام کرد.
رئیس جمهور گفت: در سال جدید تلاش دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.
رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی است، تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش ۶ درصدی تردد در جاده‌های برون شهری در شبانه‌روز گذشته، ترافیک تمام جاده‌های شمالی به جز محور فیروزکوه را سنگین اعلام‌کرد که بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۶۰۵ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۳ درصد افزایش ثبت شده است.
عبدالمطهر محمدخانی نوشت: با افزایش مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی شهر تهران در روز‌های پایانی سال، از امروز مرکز بیهقی شبانه‌روزی شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های هشت استان کشور خبر داد و اعلام کرد که تردد‌های جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته ۵.۳ درصد افزایش داشته است.
فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) بابیان اینکه سردار سلیمانی شبانه‌روز وقف ایران و اسلام بود گفت: گرچه جای او خالیست، اما دوستانشان اتفاقات بزرگی را رقم زدند و به خوبی راهش را ادامه می‌دهند.
صاحب یک داروخانه شبانه‌روزی در شمال تهران از نایاب شدن فنیتویین ۶۰ و فنیتویین کامپاند خبر می‌دهد و می‌گوید در ماه‌های آینده بحران کمبود دارو‌های اعصاب و روان بدتر خواهد شد. این صاحب داروخانه، دوستانی در صنعت دارو دارد و می‌گوید تولید‌کنندگان دارو اطمینان داده‌اند که امکان تولید تمام دارو‌ها در کشور وجود دارد، اما وقتی مسوولان سازمان غذا و دارو فکر می‌کنند با قیمت‌های دستوری همزمان با افزایش ساعتی نرخ ارز، می‌شود چراغ صنعت و تولید دارو را روشن نگه داشت، تولید‌کننده چاره‌ای جز کاهش ظرفیت تولید ندارد، چون دیگر پولی ندارد که پای چرخ‌های لق تولید بریزد.
امام جمعه موقت شهرکرد گفت: شیطان شبهات و لذت‌های نامشروع و کثیف را به خوبی جلوه می‌دهد تا دین و اعتقادات مردم نابود شود که لازم است مردم بر این مسائل غلبه کنند، از طرفی شبانه‌روز در حال امتحان الهی هستیم که یکی پس از دیگری به سراغ ما می‌آید که امید است رو سفید از امتحانات بیرون آییم.
در شبانه‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۵۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۰.۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ