وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بهداشت و ایمنی کار مساله مهمی است از این رو برای کارگاه‌های دارای نیروی انسانی بالاتر از ۵۰۰ نفر مرکز بهداشت راه اندازی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی‌و فناوری ستادکل نیروهای مسلح از راه اندازی مراکز نوآوری سرباز در نیروهای مسلح خبر داد.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی مراکز خودگردان درمانی در آسیای میانه، فعالیت خود در حوزه بشردوستانه را توسعه می‌دهد.
کمیته ملی شبکه تحقیقات سرطان در کشور به منظور هدفمند ساختن مراکز تحقیقاتی و یکپارچه سازی مطالعات حوزه سرطان فعالیت خود را در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آغاز کرد.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در ۱۵ استان مرکز یاریگران زندگی و کارآفرینان راه اندازی شد.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در تعامل با وزارت بهداشت تلاش می کنیم بیمارستان هوشمند به صورت کامل برای خدمات رسانی به مردم افتتاح شود.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در تعامل با وزارت بهداشت تلاش می کنیم بیمارستان هوشمند به صورت کامل برای خدمات رسانی به مردم افتتاح شود.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی با همکاری وزارت امور خارجه سعی دارد تا مراکز سلول درمانی و صادرات تجهیزات سلول درمانی در کشورهای همسایه راه اندازی کند.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مرکز نوآوری پژوهشگاه در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد تا محلی برای حمایت از نخبگان ict باشد.
سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: در تلقی عمومی جامعه نسبت به سقط جنین این است که تا زمانی که روح در جنین دمیده نشده باشد، سقط اشکالی ندارد در حالی که براساس فتوای مراجع جنین چه یک هفته باشد و چه سه یا چهار ماه انسان محسوب می‌شود و سقط آن حکم قتل نفس را دارد و حرام شرعی و گناه کبیره است.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی هسته‌ای در استان خبر داد و گفت: این مرکز گامی مثبت در راستای تحقق کشاورزی دانش بنیان و امنیت غذایی است.
معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات از راه اندازی سرای نوآوری که در آن مرکز تحقیقات رباتیک مستقر می‌شود خبر داد.
رئیس پژوهشگاه هواشناسی از تأسیس مرکز بین المللی مطالعات گردوخاک در مجموعه پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور خبر داد.
مهران غلامی با اعلام انجام مطالعات جانمایی مراکز لجستیک با طراحی، اجرا نرم‌افزار تحت وب GIS از برنامه‌ریزی برای تکمیل تجهیزات تخصصی آزمایشگاه مرجع ریلی خبرداد.
یک شرکت سازنده خودروهای برقی در چین از راه اندازی هزار مرکز جدید تعویض و دریافت باتری های شارژ شده در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: در گام اول کلیه نیازهای ارزی مردم مثل دانشجویی و مسافری و درمانی تامین می‌شود.
مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: چند مرکز تجاری در کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه راه‌اندازی و بزودی به تعداد آنها نیز اضافه می‌شود
مدیرعامل ستاد معاینه فنی با بیان این‌که مراکز معاینه فنی شهر تهران ظرفیت پذیرش سالانه دو میلیون و ۶۰۰ دستگاه خودرو را دارد، گفت: مرکز معاینه فنی آزادی با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی مرکز عملیات هوشمند اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: ظرفیت مراکز بازپروری معتادین به ۳۴ هزار نفر افزایش می‌یابد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در آینده بسیار نزدیک مرکز داوری مالکیت معنوی با متولیان دانشگاهی را در سازمان راه‌اندازی خواهیم کرد.
هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اربعین ۱۴۰۱ در شهرهای نجف و کربلا و در مسیر پیاده روی این دو شهر پایگاه‌های سلامت و مرکز درمان راه اندازی کرده است.
هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اربعین ۱۴۰۱ در شهرهای نجف و کربلا و در مسیر پیاده روی این دو شهر پایگاه‌های سلامت و مرکز درمان راه اندازی کرده است.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در جریان افتتاح دو مرکز تسهیل و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری در تهران از راه اندازی چند مرکز اشتغال زایی تا پایان ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه با اهمیت سرعت عمل در موضوعات محیط زیستی، به زودی مرکز ۲۴ ساعته فوریت های طبیعت راه اندازی می شود.
مدیرکل مشاوره و روان‌شناختی بهزیستی کشور گفت: همان‌طور که اگر کسی بخواهد کلینیک پزشکی راه‌اندازی کند باید از وزارت بهداشت مجوز بگیرد و از سوی این وزارتخانه تأیید شود اگر کسی بخواهد در حوزه روان‌شناسی هم فعالیت کند بر‌اساس ماده ۵۷ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور باید زیرنظر سازمان بهزیستی کشور باشد و این سازمان تنها متولی سلامت اجتماعی در کشور است و همین ماده قانونی در بند ۸ صراحتاً سازمان بهزیستی کشور را مرجع صدور پروانه تأسیس مراکز خدمات مشاوره و روان‌شناسی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ