مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران برابر ایتالیا در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرتضی شریفی، ستاره تیم ملی والیبال اعلام کرد به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در اردوهای پیش رو همراه ایران باشد.
مرتضی شریفی همانند علی حاجی‌پور مسابقه با کوبا در هفته سوم لیگ ملت‌ها را از دست داد.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران معتقد است که نبود سرمربی، آنالیزور و کادر پزشکی لطمه بزرگی به تیم ایران زده است.
مرتضی شریفی به عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیم های والیبال ایران و فرانسه انتخاب شد.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.
دکتر تینا ترکمان دانش آموخته‌ی دانشگاه صنعتی شریف، به عنوان دومین زن ایرانی موفق به اخذ مدرک دکترای ریاضی محض خود از دانشگاه هاروارد شد.
جدال ایرانی های لیگ برتر ترکیه با برتری گالاتاسرای به پایان رسید.
مردم به سوی محراب دویدند و آن حضرت را دیدند که در محراب افتاده و فرق مبارکش شکافته شده و خاک از کف محراب برمیگیرد و بر جای زخم و جراحت میریزد و این آیه شریفه را تلاوت می‌فرماید: (من‌ها خلقناکم و فی‌ها نعیدکم ومن‌ها نخرجکم تارة اخری) یعنی شما را از خاک آفریدیم و به خاک باز می‌گردانیم و از خاک بار دیگر شما را بیرون می‌آوریم. سپس فرمود امر خدا فرا رسید و گفته پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم تحقق یافت.
با حکم رئیس مجلس شورای اسلامی، علیرضا شریفی معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی شد.
فرماندار ویژه دهلران ضمن هشدار به اغفال شدگان گفت: دهلران جای عرض اندام و اقدامات ضد امنیتی نخواهد بود و مردم شریف این منطقه با اینگونه حرکات مخالف و همراه نظام و ولایت هستند.
سپاهان سرانجام پس از هفت سال با مربیگری ژوزه مورایس موفق به شکست فولاد خوزستان در خانه این تیم شد.
مهدی شریفی پس از چند روز حضور در تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران بار دیگر به اردوی دریای بابل بازگشت.
بنا برگزارش‌ها سونیا شریفی دختر نوجوان ۱۷ ساله اهل آبدانان با قرار وثیقه آزاد شده است.
معاون امور زنان ریاست جمهور درجلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف: فرزند من دو تابیعتی نیست و برای کار به خارج رفته و الان به کشور برگشته است. نوه من کلاس اول است و در اینجا به مدرسه می رود. رسانه ها فکر می کنند هر چیزی را باید به دروغ منتشر کنند و به دروغ پر و بال بدهند و این جای تاسف دارد. پسر من یک قران نه از من نه از پدرش و نه از دولت نگرفته، یک نرم افزاری تهیه کرده؛ باید تشویق شود یا توبیخ؟
عادل فردوسی‌پور، دیروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حضور یافت. او در جریان این حضور دقایقی هم برای آن‌ها صحبت کرد.
بعد از اردلان، اجتهادی صحبت کوتاهی کرد و سپس نوبت به عادل فردوسی‌پور رسید: جای دانشجو پشت میله زندان نیست. همه مردم ایران خواهان آزادی بی‌قیدوشرط دانشجوهای در بند هستند. این خواسته حداقلی نه تنها این دانشگاه، بلکه تمام دانشگاه‌هاست.
در پایان هفتمین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن، دو مدال برنز ملی پوشان ایران قطعی شد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، بعد از چند روز جنجالی موفق به گلزنی برابر شریف تیراسپول شد.
محمد شریفی تنها 10 دقیقه فرصت می خواست تا بعد از ورود به میدان نام خود را به عنوان گلزن در بازی نساجی با نفت مسجد سلیمان ثبت کند.
میلاد عبادی‌پور و مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکنان دیدار ایران برابر مصر در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان را به‌دست آوردند.
دریافت کننده تیم ملی والیبال تاکید کرد که ایران مسابقه سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت اما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بدون شک برگزاری بازی‌های دوستانه به هماهنگی بازیکنان بسیار کمک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ