عکسی از احمد وحیدی، وزیر کشور که در میان اعتراض نمایندگان وارد صحن علنی مجلس شد منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری از رسول جعفریان، احمد مسجد جامعی و محمد جواد آذری جهرمی در منا ساعات پایانی مناسک حج منتشر شد.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار عیسی بورو قائم مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو گفت: جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای آفریقایی را در دستور کار خود قرار داده است.
در ادامه تصویری قدیمی و دیده نشده از عبدالحسین تیمورتاش، وزیر دربار پهلوی اول در بندر انزلی در سال ۱۳۰۹ را مشاهده می کنید.
محمد مخبر پس از استقبال توسط وزیر امورخارجه ترکیه، وارد کاخ ریاست جمهوری این کشور شد و در جمع سران کشور‌های مدعو در مراسم تحلیف اردوغان حضور یافت.
طالبان در ترکیب دولت خود که فراگیر نیست و مخالفان زیادی دارد، هنوز وزیر یا مسئولی برای ورزش انتخاب نکرده است! طالب ها با ورزش بیگانه اند و مشخص نیست فدراسیون فوتبال این کشور چگونه فعالیت می‌کند
احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان، با انتشار تصاویری از سفر لیونل مسی به این کشور ابراز خوشحالی کرد.
وزیر گردشگری عربستان حضور مسی در این کشور را تایید کرد.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند. در یکی از تصاویر منتشر شده از این تظاهرات زنی دیده می‌شود که دست نوشته‌ای به زبان فارسی با عنوان «اخراج خائنین از ایروان» را به دست گرفته است.
به دنبال برکناری وزیر جنگ اسرائیل، دانشگاه‌ها، فرودگاه تل آویو، بنادر، اتحادیه‌های پزشکان، وکلا و کارگران اعتصاب کردند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید، سیم‌کارت برای گردشگران خارجی در کشور به‌منظور استفاده بهتر آن‌ها از فضای مجازی در حال طراحی است.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید، سیم‌کارت برای گردشگران خارجی در کشور به‌منظور استفاده بهتر آن‌ها از فضای مجازی در حال طراحی است.
عیسی کلانتری می‌گوید: تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود. روحانی هم نتوانست کاری کند. وزیر اطلاعات دنبال کارش بود ولی نتوانستند مثل همین محیط‌زیستی‌هایی که در زندان هستند.
عیسی کلانتری می‌گوید: تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود. روحانی هم نتوانست کاری کند. وزیر اطلاعات دنبال کارش بود ولی نتوانستند مثل همین محیط‌زیستی‌هایی که در زندان هستند.
وزیر امورخارجه کشورمان در جریان سفر به سوریه، با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
تصاویری از خوشحالی وزیر کشاورزی کشور بنین هنگام اعلام خودکفایی این کشور در زمنیه تولید پنبه، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات پس از جلسه هیات دولت گفت: ا تلاش همکاران 150 بازی پر مخاطب در کشورمان به داخل کشور منتقل شدند که زمان پینگ بازی را تا یک چهارم کاهش خواهد داد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
سال‌هاست متخصصان و کارشناسان محیط زیست گلو پاره می‌کنند و حرف‌شان این است که کشاورزی به شیوه غرق‌آبی منسوخ است و پدر صاحب بچه آب‌های زیرزمینی را در می‌آورد. اگر فقط یک نفر نباید به چنین شیوه‌ای کشاورزی کند او کسی نیست جز محمود حجتی.
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: پیام‌‎رسان‌های داخلی را به‌گونه‌ای تقویت می‌کنیم که حتی اگر روزی تصمیم گرفته شد نسخه خارجی هم در کشور فعالیت کند، مردم داخلی را ترجیح بدهند.
فیلمی از مکالمه تلفنی عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات از سئول با داخل کشور توسط پلتفرم‌های وطنی را ببینید.
آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت: به زبان ساده بگویم که فیلتر کردن نتیجه ندارد. مگر تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام و توییتر و … و حتی فیلترشکن‌ها بسته نشده، آیا کارساز بود؟ بسیاری از مردم کشور دیروز این عکس رو دیدند و برخی هم واکنش نشون دادند.
عیسی زارع پور گفت: اگر بخواهند خدمات به ایران بدهند باید ضوابط کشورمان را رعایت کنند. بعید میدانم به این زودی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در ایران فعال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ