سرمربی پرسپولیس امشب به تعطیلات خود پایان خواهد داد و به تهران بازمی‌گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، نسبت‌به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.
دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان پس از پیروزی برابر تراکتور از رضا درویش و هیئت مدیره پرسپولیس درخواست کرد فردا در تمرین این تیم حاضر شوند.
در غیاب تماشاگران پرسپولیسی، رضا درویش از نزدیک بازی را تماشا می‌کند.
رضا درویش درباره لغو هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: ما در این زمینه تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. وقتی همه بازی‌ها را لغو می‌کنند، ما که نمی‌توانیم بگوییم می‌خواهیم بازی کنیم.
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس مدعی شده که رضا درویش هیچ مهاجمی به این باشگاه معرفی نکرده است.
برانکو ایوانکوویچ پرداخت مالیات از سوی باشگاه پرسپولیس را تائید کرد.
این رویکرد رسانه‌ای دست‌اندرکاران فتنه قبل از هر چیز نشانگر یک واقعیت مهم است و آن ورشکستی و تهیدستی سران طیف متبوع‌شان پس از ارتکاب خیانت‌های پیاپی است وگرنه دلیلی ندارد که یک جریان سیاسی حضور افراد متفاوت در مراسم تشییع یک شخصیت را حمل بر همنشینی تدبیرگران و کنار گذاشتن رقابت و درپیش گرفتن رفاقت (؟!) تعبیر کنند.
عیسی آل‌کثیر بعد از واکنش تند هواداران پرسپولیس به جدایی او، سرانجام با انتشار یک استوری به این انتقال واکنش نشان داد.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با انتشار توئیتی به برپایی جشن تولد برای درویش در شبکه یک صدا و سیما کنایه زد.
نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با هیجان زیادی دنبال می‌شود و همه در انتظار رونمایی از اولین خرید هستند.
در روزهایی که بازار نقل و انتقالات بار دیگر داغ شده است، هواداران پرسپوليس در انتظار بازگشت مدیرعامل این تیم از سفر زیارتی هستند.
مهاجم پرسپولیس با انتشار پستی به ماجرای علیرضا بیرانوند و رضا درویش ورود کرد.
مهاجم پرسپولیس با انتشار پستی به ماجرای علیرضا بیرانوند و رضا درویش ورود کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با انتشار ابلاغیه‌ای از مدیرعامل پرسپولیس خواست که دفاعیات خود را درباره مواضع‌اش ظرف 48 ساعت ارسال کند.
محمد درویش پژوهشگر فعال در حوزه محیط زیست نیز با انتشار تصویری از غرق شدن شهر یوسف علی در ترکیه نوشت: ترکیه با آبگیری سد یوسف‌علی بر روی یک رودخانه مشترک با گرجستان و ادامه ساخت ۸ سد دیگر در همین رودخانه، درصدد تکرار فاجعه دجله، فرات و ارس است. شگفتا کشوری که بیش از ۱۴۵۰ سد ساخته است، همچنان با بحران فرونشست زمین روبروست!
مدیرعامل پرسپولیس این روزها وظایفی سنگین‌تر از پنجره نقل و انتقالاتی را بر روی دوش خود می‌بیند.
محمد درویش فعال محیط زیست با انتشار این عکس نوشت: ‏چه کسی باور می‌کند اینجا زمانی نه‌چندان دور در حریم تالاب بین‌المللی آلاگل، پاره‌ای زیبا از بهشت گلستان با غوغای اردک‌ها و رقص نی‌زار‌ها بود ... و چه کسی می‌داند که متهم شماره یک در مرگ آلاگل، سدسازی و فروش آب است./انتخاب
محمد درویش، فعال محیط زیستی با انتشار تصویری از آبگیری سد چمشیر در توییتر خود نوشت: «آقای سلاجقه در حالیکه صبح امروز شما مشغول تکذیب آبگیری سد چم‌شیر در رسانه رسمی دولت بودید، یک از محیط‌بان‌های شما این عکس را برایم فرستاد! درها را باز کنید و اجازه دهید واقعیت‌ها فاش شود اگر صادق هستید.»
محمد درویش، فعال محیط زیستی با انتشار تصویری از آبگیری سد چمشیر در توییتر خود نوشت: «آقای سلاجقه در حالیکه صبح امروز شما مشغول تکذیب آبگیری سد چم‌شیر در رسانه رسمی دولت بودید، یک از محیط‌بان‌های شما این عکس را برایم فرستاد! درها را باز کنید و اجازه دهید واقعیت‌ها فاش شود اگر صادق هستید.»
محمد درویش، فعال محیط زیست گفت: چرا سازمان محیط زیست به عنوان متولی این حوزه اعلام نمی‌کند انتشار متان نسبت به آبان ۱۴۰۰ بیشتر شده یا نشده. اگر شده چقدر شده. با عدد و رقم می‌شود شفاف‌سازی کرد. نیازی نیست بگوییم ناسا دروغ می‌گوید، خود شما کنترل پایش هوا دارید، باید با عدد و رقم صحبت کنید، بگویید به این دلیل ناسا دارد دروغ می‌گوید. چرا حرف‌هایی که می‌تواند کارشناسی‌تر باشد و افکار عمومی را قانع کند منتشر نمی‌کنید. اگر ناسا دروغ گفته باشد شهرداری تهران و محیط زیست از ابزار‌های لازم برای افشای این دروغ برخوردارند.
در حالی که انتظار می‌رفت رضا درویش مصوبه شورای شهر برای انتقال مالکیت شهید کاظمی به پرسپولیس را بگیرد اما این اتفاق رخ نداد.
درویش: هنوز یحیی گل محمدی درخواستی در این خصوص نداشته است و ما تابع تصمیم کادرفنی تیم هستیم
رضا درویش می‌گوید که انتظار دارد از این پس هواداران پرسپولیس به او اعتماد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ