مشاور رئیس جمهور گفت: تنها مسیر حکمرانی همین است که شرایط را برای حضور مردم و انجام کارهای خیرخواهانه فراهم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت راهپیمایی روز سیزدهم محرم در النبطیه لبنان گفت: وظیفه داریم تا آخرین نفس در راه دین و مقدسات خود ایستادگی کنیم.
آنچه انگیزه اصلی امام را تشکیل می‌داد وظیفه امر به معروف و نهی از منکر بود و هیچ منکری بالاتر از حکومت فاسد یزید نبود. کسی که در جای پیامبر (ص) نشسته بود علاوه بر اینکه حکومت موروثی و سلطنتی را تثبیت کرده بود فاسدترین مردم زمان بود و سکوت در چنین زمانی بر هیچ‌کس جایز نیست چه رسد به امام و پیشوای امت.
در روز‌های اخیر ترکیب «آزادی‌مشروع» نُقل اخبار حوزه حقوق و قضا بود و مقامات حکومتی در صحبت‌های خود به مناسبت هفته قوه قضائیه بر لزوم رعایت این حق و وظیفه دستگاه قضایی در پاسداری از آن تاکید کردند. اما آیا میان واژه «آزادی» و ترکیب «آزادی مشروع» توافق معنا وجود دارد یا خیر؟
ستاره جدید استقلال امیدوار است نمایش خوبی در فاز هجومی تیمش در فصل جدید داشته باشد.
سرمربی تیم امید شرایط تیمش را در آستانه حضور در مسابقات غرب آسیا سخت دانست.
رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد: تحقق ثبات پایدار در عراق تنها وظیفه دولت این کشور نیست و باید همه جریان‌ها در این امر مشارکت کنند.
دیندار بودن اجباربردار نیست، اما ضرر زدن به دین دیگرانی که می‌خواهند دیندار باشند یا خدشه بر فضای عفت و حیای جامعه اسلامی بزنند، طبعاً وظیفه حکومت اسلامی است. اجبار کردن حجاب هم، نه برای دیندار کردن فرد بی‌حجاب، بلکه برای محافظت از آسیب زدن او به دینداری باقی افراد جامعه است، البته او در فضای خصوصی خانواده و دوستان می‌تواند بی‌حجاب باشد، اما فضای عمومی جامعه متفاوت است.
هافبک با تجربه استقلال به دنبال بازگرداندن روحیه و انگیزه برد به هم‌تیمی‌های خود است.
زیباکلام نوشت: هر حادثۀ ناگوار و هر برخوردی که میان مردم بر سر حجاب اتفاق بیفتد، صرف‌نظر از آنکه قربانی زن یا مرد، طرفدار یا مخالف حجاب باشد، مسئولیت آن بر عهدۀ حکومت است.
وظیفه مسلمانان درباره بی‌حجابی از سوی رهبری مشخص شده است: «تذکر لسانی بدهید و بگذرید». وظایف حکومت هم دیگر برعهده مردم نیست و حکومت خود می‌داند که باید چه کند.
ستاره ایرانی پورتو در شب پیروزی تیمش مقابل پورتیموننسی سه موقعیت طلایی ساخت.
ابراهیم اشکش می گوید شرایط نفت را پذیرفته و با تمام قوا برای جنگیدن برگشته است.
سرمربی منچستریونایتد از اتحاد بالای تیمش صحبت کرده و آن را عاملی مهم در موفقیت شیاطین سرخ دانست.
عبدالسلام حنفی، عضو هیات مذاکره‌کننده گروه طالبان با ایالات متحده آمریکا بود. زمانی که نیرو‌های طالبان با حکومت افغانستان و حامیان غربی آن درگیر جنگ بودند، در مصاحبه‌ها با خبرنگاران تاکید داشت که طالبان به حفظ حقوق شهروندی و حقوق و آزادی‌های زنان متعهدند.
حاکمیت در معنای اعم و شهرداری به عنوان بازوی اجرائی حاکمیت در این موضوع، اموری همچون اداره قبرستان را از باب تکلیف حاکمیتی و شرعی انجام می‌دهد و هزینه آن را هم باید از اموال عمومی و انفال محاسبه کند و از باب انجام این تکلیف هیچ منتی بر سر جامعه نمی‌تواند داشته باشد؛ چراکه قسمتی از وظیفه ذاتی حکومت اسلامی است و انفال به قدر مکفی موجود. اما پیشنهاد چنین مصوباتی که صرفا کسب درآمد از مردم ملاک ارائه آن قرار گرفته، نتیجه‌ای جز نارضایتی و دلگیری عمومی در پی نخواهد داشت.
محسن هاشمی درباره پدرش گفت: به نظرم ایشان در آخرین خطبه نماز جمعه خود، مهمترین سخنان خود را مطرح کردند که اصل آن بر دو محور بود: جایگاه مردم در حکومت و ضرورت عمل به قانون، متاسفانه در هر دو اصل ما دچار انحراف شده ایم. در مورد جایگاه و نقش رای مردم در مشروعیت نظام، فقط به عنوان یک وظیفه مردم را دعوت به رای دادن و شرکت در انتخابات می‌کنیم.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: تربیت سرمایه انسانی تراز تمدنی و تولید فکر دو وظیفه اصلی دانشگاه ها در جمهوری اسلامی است.
رئیس‌ جمهوری در نشست مشترک هیات دولت با استانداران کشور گفت: وظیفه وزرا و استانداران است که بر نحوه تعامل با مردم در ادارات، نظارت کنند.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضائی به صورت مستقیم وظیفه ایمنی سازی ساختمان‌ها را ندارد اگر تخلفی صورت گرفت باید این تخلف بلافاصله به دستگاه قضا اعلام شود.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضائی به صورت مستقیم وظیفه ایمنی سازی ساختمان‌ها را ندارد اگر تخلفی صورت گرفت باید این تخلف بلافاصله به دستگاه قضا اعلام شود.
معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: ما وظیفه داریم با بالابردن سطح خدمت رسانی به شهروندان این منطقه حال خوب را به مردم محلات این منطقه تسری ببخشیم.
همه شهروندان و از جمله آقای دایی وظیفه دارند حافظ قانون، حکومت و کشوری باشند که آبرو و مایملک خود را مدیون آن هستند.
عباس عبدی نوشت: وظیفه حکومت این نیست که بگوید اعتراضات مورد بهره‌برداری دشمن قرار می‌گیرد. وظیفه حکومت این است که با روشن‌بینی سیاسی اجاره ندهد چنین حوادثی شکل گیرد. حوادثی که کاملاً قابل پیش‌بینی بوده و علت اصلی آن نیز بی‌درایتی در سیاست رسمی است.
ماجرا مهسا امینی برگ برنده‌ای برای نظام نیست / در تمامی سه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در باب حجاب و عفاف، بندی بر مبنای تشکیل گشت ارشاد، سوار کردن زنان در ماشین و بردن آن‌ها برای ارشاد و اصلاح اخلاقی وجود ندارد / حتی مصوبه ۴۲۷ شواری فرهنگ عمومی نیز تنها به ذکر وظیفه «تذکر» برای افراد بدحجاب اشاره کرده / ضروریست دولت در ماجرای مهسا امینی از مردم عذرخواهی کند / مدیریت جامعه با باید و نباید‌های ایدئولوژیک بر خلاف هنجار‌های مقبول مردم به فقدان رابطه دیالکتیک میان قدرت رسمی و قدرت عمومی منتهی می‌شود / مسئولین حق ندارند به نام امام خمینی (ره) زمان پریشی کنونی خود را توجبه کنند / اگر حوزه، شریعت و مبانی فقهی ما به روز نشود، حکم‌های خارجی بر جامعه غالب می‌شود / در قانون و دین ما انسان جایگاه و کرامتی بسیار بالا داشته و دارد؛ نباید در یک حکومت دینی چنین اتفاقی رخ بدهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ