تیم ملی هاکی ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جا‌م‌جهانی 2023 توانست حریف خود را شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
آمریکا دوباره در لیگ ملت‌ها در مسیر پیروزی قرار گرفت.
پیروزی ایران در مقابل تحریم‌های آمریکا و پیشبرد پرونده هسته‌ای صلح آمیز در کنار تمجید از سرباز مصری که عملیات ضدصهیونیستی انجام داد، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
تبریز- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا هیچ پیروزی برابر جمهوری اسلامی ایران نداشته است، گفت: در تقابل ۴۴ ساله آمریکا یک پیروزی در مقابل جمهوری اسلامی ثبت نشده است.
ملی پوش شطرنج ایران مقابل ملی پوش شطرنج آمریکا به پیروزی رسید.
نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران در رقابت های جام جهانی آمریکا، اولین کشتی گیر ایرانی نام گرفت که موفق به شکست جردن باروز آمریکایی شد.
نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران در رقابت های جام جهانی آمریکا، اولین کشتی گیر ایرانی نام گرفت که موفق به شکست جردن باروز آمریکایی شد.
مرکز افکارسنجی ایسپا در آخرین نظرسنجی خود درخصوص جام‌جهانی نسبت به احساس مردم ایران درخصوص شکست و پیروزی تیم‌ملی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا پرداخته است. طبق این آمار حدود ۷۸ درصد از کل پاسخ‌دهندگان، از شکست آمریکا خوشحال می‌شدند و حدود ۲۲ درصد نسبت به پیروزی آمریکا مقابل تیم‌ملی ایران یا خوشحال شدند یا بی‌تفاوت بودند.
مهدی صادقی کارگردان مستند «بازگشت‌های بزرگ» ضمن اشاره به روایت پیروزی هیجان‌انگیز تیم ملی ایران در مقابل آمریکا در سال ۹۸،‌ از حسرت تکرار نشدن این اتفاق در جام‌جهانی امسال گفت.
ملی‌پوشان فوتبال ایران به دنبال کسب پیروزی مقابل آمریکا و صعود به مرحله حذفی جام جهانی هستند.
ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. ملی پوشان فوتبال ایران پس از شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس و پیروزی ۲ بر صفر در دیدار با ولز با سه امتیاز به مصاف آمریکایی می‌روند که از دو دیدار قبلی اش دو تساوی کسب کرده است.
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
ملی‌پوشان ایران آماده پیروزی در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی مقابل آمریکا هستند.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که برای پیروزی مقابل آمریکا به تمرکز بالا نیاز داریم گفت: دور بودن از حاشیه‌ها و نداشتن استرس فاکتورهای اصلی موفقیت تیم ملی برابر آمریکاست.
جواد خیابانی که قرار است دیدار حساس ایران مقابل آمریکا را گزارش کند، وعده‌ای جالب در خصوص این جدال داد.
سجادی پس از بازگشت به ایران با اشاره به پیروزی ارزشمند ایران برابر ولز اظهار داشت: پیروزی مهم تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز را به تمام ملت ایران تبریک می‌گویم.
یکی از هواداران فوتبال ایران از مهدی طارمی و کریم انصاریفرد برای دیدار با آمریکا قول گرفت.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر ۷ امتیاز کسب می‌کند.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس از آرزوی قلبی‌اش برای برتری شاگردان کارلوس کی‌روش مقابل آمریکا و انگلیس می‌گوید.
علی روشنی‌کیا اسنوکرباز ایران در مسابقات قهرمانی جهان حریفی از آمریکا را شکست داد و به جمع ۳۲ بازیکن برتر این رقابت‌ها راه یافت.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار مقابل آمریکا به پیروزی پرگل دست یافت و حریفش را ۶ بر ۴ شکست داد.
تیم ملی ژاپن در دیداری تدارکاتی موفق به کسب پیروزی مقابل آمریکا شد.
چند سوال در باره سرقت از بانک ملی!
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌ها از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب مقابل تیم قدرتمند و صدرنشین آمریکا به میدان رفت و با شکست دادن این حریف بدون باخت، شگفتی‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ