رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام اوپن زاگرب- در حال برگزاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی شد. وی پس از برکناری سیدجواد ساداتی نژاد، برای این وزارتخانه کاندید شده بود. از مهمترین چالش های محد علی نیکبخت، حل مسئله گندم و مسئله خشکسالی در کشاورزی خواهد بود.
معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است.
نمایش درخشان محمدعلی گرایی در یک دیدار کشتی مورد توجه صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفت.
دیدار‌های رده بندی و فینال ۳ وزن دوم و پایانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، امروز (جمعه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که محمدرضا گرایی به مدال نقره رسید و محمدعلی گرایی و علیرضا مهمدی صاحب مدال طلا شدند.
محمدرضا و محمدعلی گرایی، دو شانس اصلی رسیدن به مدال جهانی در سال 2023 با جدیت تمرینات خود را دنبال می کنند.
عضو شورای عالی سیاسی یمن بر لزوم تحرک عملی ریاض، در راستای پیشبرد روند مذاکرات دوجانبه تاکید کرد.
محمدعلی نجفی چند ماه قبل درخواست عفو کرد که نامه او از طریق زندان در اختیار کمیسیون عفو و بخشودگی قرار گرفت و پرونده او نیز مثل بقیه زندانیان که درخواست عفو داده‌بودند، مورد بررسی قرار گرفت تا این‌که با درخواست عفوش موافقت شد.
یک سریال تلویزیونی درباره محمدعلی کلی به تهیه‌کنندگی مورگان فریمن در دست ساخت است.
محمدعلی گرایی با این فن قهرمان تورنمنت زاگرب شد
تیم کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت زاگرب با محمدعلی گرایی، ناصر علیزاده و امین کاویانی‌نژاد صاحب سه نشان طلا، نقره و برنز در روز اول رقابت‌ها شد.
مدال طلای وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب از آن محمدعلی گرایی شد و امین کاویانی‌نژاد هم به مدال برنز دست پیدا کرد.
محمدعلی عموزاد نتوانست در وزن 65 کیلوگرم نشانه ای از برادر خود در مسابقات قهرمانی کشور داشته باشد.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنوان‌دار کشورمان جهت حضور در رقابت‌های جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابت‌های جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابت‌های جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابتهای جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابتهای جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
محمدعلی گرایی در پنجمین تجربه حضورش در مسابقات جهانی بازهم نتوانست طلسم نرسیدنش به فینال را بشکند.
محمدعلی گرایی از گردانه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان خارج شد.
در کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدعلی گرایی پیروزی سخت و ارزشمندی را به دست آورد.
در روز شکست ناباورانه محمدعلی گرایی، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان صعود کردند.
در چارچوب رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم حریفی از کشور کرواسی را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست داد .
رقابت های وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدعلی گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ