فدراسیون ووشو اسامی کادر فنی تیم های ملی ووشو را هر دو بخش بانوان وآقایان اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد برای مشخص شدن کشتی گیران سه وزن امیدها و یک وزن در بازی های آسیایی هانگژو انتخابی برگزار می کند.
با نظر کادر فنی تیم ملی تکواندو رقابت های انتخابی در وزن 68- کیلوگرم جهت ورود به اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد.
رئیس فدراسیون هندبال کار ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان را کاری بزرگ و درخشان توصیف کرد.
رییس فدراسیون والیبال به نتایج ضعیف تیم ملی در لیگ ملت‌ها واکنش نشان داد.
لوئیس انریکه توانست تمام دستیارانش که در سال های اخیر او را در بارسا و تیم ملی اسپانیا همراهی کرده اند را با خود به پی اس جی ببرد.
دبیر سازمان تیم های ملی کاراته گفت: استفاده از دو ترکیب جداگانه برای مسابقات قهرمانی آسیا در کومیته تیمی و انفرادی تصمیم هوشمندانه‌ای بود که می‌تواند برای آینده کاراته ایران بسیار مفید باشد.
پس از رد درخواست برخی چهره های شاخص و عنوان دار کشتی ایران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی به دلایل مختلف، در نهایت فدراسیون کشتی با هدف تقویت کادر فنی با یک مربی روس قرارداد بست.
دور سوم نشست های تخصصی با تیم های ملی دواطلب اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور مسئولین کمیته، مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و مسئولین و مربیان شمشیربازی، اسکیت و تیراندازی برگزار شد.
اعضای کادر فنی تیم ملی دو بازی نیمه نهایی جام حذفی بین تیم های استقلال – نساجی و هوادار – پرسپولس را از نزدیک تماشا خواهند کرد.
تیم ملی واترپلو که باید برای حضور در بازی های آسیایی آماده شود از اول خردادماه با کادر فنی جدید و اردونشینان جدید وارد اردو می شود.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه که نخستین بازی کادر فنی جدید تیم ملی بود با تساوی به پایان رسید.
سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی مشخص شدند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره انتخاب سرمربیان تیم های امید و بزرگسال تاکید کرد: موضوعی که برای این دو تیم است بحث انتخاب کادر فنی آنهاست که به سرعت در حال پیگیری هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره انتخاب سرمربیان تیم های امید و بزرگسال تاکید کرد: موضوعی که برای این دو تیم است بحث انتخاب کادر فنی آنهاست که به سرعت در حال پیگیری هستیم.
با تصمیم مسئولان فدراسیون بوکس ظاهرا دو‌ گزینه نهایی کادر فنی تیم ملی جوانان به زودی اعلام خواهند شد.
در پایان رقابت های تکواندو قهرمانی آزاد کشوری، کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان ۳۰ تکواندوکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان برای حضور در تورنمنت رنکینگ آزاد کرواسی از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام شد.
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شامگاه پنج شنبه ( ۱۰ آذر ۱۴۰۱) در میان استقبال جمعی از مردم در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
رفتار و تصمیمات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نهمین سال حضورش در راس کادر فنی نشان از تفاوت های مشهود او نسبت به دوران هشت سال حضورش در این تیم دارد که اتفاق مثبتی خواهد بود.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: سازمان لیگ با هماهنگی تیم‌ها و کادر فنی باید طوری برنامه ریزی کند که برنامه های فنی تیم های ملی کشتی لطمه نخورد.
با صلاحدید کادر فنی، تیم ملی تکواندو بانوان با ۶ تکواندوکار در بیست و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ