شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز قطعنامه محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم راتصویب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نشست عمومی امروز (سه شنبه) به رغم مخالفت کشورهای غربی، با تصویب قطعنامه‌ای «اهانت به کتب مقدس و نمادها دینی» را محکوم کرد.
شورای حقوق بشر سازمان ملل امروز سه‌شنبه قطعنامه ضدایرانی انگلیس را تصویب کرد.
بحرینی با بیان اینکه «استفاده ابزاری از حقوق بشر غیرقابل قبول است و آرمان مشترک حقوق بشر را به خطر می‌اندازد» هشدار داد: این رویکرد نه کمکی به حفظ و ارتقای حقوق بشر می‌کند و نه با واقعیت‌های میدانی و تاریخ و پیشینه فرهنگ و تمدن ایرانی سازگاری دارد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت بزرگ آرا قطعنامه‌ای را در محکومیت حمله روسیه به اوکراین تصویب کرده است.این قطعنامه خواستار خروج نیروهای روسیه از اوکراین و پایان درگیری‌ها می‌شود. ۱۴۱ کشور به این قطعنامه رای مثبت، ۳۲ کشور رای ممتنع و هفت کشور - از جمله روسیه - رای منفی دادند.
مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه ضد روسیه درباره اوکراین را به تصویب رساند.
«کلودیا تنی» قانون‌گذار جمهوری‌خواه ایالت نیویورک در مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که قطعنامه حمایت از اعتراض‌ها در ایران با ۴۲۰ رأی موافق و یک رأی مخالف تصویب شد.
مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی مداخله جویانه، قطعنامه ای را در حمایت از اغتشاشات و آشوب های اخیر در ایران تصویب کرد.
مجمع عمومی سازمان ملل با اکثریت آراء در قطعنامه‌ای نظر مشورتی دیوان بین‌المللی دادگستری را درباره اقدامات رژیم صهیونیستی خواستار شد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت قاطع آرا قطعنامه مربوط به حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین را تصویب کرد.
سخنگوی وزرات امور خارجه گفت: ما از ۲۵ کشور عضوی که به اشکال مختلف از این قطعنامه حمایت نکردند و به آن رای مثبت ندادند، تشکر می‌کنیم و بی تردید اقدام آمریکا از نگاه ملت بزرگ ایران و در محکمه قضاوت وجدان‌های بیدار و دولت‌های مستقل جهان محکوم و غیرقابل قبول است.
قطعنامه تمدید ارسال تسلیحات به اوکراین در سال ۲۰۲۳ توسط پارلمان ایتالیا تصویب شد.
این قطعنامه از دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا می‌خواهد که تحریم‌های جدیدی را علیه مقامات و نهاد‌های ایرانی به بهانه این ناآرامی‌ها وضع کند.
پارلمان فرانسه با تصویب قطعنامه‌ای علیه ایران خواستار اعمال فشار روی ایران برای تحقیق در خصوص مرگ مهسا امینی شدند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره ایران واکنش نشان داد.
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد قطعنامه ضدایرانی درباره آنچه «وضعیت حقوق بشر در ایران» خوانده شده را به تصویب رساند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیش‌ از این هم گفته بودیم که صدور قطعنامه مشخصاً یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی بابیان اینکه این اقدام اشتباه و تصویب قطعنامه علیه کشورمان همانطوریکه پیش‌تر هم گفته شده بود، پاسخ محکمی از سوی ایران به همراه خواهد داشت، گفت: برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مطابق قانون اقدام راهبردی مجلس پیش می‌رود و صدور قطعنامه‌های متعدد علیه ایران در پیشبرد این برنامه‌ها خللی ایجاد نخواهد کرد.
سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: تصویب قطعنامه غیر اجماعی ارائه شده از سوی سه کشور اروپایی و آمریکا در شورای حکام اقدامی سیاسی، غیرسازنده و نادرست است.
سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس گفت: تصویب قطعنامه غیر اجماعی ارائه شده از سوی سه کشور اروپایی و آمریکا در نشست امروز شورای حکام اقدامی سیاسی، غیرسازنده و نادرست است.
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز پنجشنبه قطعنامه‌ای ضد ایرانی به تصویب رساند.
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، امروز(پنجشنبه) از امضای قطعنامه‌ای ضدایرانی خبر داد.
منابع خبری گزارش داده‌اند این قطعنامه برای تصویب نهایی ماه آینده به مجمع عمومی ارسال خواهد شد. قطعنامه مذکور که توسط کانادا معرفی شده با ۷۹ رأی موافق، ۲۸ رأی مخالف و ۶۸ رأی ممتنع به تصویب رسیده بود.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز و در جریان برگزاری هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی این سازمان، قطعنامه غیرالزام آور ضدروسی را در ارتباط با درگیری ها در اوکراین تصویب کرد.
پلوسی گفت مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه ای را در محکومیت اقدامات جمهوری آذربایجان ارائه داده که امیدواریم بزودی تصویب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ