اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای امروز تا روز شنبه روند افزایش تدریجی دما و از روز یکشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس مانند روزهای اخیر به اتفاقات دیدار تیم‌های ملی کریکت انگلیس و استرالیا اشاره می‌کنند.
این مرد اولین بار در مصاحبه‌ای تلویزیونی معروف شد و مدت‌هاست کلیپ‌های طنزی از او در فضای مجازی منتشر می‌شود.
نماینده تهران از پیشنهاددهندگان و حامیان تعطیلی شنبه ها برای ساماندهی تعطیلات رسمی انتقاد تندی کرد.
در نشست مشترک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران بر عمق بخشی تعاملات و افزایش همکاری های مشترک از طریق استفاده از ابزارهای نوین مالی تاکید شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به مواضع اخیر جمهوری آذربایجان نوشت: آنکه باید مردم ‎آذربایجان را از آن ترساند، ‎رژیم صهیونیستی است نه ایران تمدنی و اسلامی.
اصفهان- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان گفت: رای اخیر ‎دیوان عدالت اداری درخصوص ممنوعیت اشتغال ‎‎اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، شامل معاونان استاندار اصفهان نمی‌شود.
دادگاه رسیدگی به پرونده دو پایگاه خبری جرایم مطبوعاتی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کریمی در مجتمع قضائی شهید سلیمانی تهران برگزار شد.
دیدار حسن زرنگار کاردار ‎سفارت ایران در عربستان با سرلشگر خلبان «احمد الدبیس» فرمانده منطقه غرب در وزارت دفاع ‎عربستان را به منظور خروج اتباع ایرانی از خاک ‎سودان را مشاهده می‌کنید.
کنعانی نوشت: دفاع امثال ‎آمریکا از ‎حقوق بشر برای ملت‌ها و مظلومان دنیا گریه‌آور است. برای بشریت مصیبتی از این بالاتر نیست که مفاهیم و ارزش‌های انسانی در دست‌وپای سیاست باران بیفتد.
‎مدعیان کمتر از ۱۲ سال تنیس دختران ایران برای حضور در رقابت های غرب آسیا به مصاف هم رفتند.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه آزادی ‎قدس محدود به مرزهای اسلام نیست، گفت: امسال امیدها برای تکمیل همگرایی در بین کشورهای اسلامی که آرمان روز جهانی قدس است، قرار دارد.
سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه ‎بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور خبر داد.
سخنگوی شورای نگهبان از پایان جلسه بررسی لایحه بودجه 1402 کل کشور خبر داد.
خزعلی نوشت: از مصوبات مهم دولت مردمی در سفر‌های استانی، کاهش بازماندگی از تحصیل ‎دختران با تامین اعتبار برای تحصیل آنان در روستا‌ها و مناطق کمتر برخوردار و ارتقای سطح آموزش بانوان است. این همان چیزی است که دشمن داعش پرور نمی‌پسندد و تحصیلات دختران و پیشرفت آنان درجمهوری اسلامی را تاب نمی‌آورد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ناقضان روزمره ‎حقوق‌بشر، مدعیان دروغین آن هستند.
بر اساس اطلاعیه این بیمارستان، به ازای هر کیلوگرم کاهش وزن به نفرات اول، دوم و سوم، به ترتیب ٣٠٠، ٢٠٠ و ١٠٠ درهم تعلق می‌گیرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ناکامی در انتخاب رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و لغو چندین ساعته پرواز ها را به عنوان جدیدترین ناکامی های بایدن برشمرد.
معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره اقدام اخیر این جنبش فلسطینی در بهبود روابط دولت سوریه صحبت کرد و از تلاش‌ها برای بازگشایی دفتر حماس در دمشق خبر داد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور که به قطر سفر کرده است بر عزم واقعی ‎ایران برای توسعه همکاری‌ها و پیشبرد سیاست همسایگی تاکید کرد.
همتی:‌ در مناظره‌های انتخاباتی از پیش بینی هایم بود که ریاست جمهوری رقبایم به طبقاتی ‌سازی اینترنت و محدودسازی حداکثری‌اش می‌انجامد.
سخنگوی بانک مرکزی: تامین مالی غیرتورمی ‎تولید در دستور کار بانک مرکزی؛ انتشار ‎اوراق گام شتاب گرفت و بلافاصله بعد از انتشار قابل معامله در بازار سرمایه است
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: انتشار اوراق گام در یک ماه اخیر به ۷ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان رسید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تقارن ‎روز خبرنگار و عاشورای حسینی، یادآور رسالتی عظیم بر دوش این قشر تلاشگر و حق‌طلب است که آن بیان روایت درست حقیقت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ