مدافع میانی مس رفسنجان قراردادش با این باشگاه را تمدید نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای اولین بار است که زنان در تهران نمی‌توانند به ورزشگاه بروند، ولی در چهار ورزشگاه و سه شهر دیگر، می‌توانند به حمایت از تیم‌های خودی بپردازند.
دستیار بهروز عطایی از حضور در کادر فنی تیم ملی والیبال ایران کناره‌گیری کرد.
رسانه‌های آلمانی اعلام کردند تنش در روابط توماس توخل و لئون گورتسکا باعث شده این ستاره بایرن مونیخ در فهرست خروجی قهرمان بوندس‌لیگا قرار بگیرد.
نام هافبک استقلال به واسطه مصدومیت طولانی مدت از لیست این تیم موقتا خارج خواهد شد.
مهاجم پرسپولیس به واسطه شرایط سنی و بدنی‌اش با پیشنهاد تمدید مواجه نشد.
صرف‌نظر از نتیجه انتخابات پیش روی ترکیه، چندین سناریوی بالقوه برای رویکرد ترکیه به شمال غرب سوریه وجود دارد. اولین سناریو حفظ وضعیت ثبات فعلی در منطقه را به دنبال دارد که در آن بعید است دولت جدید تغییری مطرح کند. سناریوی دوم خروجی نسبی را خواهد دید، نسبی از لحاظ سیستم حکومتی که در آن ممکن است ترکیه مشوق شکل‌گیری یک مجموعه حکومتی منفرد در شمال غرب سوریه باشد.
دو بازیکن خارجی پرسپولیس احتمالا با پایان فصل به در خروجی این باشگاه هدایت خواهند شد.
تبعات ناکامی چلسی در اولین فصل حضور مالکان جدید در این باشگاه ادامه دارد و گفته می‌شود 10 بازیکن از هم‌اکنون در فهرست خروجی باشگاه قرار گرفته‌اند.
با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، تونل‌های زیرزمینی سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رونمایی شد.
این روز‌ها گمانه‌زنی درباره نقل و انتقالات پرسپولیس به اوج خود رسیده است.
عزیز بک آمانوف در صورتی که پیشنهاد خوبی دریافت کند،‌اولین بازیکنی است که استقلال را ترک خواهد کرد.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
دیلی میل مدعی شد که باشگاه‌های انگلیسی حاضر نیستند ملی‌پوشان آرژانتینی خود را زودتر از زمان مقرر برای حضور در اردوی آلبی‌سلسته آزاد بگذارند.
علیرضا رضایی دروازه‌بان ۲۲ ساله استقلال یکی از نفراتی است که از شرایط خود راضی نیست و احتمال جدایی اش وجود دارد.
به نظر می‌رسد اولین خروجی استقلال در نیم فصل دروازه بان جوان این تیم باشد؛ او می‌خواهد به تیمی برود که بازی کند.
عمده‌ترین مشکل ساپینتو با آمانوف به مسئله زبان این بازیکن برمی‌گردد.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
مهرام در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بالاخره طعم شکست را در دیداری نزدیک چشید.
امید حامدی‌فر یکی از بازیکنان جوان استقلال که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع آبی‌پوشان اضافه شده بود احتمالا در نیم‌فصل به تیم سابقش برخواهد گشت.
بنر‌های جشن پیروزی روز چهارشنبه در کابل به اهتزاز درآمدند. صد‌ها پرچم سفید طالبان بر روی تیر چراغ‌ها و ساختمان‌های دولتی برافراشته شدند. اواخر روز سه شنبه، آسمان کابل با آتش بازی و تیراندازی جنگجویان طالبان روشن شد.
مدت حضور سید محمد حسینی در استقلال به یک پیش فصل خلاصه شد و این مدافع باید به فکر تیم جدیدش باشد.
نام اولین بازیکن استقلال که باید از این تیم جدا شود مشخص شد.
آیا درمان‌ با آنتی‌بیوتیک افسردگی ایجاد می‌کند؟
ریکاردو ساپینتو چند بازیکن را در همان بررسی‌های اولیه نخواهد خواست و قصد دارد تیمش را خلوت کند و بزودی یک لیست خروج تحویل آجرلو خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ