نام لیگ حرفه‌ای عربستان روز گذشته در مراسمی رسمی تغییر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که هنوز مهر امضای سومین تیم یک سرمربی مصری طی یازده روز خشک نشده بود، الرمادی چهارمین قرارداد خود را نیز امضا کرد.
یک خبرنگار بلژیکی مدعی شده که مهدی طارمی با میلان برای قرارداد چهار ساله به توافق نرسیده است.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای عقد قرارداد چهار ساله با میلان به توافق اولیه رسیده است، ولی مذاکرات ایتالیایی‌ها با باشگاه پورتو همچنان ادامه دارد.
در جلسه امروز مدیران چهار تیم صعودکننده به آسیا، درباره شرایط هزینه‌کرد این چهار باشگاه مباحث جدیدی مطرح شد.
باشگاه استقلال روز نخست نقل و انتقالاتی خود را با جذب 2 بازیکن جوان و البته 2 تمدیدی آغاز کرده است.
انگولو کانته با عقد قراردادی چهار ساله به مبلغ 100 میلیون یورو، رسما به الاتحاد عربستان پیوست.
ریکاردو ساپینتو به چهار ماه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی از ابتدای فصل و جریمه ۱۰ درصدی از کل قرارداد محکوم شد.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت دو هزار و چهل و چهار شهید سبزوار و همچنین دست اندرکاران کنگره ملی دو هزار و چهارصد و نود و هشت شهید نیشابور و جمعی از خانواده‌های شهدای این دو شهر، که در تاریخ سه‌شنبه  ۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شده بود، در محل برگزاری همایش در سبزوار منتشر شد.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت دو هزار و چهل و چهار شهید سبزوار و همچنین دست اندرکاران کنگره ملی دو هزار و چهارصد و نود و هشت شهید نیشابور و جمعی از خانواده‌های شهدای این دو شهر، که در تاریخ سه‌شنبه  ۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شده بود، در محل برگزاری همایش در سبزوار منتشر شد.
منچستریونایتد تصمیم گرفته، ووت وخهورست را نگه ندارد و مهاجم قرضی برنلی را به تیمش برگرداند. اریک تن‌هاخ اکنون چهار مهاجم دیگر را زیر نظر دارد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از پرداخت چهار هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد این سازمان در پایان اسفند ماه خبر داد.
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیحاتی را در خصوص پرونده فسخ قرارداد کاوه رضایی ارائه کرد.
زانیولو که برای تستهای پزشکی باشگاه گالاتاسرای در استانبول به سر می‌برد با این باشگاه برای انتقالی دائمی و چهار سال و نیمه به ارزش 20 میلیون یورو به توافق رسید.
مهاجم آینتراخت یکی از چهار بازیکنی است که در این فصل از آمار 10 گل و 10 پاس گل در لیگ های معتبر فراتر رفته است.
گراهام آرنولد، قرارداد خود را به مدت چهار سال دیگر با استرالیا تمدید کرد و سرمربی تیم ملی این کشور باقی ماند.
فدراسیون فوتبال ژاپن به صورت رسمی از تمدید قرارداد چهار ساله موریاسو خبر داد.
بیش از ۶۹ هزار قرارداد به ارزش نزدیک ۳۴۷ میلیارد تومان در بازار قراردادهای آتی در هفته چهارم آبان میان معامله گران دست به دست شد که حجم معاملات نسبت به هفته قبل از آن، رشد ۲۰.۴ درصدی داشت.
در هفته چهارم آبان‌ ماه بورس انرژی ایران تعداد ۱۲۳ هزار و ۷۸۰ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد با سررسید یک‌سال و بیشتر به ارزش ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال معامله شد. در هفته گذشته، ۳ هزار اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال نیز در بورس انرژی ایران دادوستد شد.
نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس ادعا کرده میزان قرارداد اسپانسری این باشگاه چهار برابر هزینه‌های قرارداد بازیکنان و مربیان است که یک ضرب و تقسیم ساده عدد هزار میلیارد را نشان می‌دهد که البته هرگز محقق نخواهد شد.
روزنامه آبولا مدعی شد که پورتو قصد دارد قرارداد طارمی را با ارائه پیشنهادی سه یا چهار ساله، به زودی تمدید کند.
استقلال برای پرداخت بدهی به سانتاکلارا تنها ۴ روز فرصت دارد.
رادیو کاتالونیا امروز جزئیاتی جدید از قرارداد چهار ساله روبرت لواندوفسکی با بارسلونا فاش کرد. جزئیاتی از دستمزد، پاداش‌ها و نیز حق فسخ یک‌طرفه بارسلونا که در نوع خود جالب است.
یامگا طبق قراردادی که با باشگاه استقلال دارد قرار بود چهار هفته پیش مبلغ ۱۰۰ هزار یورو به حسابش واریز شود، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ