رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای اندونزیایی خود عازم اندونزی شده، پس از ورود به این کشور مورد استقبال رسمی رئیس جمهور اندونزی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم استقلال در مراسم عزاداری ماه محرم حضور پیدا کرد.
مکالمه جواد نکونام و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درست چند ثانیه قبل از شروع مراسم معارفه سوژه رسانه‌ها شد.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت. سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
تلویزیون ملی ونزوئلا تصاویری از مراسم استقبال مقامات ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را منتشر کردند که در قسمتی از مراسم، گروه تشریفات کشور میزبان، سرود «ای ایران» را می‌خوانند. حضور جمیله علم‌الهدی که در این سفر همراه سید ابراهیم رئیسی است خبرساز شده است.
پرسپولیس با برتری برابر رقیب سنتی خود، استقلال، به عنوان قهرمانی جام حذفی 1401/02 دست یافت
در این مراسم پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، بر پیکر مرحوم افروغ نماز خوانده شد و مراسم تشییع پیکر آن مرحوم از مسجد تا در اصلی دانشگاه تهران برگزار شد.
رهبر کاتولیک‌های جهان اولین مراسم مذهبی را پس از مرخص شدن از بیمارستان انجام داد.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه سعدآباد استقبال کرد، پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی خود را آغاز کردند.
یک روحانی خاطره‌ای از حضور در مراسم ختم یک مادر تعریف می‌کند که گوشی اش روی زنگ بوده و آهنگ بندری پخش کرده است.
این سگ که "پرتئو" نام داشت، یکی از ده‌ها سگ اعزامی مکزیک برای عملیات امداد و نجات در زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه بود.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور آغاز شد.
مراسم تشییع اولین رئیس جمهور باشقیرستان با حضور ولادیمیر پوتین در سالن کنسرت شهر اوفا، پایتخت باشقیرستان برگزار شد.
اجازه ورود زنان به نیرو‌های مسلح عربستان به عنوان بخشی از چشم انداز پادشاهی ۲۰۳۰ عربستان سعودی صورت گرفته است.
در کشور هندوستان انواع ادیان و مذاهب ابتدایی و پیش رفته رواج دارد. شاید کم‏تر کشوری باشد که مانند این کشور تنوع در ادیان و مذاهب داشته باشد. از بت پرستی و آنیمیسم و گاوپرستی گرفته تا ادیان الهی و دین توحیدی اسلام.
ولادیمیر پوتین که به مناسبت کریسمس ارتدوکس به مدت ۳۶ ساعت در جنگ اوکراین آتش بس اعلام کرده به تنهایی در مراسم کلیسای جامع کرملین شرکت کرد.
مراسم راهپیمایی۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی، با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان در تهران و به‌صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.
حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در اولین سفر پاپ فرانسیس به این کشور در حیاط کاخ سلطنتی صخیر در منامه از وی استقبال کرد.
بازیکنان استقلال در مراسم جشن قهرمانی استقلال به‌خاطر اتفاقات اخیر خوشحالی نکردند. در این بین صدا و سیما هم از ادامه پخش برنامه صرف نظر کرد.
در تاریخ برگزاری سوپرجام این نخستین باری است که آبی‌پوشان به این جام می‌رسند.
مراسم قرعه‌کشی انتخاب نفر انتحاری داعش در حلب سوریه در سال ۲۰۱۶ را ببینید. شخص برنده‌ مشهود در تصویر، چند دقیقه‌ بعد خودش را منفجر کرد. منبع: خبرفوری
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.
ویدیویی عجیب از شهر باغملک استان خوزستان که گروهی با نیسان آبی مشغول تشییع جنازه هستند را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ