یکی از اعضای باند سرقت گفت: «یکی از همدستان من قصد به قتل رساندن من را داشت. او پاهایم را بست و وارونه من را مثل گوسفند از درخت آویزان کرد. می‌گفت می‌خواهد دست و پایم را قطع کند و مثل گوشت گوسفندی که کباب کردیم و خوردیم؛ من را هم کباب کند و بخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه
در بررسی‌های بعدی مشخص شد سعید متأهل و صاحب فرزند بوده، اما هنگام قتل در آپارتمان مجردی‌اش بوده است. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران به بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته ساختمان پرداختند و مشخص شد که عامل قتل مردی نقابدار بوده که بعد از جنایت از پارکینگ ساختمان خارج شده و با موتورسیکلت محل را ترک کرده است.
ایرج ۳۵ ساله که از دوستان قدیمی مالباخته بود خیلی زود به طراحی و اجرای نقشه سرقت از خانه ویلایی اعتراف کرد و گفت: من می‌دانستم که دوستم تاجر ثروتمندی است و اموال با ارزشی در خانه دارد وقتی از سفر برگشت با اطلاع از اینکه مقدار زیادی دلار و پول در خانه دارد با ۳ همدستم به خانه‌اش رفتیم و وقتی مقاومت کرد او را با قمه و شمشیر مجروح کردیم.
احداث گذر آقانجفی در شرق میدان نقش جهان اصفهان، ساخت حوزه علمیه در حریم مسجد عتیق اصفهان، خیابان انصاری شرقی در بافت تاریخی بلاغی قزوین، احداث سیتی‌سنتر ساروج در بافت تاریخی کرمان و تخریب بخشی از بافت و کاروانسرا‌های موجود در این محدوده، تخریب و کوچک‌سازی در بافت تاریخی قم، تخریب بافت‌ها و تک بنا‌های تاریخی در شهر‌های کاشان، شوشتر، دزفول، تبریز و... تنها بخشی از تخریب‌هایی هستند که در سال‌های اخیر در بافت تاریخی شهر‌های مختلف اتفاق افتاده است.
با انتقال متهم به مقر انتظامی، بازجویی‌های علمی و تخصصی از وی نشان داد که او در سرقت از منزل بولوار شهید شیرودی نقش دارد. این درحالی بود که وی با توجه به فیلم دوربین مدار بسته دیگر نمی‌توانست حضور خود در صحنه سرقت را انکار کند به همین دلیل دو همدست خود را به پلیس لو داد و گفت: دستبرد به منزل را با شیوه توپی زنی انجام داده است و زوج جوانی هم دو عضو دیگر باند هستند.
همدستی داماد و مادرزن برای سرقت
از «میرزا حسین‌خان سپهسالار قزوینی»، صدر اعظم ناصرالدین‌شاه، به عنوان بانی این مسجد و مدرسه باشکوه نام می‌برند. او در سال ۱۲۵۸ ساخت این مسجد را آغاز کرد، اما اجل مهلتش نداد و در سال ۱۲۶۰ دار فانی را وداع گفت. پس از آن برادرش «میرزا حسن‌خان» کار تکمیل بنا را برعهده گرفت و در نهایت این بنا توسط نایب‌التولیه‌های وقف تکمیل و ساخته شد.
هرچقدر قاچاقچیان سعی می‌کنند که با ذهنی خلاق، پلیس را دور زده و موادهایشان را جابه‌جا کنند، ماموران، اما راه‌های خلاقانه‌تر و به‌روز‌تر را در پیش می‌گیرند و همیشه یک قدم از این سوداگران مرگ جلوتر هستند. به‌طوری‌که آن‌ها می‌توانند یک ظرف چینی ساخته‌شده از شیشه را به راحتی تشخیص داده و آن را توقیف کنند. یکی از نمونه‌های عجیب‌وغریب به روز هفدهم دی امسال برمی‌گردد. قاچاقچیان به طرز ماهرانه‌ای، تریاک را در نان برنجی جاسازی کرده بودند.
زن جوان می‌گوید به خاطر بچه‌ها همکاری می‌کردم که پول داشته باشم.
با اعتراف زن میانسال، متهمان دیگر پرونده نیز بازداشت شده و با تکمیل تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، کیفرخواست پرونده صادر شد و متهمان بزودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه خواهند رفت.
سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه گفت: مدتی است به همراه دوستم، اقدام به سرقت میله‌های فلزی بین سنگ‌های نمای ساختمان‌ها می‌کنیم. این فلزات گرانقیمت است و در بازار با مبلغ خوبی می‌فروشیم. شب حادثه در حال سرقت فلزات نمای ساختمانی بودیم که پلیس متوجه ما شد و در جریان تعقیب و گریز و تیراندازی، همدستم کشته شد.
این جنایت هولناک چند شب قبل در شهر تورنتو رخ داد. آن شب ۳ دختر ۱۳ ساله، ۳ دختر ۱۴ ساله و ۲ دختر ۱۶ ساله که به‌گفته پلیس هر کدام از آن‌ها ساکن یک منطقه از تورنتو بودند و از طریق شبکه‌های اجتماعی با هم دوست شده بودند، پس از حمله به یک مرد ۵۹ ساله او را با ضربات چاقو به قتل رساندند.
متهم گفت: در زندان با سه همدستم آشنا شدم که هر کدام از آن‌ها متخصص سرقت از خانه بودند. شب‌ها در زندان دور هم جمع می‌شدیم وبرنامه‌ریزی می‌کردیم پس از آزادی از زندان یک باند حرفه‌ای سرقت از خانه‌های شمال تهران را تشکیل دهیم. حدود ۶ ماه قبل، یکی یکی از زندان آزاد شدیم و وقتی هر ۴ نفرمان بیرون آمدیم، نقشه‌ای را که در سر داشتیم اجرا کردیم. به سراغ خانه‌های شمال تهران می‌رفتیم و با دیدن آپارتمان یا خانه ویلایی که چراغش خاموش بود زنگ خانه را به صدا درمی آوردیم.
متهم در گفت‌وگویی ماجرای این دزدی جنجالی را اینطور روایت کرده بود: من و همدستم با موتور سمت بالای شهر گشت می‌زدیم تا سوژه پیدا کنیم. این خودروی ۲۰۶ را دیدیم. دوستم گفت برو و از راننده‌اش سرقت کن. من هم رفتم و با تهدید قمه، گوشی او را سرقت کردم و برگشتم. یادم نمی‌آید که دقیقا به آن دختر چه گفتم، ولی یادم می‌آید که تهدید کردم. او هم خیلی ترسیده بود. بعد بلافاصله رفتم آنطرف اتوبان و با دوستم فرار کردیم. در کل هدف‌مان گوشی و طلا بود.
گفته می‌شود رئیس جمهور سابق آمریکا قصد داشته به اف‌بی‌آی پیشنهاد دهد تا اسنادی که در ژانویه ۲۰۲۱ با خود به خانه‌اش برده را با اسنادی مرتبط با همدستی وی با کرملین، معاوضه کند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم سرقت به‌عنف در سطح شهر تهران با همدستی فرد محکوم به قصاص اعتراف کرد، ادامه: متهم پس از دستگیر شدن همدستش توسط کارآگاهان قصد فرار را از کشور داشته که موفق نشده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری همدست زورگیر اتوبان نیایش خبر داد و گفت: ۳ فرد جدید در زمینه سرقت از صندوق امانت بانک ملی شناسایی و دستگیر شدند.
متهم ابتدا منکر ارتکاب جنایت بود، اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت، گفت: من و همدستم به عنوان مسافر سوار خودروی ال ۹۰ شده و آن را دربستی کرایه کردیم، مقصد را پاکدشت گفتیم، اما هدف اصلی سرقت و اخاذی بود. در بین راه با تهدید چاقو راننده را ربوده و به قتل رساندیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ همدستی با پسرخاله برای قتل شوهر/ سرقت دختر نوجوان در بخش نوزادان بیمارستان/ اشک‌های یک زائر، دزد را لو داد!/ مرگ پدر و ۳ پسرش دراستخر کشاورزی/ نقشه سرقت پسر نوجوان او را قاتل کرد/ قاچاق گوشی‌های سرقتی به آن سوی مرز!/ "برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی به قتل رسید
همدستی با پسرخاله برای قتل شوهر
چند روز قبل با اعلام خبر قتل مردی جوان در یکی از روستا‌های تابعه بخش رویدر شهرستان خمیر، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در محل حاضر شدند. نخستین تحقیقات نشان می‌داد مقتول با اصابت بلوک سیمانی به سرش به قتل رسیده است.
چند روز قبل با اعلام خبر قتل مردی جوان در یکی از روستا‌های تابعه بخش رویدر شهرستان خمیر، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در محل حاضر شدند. نخستین تحقیقات نشان می‌داد مقتول با اصابت بلوک سیمانی به سرش به قتل رسیده است.
هوای پایتخت در وضعیت خطرناک قرار دارد
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۷۹۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۲۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ