اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوران حضور آرمان رمضانی در استقلال رسما به پایان رسید و تبریز و تیم تراکتور، مقصد احتمالی او خواهد بود.
سردار مهری گفت: آن دسته از افراد زیر ۴۰ سال در صورتی که دارای ۴ فرزند باشند، مشمول این مقررات شده و خدمت سربازی آنان بخشیده خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در کنار عزاداران حسینی (ع) و در تسهیل تردد و نظم بخشیدن به هیئت‌های عزاداری حضوری پررنگ خواهد داشت.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های پیشران گفت: لازم است که روند کار با سرعت بیشتری دنبال شود.
بررسی‌ها نشان داد مهرماه سال۹۹ دادخواست طلاق توافقی زوجین منجر به صدور گواهی عدم امکان سازش شده، مفاد گواهی مؤید این موضوع بود که زوجه در عوض طلاق و تملک شش دانگ یک واحد آپارتمان، کل مهریه را به زوج بخشیده و در دفترخانه نیز همین موضوع در سند طلاق قید شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌گوید از بخشش کارت قرمز وینیسیوس در بازی مقابل والنسیا توسط یکی از کمیته‌های این فدراسیون متعجب شده است.
قیمت خرید تضمینی گندم ظاهرا ۱۵ هزار تومان است و این عدد تغییر نخواهد کرد؛ این موضوع موجب شده تا گندم کاران عطای کشت را به لقایش بخشند و یا گندم را به دلالان بفروشند.
کابینه رژیم صهیونیستی در نظر دارد در راستای مشروعیت بخشیدن جعلی به شهرک‌های غیرقانونی خود در کرانه باختری وارد عمل شود.
دختران امروزی برای عمق بخشیدن به چشمان خود از لنز یا برنامه‌های ویرایش عکس استفاده می‌کنند. در گذشته زیبارویان طبقه‌ی اشراف از روش خطرناکی برای این منظور استفاده می‌کردند. آن‌ها عصاره‌ی گیاه بلادونا را درون چشمان خود می‌ریختند که بسیار سمی است.
نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل گفت که زمان برای پایان بخشیدن به فرار رژیم صهیونیستی از مجازات فرا رسیده است.
بهبود شفافیت ازطریق انتشار اسامی بدهکاران کلان وسرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات خرداز طریق حذف ضامن ازمهمترین مواردی است که درکارنامه یکساله وزارت امور اقتصادی ودارایی درحوزه بانکی دیده میشود.
ظهر امروز مدیران باشگاه پیکان برای روحیه بخشیدن به تیم فوتسال زنان این باشگاه، عوامل این تیم را به ضیافت ناهار دعوت کردند.
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش برای مشروعیت بخشیدن به شهرک سازی از سوی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کرد.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، گفت: با ایجاد اندیشکده هوش مکانی به دنبال سرعت بخشیدن به موضوع استفاده از هوش مصنوعی در عرصه ژئوماتیک هستیم.
معاون اول رییس جمهور بر ضرورت سرعت بخشیدن به روند همکاری‌های تجاری تهران و مسکو و اجرای توافقات فی‌مابین در جهت ارتقاء سطح مناسبات اقتصادی دو کشور تأکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر سرعت بخشیدن به ساخت مسکن در شهرهای کوچک گفت: کارکنان دولت با پیگیری هر وزارتخانه صاحب مسکن می‌شوند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از همسری که با کارش ازدواج کرده بود/ وحشت در پشت بام!/ انفجار پاور بانک خانه را به آتش کشید/ کلاهبرداران اعزام به سفر زیارتی به چنگ پلیس افتادند/ ردپای زن آشنا در قتل مهندس میانسال/ ماجرای باند مخوف زورگیری از گردشگران/ بخشیدن مهریه برای نجات برادر از قصاص/ تصادف اتوبوس زائران کربلا در آزادراه تهران ساوه
اختلاف زن جوان و همسرش، می‌توانست انگیزه‌ای برای جنایت باشد. به دستور بازپرس جنایی زن جوان بازداشت شد، گرچه وی ابتدا منکر اطلاع از این جنایت بود، اما چند روز بعد لب به اعتراف گشود و گفت: با همسرم اختلاف داشتم او مرا کتک می‌زد. یک روز برای برادرم محسن درد دل کردم و او زمانی که از ماجرا باخبر شد نقشه قتل همسرم را کشید.
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فردگفت: آگاهی بخشیدن به جامعه مبنی بر اینکه باید در برابر یزید ایستاد، معروفی است که باید احیا شود؛ اگر اینگونه شود دیگر یزیدها در جوامع به وجود نمی‌آیند.
بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
سود دریافتی اعتبارت اعطایی کارگزاران با تصویب در شورای عالی بورس از مالیات بر ارزش افزوده معاف شد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۳۲ بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۴۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.
شرکت سپرده گذاری زیرساخت های لازم برای تعیین تکلیف سودهای سنواتی سهامداران را آماده کرده به زودی امکان پرداخت آن به سهامداران مربوطه میسر خواهد شد بنابراین از تمامی سهامدارانی که تاکنون اقدام به سجامی شدن نکردند درخواست می‌شود هرچه سریعتر در سجام ثبت‌نام و مراحل تکمیل احراز هویت خود را انجام دهند.
بانک مرکزی روسیه روز جمعه نرخ بهره را به سطح قبل از جنگ کاهش داد و اعلام کرد که با کاهش نرخ تورم از بالاترین حد در ۲۰ سال گذشته و نزدیک شدن به انقباض اقتصادی به بررسی دامنه کاهش بیشتر ادامه خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ