جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
بورس امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
بورس فردا یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بورس امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
بورس امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
خبرهای بسیار مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
چندروز گذشته خبر‌های بسیاری در رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند بر روی بورس امروز تاثیرگذار باشند. ده خبر شاید تاثیرات بیشتری را بر روی بورس داشته و برای سهامداران حائز اهمیت باشند.
فرانک هوگربیتس همان کسی است که به دلیل پیش‌بینی‌های زمین‌لرزه بر اساس هم‌ترازی اجرام آسمانی شهرت پیدا کرد. ۱۴ بهمن ماه گذشته او در توییتی درباره وقوع زلزله احتمالی - با تعیین نقطه‌ای روی نقشه که تقریبا در همان حدود دو روز بعد زمین‌لرزه با بزرگای ۷.۸ رخ داد -در ترکیه منتشر کرد و نوشت که "دیر یا زود" زمین‌لرزه‌ای در این محل رخ می‌دهد.
امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
شاخص کل بورس روز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۷۳۲۵۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۴۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
قیمت سکه امامی امروز باز هم نسبت به دیروز روند افزایشی داشته و به قیمت ۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. در این جلسه استیضاح سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت مورد بررسی قرار گرفت. محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور نیز حضور داشت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه ( ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. بررسی طرح استیضاح وزیر صمت در جلسه امروز مجلس بررسی خواهد شد.
نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی امروز؛ یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در جلسه ۳۰۴ این مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را در دستور کار قرار دادند.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
بورس تهران در روز ابتدایی هفته اول با رشد ۷۳ هزار و ۴۳۸ واحدی معادل ۳.۱ درصدی رو‌به‌رو شد و شاخص کل در پایان معاملات شنبه در سطح دو میلیون ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص بورس فردا سبز است یا قرمز؟
امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
بورس فردا دوشنبه ۴ اردیبهشت پس از چندروز تعطیلی در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اعلام نایب رئیس مجلس پایان یافت.
عضو هیئت مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در اردیبهشت افتتاح و تحویل می‌شود.
بازار سهام این‌‌‌ روز‌‌‌ها به واسطه ترسی از روند بازار، قهر معامله‌‌‌گران و مهم‌تر از همه عدم‌انگیزه و رغبت به حضور در این بازار سبب شده حجم معاملات به‌ویژه معاملات خرد هر روز کاهش بیشتری را تجربه کند.
امروز هم یک بازار سرمایه یک روز خونین دیگری را پشت سر گذاشت. بازاری که از لحاظ ارزندگی در بهترین شرایط است و در بین بازار‌های رقیب ارزان‌ترین بازار به حساب می‌آید، اما این روز‌ها بیشتر فعالان تصمیم گرفته اند نظاره گر باشند و خبری از ورود نقدینگی تازه نفس به بازار نیست. شاخص کل تا کجا اُفت خواهد کرد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ