ابرستاره پرتغالی زمان خداحافظی از فوتبالش را مشخص کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیلوفر رشیدی، سرمربی تیم والیبال زنان پیکان از جمع خودروسازان جدا شد.
سیاوش یزدانی که دچار آسیبی جزئی شده بود، این روزها با آمادگی بالایی در تمرینات تیم فوتبال سپاهان شرکت می‌کند.
توضیحات طاقچه درباره عکس منتشر شده از کارکنانش: این عکس بیش از یک ماه پیش گرفته شده و در همان زمان در حسابی شخصی منتشر شده است. تصویر یادشده پس از خداحافظی یکی از همکاران، مقابل دیوار بیرونی و خارج از فضای کاری طاقچه گرفته شده و در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی طاقچه انتشار نیافته است.
آنقدر زمان حضور کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی در فوتبال قطر طولانی شده که بعید نیست او در این کشور از فوتبال خداحافظی کند.
میدان توپخانه در خیابان امام خمینی (ره) فعلی در دوره ناصرالدین شاه ساخته شده است. تصویری نایاب و تاریخی از میدان توپخانه را می‌بینید. نام خیابان امام‌خمینی (ره) کنونی، در دوران تاریخی مختلف دستخوش تغییر شده است. اسم این خیابان ابتدا «سپه» بود و در دوره قاجار به «باغشاه» و «مریضخانه» معروف شد. حالا اینجا را به نام امام خمینی (ره) می‌شناسیم.
آداب خواستگاری در زمان قاجار بسیار جالب است. بخشی از این آداب را در این مطلب می‌خوانید.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال استوری عجیبی را منتشر کرده است.
گل دقیقه 11+90 محمدحسین مرادمند استقلال از شکست در وقت های قانونی نجات داد اما با گلی دیرهنگام‌تر در وقت‌های اضافه جواب داده شد.
آنتوان سوروگین عکاس معروف زمان قاجار این عکس‌ها را در سفر به شمال ایران ثبت کرده است. (عکس‌ها در اصل سیاه و سفید هستند و با استفاده از نرم‌افزار به صورت رنگی درآمده‌اند)
مهاجم با تجربه نساجی در آخرین دقایق دیدار مقابل استقلال وارد زمین شد.
فدریکو گاتی، مدافع جوان یوونتوس در آخرین ثانیه‌های بازی تیمش را از شکست خانگی مقابل سویا نجات داد.
اشتباه اونانا، دروازه‌بان اینتر، در دقیقه 90 بازی امشب مقابل سالرنیتانا که باعث شد نراتزوری برد را با تساوی عوض کند باعث شده او با انتقادهای شدید از سوی هواداران مواجه شود.
هر یک از اجزای یک خودرو جدید به صورت جداگانه رنگ می‌شود تا هر سطح بتواند بهترین پوشش رنگ ممکن را دریافت کند. تنها چند خودروساز در جهان باقی مانده اند که همچنان بیشتر کار‌های تولید یک خودرو را با استفاده از نیروی انسانی انجام می‌دهند.
هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن تنها ده دقیقه بعد از ورود به زمین، اخراج شد.
مهدی ترابی سه بار تا آستانه باز کردن دروازه ون پارس پیش رفت اما بدشانس بود که نتوانست به این هدف برسد.
توماس مولر، مهاجم باتجربه تیم ملی آلمان، متنی متفاوت در صفحه رسمی خود منتشر کرده است.
بارسا در دیدار امشب مقابل آلمریا شاهد خداحافظی جرارد پیکه با این تیم خواهد بود و به این مناسبت با پیراهنی ویژه وارد زمین خواهد شد.
یحیی به شهادت همین عکس ها، ناگهان پیر شد، اما این تغییر چهره، شاید به دلیل سن و سال هم باشد. گل محمدی یک مرد ۵۱ ساله است
مصدومیت شدید گاوی در جریان بازی بارسا و بیلبائو ممکن است به قیمت از دست رفتن جام جهانی برای او تمام شود.
مصدومیت شدید گاوی در جریان بازی بارسا و بیلبائو ممکن است به قیمت از دست رفتن جام جهانی برای او تمام شود.
مصدومیت شدید گاوی در جریان بازی بارسا و بیلبائو ممکن است به قیمت از دست رفتن جام جهانی برای او تمام شود.
محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.
مهدی تاج بار دیگر بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زد. آنهم در انتخاباتی که در برابر رقیب (میرشاد ماجدی) قاطعانه رای آورد.
در این خبر عکسی از یک بقال گیلانی عصر ناصرالدین شاه قاجار را می‌بینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ