بارسلونا فراتر از هر بازیکن و نام معتبری است. یک جمله کلیشه‌ای، ولی شاید پپ گواردیولا و لیونل مسی دو مورد استثنا باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی با وجود انتقادهای بسیار تندی که به داوری بازی دیشب بارسا و ختافه و همینطور لالیگا داشت با محرومیت طولانی‌مدت مواجه نخواهد شد.
29.5 درصد از بارسا ویژن به مبلغ 120 میلیون یورو به صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی لیبرو و نیپا کاپیتال واگذار شد.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا نیمار را به محض خروج از پاری سن ژرمن با قراردادی قرضی جذب کند.
درگیری بارسا با عثمان دمبله ادامه دارد و با اعلام فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار با تاتنهام در خوان گامپر نام این وینگر فرانسوی دیده نمی‌شود.
در قرارداد ایلکای گوندوگان بندی وجود دارد که اگر تا قبل از بازی نخست فصل قراردادش ثبت نشود، او می تواند آن را یکطرفه فسخ کند. قرارداد او هنوز در لالیگا ثبت نشده است.
جدایی عثمان دمبله از بارسلونا به جای یک معامله ورزشی به یک مشکل حقوقی پیچیده تبدیل شده است.
شایعاتی مبنی بر حضور فیلیپ کوتینیو در فوتبال عربستان یا قطر وجود دارد. در صورت انتقال این بازیکن، 50 درصد از درآمد فروش به بارسلونا خواهد رسید.
اگر هری مگوایر از منچستریونایتد برود، محتمل‌ترین جانشین برای او ژان کلر تودیبو است. بازیکن سابق بارسا که این باشگاه 20 درصد از رقم انتقال او را دریافت خواهد کرد.
هدف نقل و انتقالاتی جدید بارسلونا بردلی بارکولا، فوتبالیست فرانسوی از المپیک لیون است.
هرچند که نتانیاهو با لفاظی علیه کشورمان قصد سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی خود را دارد، اما جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده هیچ یک از اقدامات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند.
ریو فردیناند معتقد است منچسترسیتی الان در سطح بارسلونای سال 2011 و حتی فراتر از آن بازی می‌کند.
مارکا برای شمار روز ال‌کلاسیکو دست به ابتکار جالبی زده و تیتر یک خود را با الهام از شعار معروف هواداران بارسا درست کرده است.
به نظر می رسد باشگاه اینتر قصدی برای جریمه لوکاکو و بارلا پس از درگیری در بازی برابر سمپدوریا ندارد.
بارسا در سه بازی بعدی خود کار چندان سختی پیش رو ندارد(به غیر از بازی با بتیس) در حالی که تقویم رئال بسیار دشوار است. به خصوص که بارسا در سه بازی پیش رو زودتر از رئال به میدان می رود.
در ضربات پنالتی لواندوفسکی، کسیه، فاتی و پدری برای بارسلونا و خوسه و مورون برای بتیس گل‌زنی کردند و خوانمی و کاروالیو ضربه پنالتی‌شان را از دست دادند.
خوان لاپورتا یک بار دیگر از تصمیمش برای عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی دفاع کرد و گفت که از لحاظ اقتصادی جدایی مسی به سود باشگاه شد.
خوان لاپورتا یک بار دیگر از تصمیمش برای عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی دفاع کرد و گفت که از لحاظ اقتصادی جدایی مسی به سود باشگاه شد.
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی قشرهای پردرآمد تلاش می‌کنند، با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت یا به شماره کارت حواله کنید.‏
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی اقشار پردرآمد تلاش می‌کنند با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید: که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت کنید یا به شماره کارت حواله کنید.‏
روبرت لواندوفسکی امروز دومین کفش طلای متوالی خود را دریافت کرد و گفت که امیدوار است سومین کفش طلایش با پیراهن بارسا باشد.
به نظر می‌رسد به ثمر رساندن و بهره‌برداری از پتروپالایشگاه‌ها نیازمند اراده‌ای ملی و فراتر از تکالیف قانونی است، موضوعی که رهبری نیز بارها بر آن تأکید کرده است.
به نظر می‌رسد به ثمر رساندن و بهره‌برداری از پتروپالایشگاه‌ها نیازمند اراده‌ای ملی و فراتر از تکالیف قانونی است، موضوعی که رهبری نیز بارها بر آن تأکید کرده است.
مدیر اجرایی بایرلورکوزن از اقدامات باشگاه بارسلونا برای فرار از بحران اقتصادی انتقاد کرد.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، قصد داشت از یوفا برای دریافت وامی هنگفت کمک بگیرد ولی با پاسخ منفی روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ