در راستای پاکسازی عناصر ضدانقلاب، رزمایش سپاه در منطقه کوسالان سروآباد برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس در جزیره بوموسی برگزار شد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جزایر سه‌گانه مانور نظامی برگزار کرد. این رزمایش در بحبوحه افزایش حضور نظامی ایالات متحده در منطقه انجام می‌شود.
منابع سوری از برگزاری رزمایشی از سوی ارتش این کشور در منطقه بادیه سوریه خبر دادند که در آن صحنه شبیه به جنگ واقعی در بیابان انجام شد.
منابع کویتی از برگزاری رزمایش نظامی کویت و اردن با نام رماح الحق خبر دادند.
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا از برگزاری رزمایش مشترک میان این کشور و تعدادی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای نخستین بار در عربستان سعودی خبر داد.
نخست وزیر عراق با حضور در رزمایش نیروی هوایی با نام ابابیل یک، گفت: گفت که این برای اولین بار است که عراق شاهد چنین رزمایشی در آسمان خود است.
وزارت دفاع عربستان از برگزاری رزمایشی با حضور نیروهای نیروی هوایی ارتش این کشور در کنار شماری از نیروهای کشورهای دوست در یونان خبر داد.
منابع مصری از برگزاری رزمایش نظامی مشترک سودان و مصر در دریای سرخ با هدف مقابله با تروریسم و تهدیدات نامعمول خبر دادند.
فرمانده پایگاه دریایی مستقل امام علی (ع) چابهار سپاه با بیان این که ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار و توسعه امنیت دریایی است، گفت: هدف ما از برگزاری این رزمایش تأمین امنیت دریایی است.
سخنگوی رزمایش گفت: نشست توجیهی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳باحضور فرماندهان یگان‌های شناور و پروازی نیروهای دریایی ارتش و سپاه و نیروی دریایی کشورهای چین و روسیه برگزار شد.
ناو‌های چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند. مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در روز‌های آینده برگزار می‌شود. در این رزمایش، یگان‌های شناور و پروازی نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ناو‌های نیروی دریایی کشور‌های چین و روسیه که امروز وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شدند، حضور خواهند داشت.
رزمایش نیروی دریایی مرکب ایران با چین و روسیه در شمال اقیانوس هند از امروز ۲۴ اسفند ماه به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.
رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ با مشارکت نیروی هوافضای سپاه، نیروی پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش درحالی برگزار شد که برخی سامانه‌های پدافندی برای اولین بار عملیاتی شد.
رزمایش نیروی دریایی سپاه با نام سردار شهید نصرالله شفیعی با هدف آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس و عملکرد مطلوب سامانه موشک‌های کروز دریایی با موفقیت برگزار شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از برگزاری رزمایش با نام «سردار شهید نصرالله شفیعی» با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس خبر داد.
یگان‌های نمونه بهداری رزمی سپاه، ارتش و فرماندهی انتظامی، چهارشنبه، رزمایش بزرگ امداد تخصصی و امدادی بین بیمارستانی نیروهای مسلح را در شمال شرق کشور برگزار می‌کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن تقدیر از برگزاری رزمایش مقتدرانه سپاه در منطقه ارس تأکید کردند، ایران جابجایی و تغییر مرزها را بر نمی تابد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: منافع و امنیت ملی ایران، خط قرمز ما است و چون در این مورد حساس هستیم رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه را برگزار می‌کنیم.
در سومین روز از برگزاری رزمایش ارس نیروهای ویژه سپاه با بهره‌گیری از بالگردهای MI-۱۷ و اجرای عملیات هلی‌برن، تصرف ارتفاعات و جاده‌های مواصلاتی دشمن را تمرین کردند.
تبریز- رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در روزهای آینده در منطقه عمومی ارس در شمال آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از برگزاری رزمایش بزرگی توسط قرارگاه عاشورا طی روزهای آینده در منطقه عمومی ارس خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه طی روز‌های آینده در مرز‌های شمالی کشور و منطقه عمومی ارس، توسط قرارگاه منطقه‌ای عاشورا برگزار خواهد شد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در چند روز آینده در منطقه عمومی ارس در شمال کشور خبر داد.
کاشمر _ جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر از برگزاری سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سپاه ناحیه کاشمر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ