سرلشکر راجش موگه از مقامات عالی رتبه ارتش هند و هیئت همراه خود، از دانشگاه عالی دفاع ملی کشومران بازدید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی بازدید و رانندگی کرد./صداوسیما
رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید داخل بازدید کرد.
غرفه ایرانسل در سومین اجلاس ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو میزبان وزیر ارتباطات، وزرا و هیئت عالی رتبه کشورهای عضو اکو، کشورهای منطقه و برخی سازمان‌های بین‌المللی بود.
اخیراً معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت به وزیر اقتصاد دستور داده است ظرف یک ماه مسائل گمرکات کشور را سامان‌دهی کند.
بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از بنادر استان مازندران، بار دیگر موضوع کالاهای رسوبی را در رسانه‌ها برجسته کرد درحالیکه دولت پیش از این برای تعیین تکلیف کالاهای رسوبی مصوبه داشت.
«مجید بهزادپور» رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی به همراه اعضای هیئت عامل و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از غرفه بیمه ملت بازدید کردند.
ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در واکنش به اظهارات مقام‌های ایران که باید هیئت فنی این کشور، میزان آب رود هلمند در بند‌های افغانستان را سنجش کند گفت در معاهده ۱۳۵۱ درباره سفر هیئت ایرانی چیزی گفته نشده است و با توجه به معاهده، ممکن است طالبان به هیئت ایرانی اجازه بازدید از بند‌های آب افغانستان را ندهند.
امیرعبداللهیان: باید هیئت فنی از وزارت نیروی ما به طور مشترک با طرف افغانستانی از سد کجکی بازدید کنند و میزان آب را بسنجند و بر مبنای آن اعلام کنند که آیا در صورت رهاسازی آب این آب به منطقه سیستان وارد می‌شود یا نمی‌شود.
امیرعبداللهیان: باید هیئت فنی از وزارت نیروی ما به طور مشترک با طرف افغانستانی از سد کجکی بازدید کنند و میزان آب را بسنجند و بر مبنای آن اعلام کنند که آیا در صورت رهاسازی آب این آب به منطقه سیستان وارد می‌شود یا نمی‌شود.
محمد ایرانی سفیر ایران در کویت از باشگاه العربی بازدید کرد و مورد استقبال رئیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه قرار گرفت.
سفیر تاجیکستان به همراه هیات همراه از بخش‌های مختلف موسسه بازدید کرد.
امیرعبداللهیان با هیئت همراه از مناطق آسیب دیده در زلزله ترکیه بازدید به عمل آورد.
هیئتی متشکل از 22 سفیر و نماینده اتحادیه اروپا در اراضی فلسطینی، برای اطلاع از اوضاع انسانی نوار غزه از این منطقه بازدید کرد.
سخنگو و دبیر هیئت دولت از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بازدید کرد.
امروز چهارشنبه یک هیئت از نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه اروپا در راستای تاکید بر لزوم حفظ وضعیت حقوقی و تاریخی مسجدالاقصی، از این مکان مقدس اسلامی بازدید می کند.
یک هیئت هندی از عملکرد دستگاه CDP و مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته بالینی(IACT) بازدید کرد.
به منظور بازدید از شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و دیدار با کارکنان شاغل در منطقه، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی با هیئت همراه به این استان ها سفر کردند.
رئیس جمهوری روسیه گفت نخستین هیئت نمایندگی تجاری بزرگ در ماه مه سال ۲۰۲۲ از ایران بازدید کرد که در جریان آن، اعضای هیئت روسی توسعه صنایع به ویژه در عرصه فناوری‌های پیشرفته در موسسات ایرانی را مورد توجه قرار دادند.
عضو هیئت رئیسه مجلس با حضور در نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع از دستاوردهای این نمایشگاه بازدید کرد.
منابع عراقی با اعلام خبر بازدید یک هیئت ارشد امنیتی از مرز سوریه برای اطلاع از جزئیات میدانی مقابله با تروریست های داعش، از حمله پهپادی ترکیه به حومه اربیل در شمال عراق خبر دادند.
بازدید هیئت عراقی از دانشگاه دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
سی‌ان‌ان مدعی شد که طبق اظهارات جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و تصاویر ماهواره‌ای ادعایی که منحصراً توسط CNN به دست آمده است، یک هیئت روسی از ژوئن حداقل دو بار از یک فرودگاه در مرکز ایران بازدید کرده تا پهپاد‌های دارای قابلیت حمل سلاح را بررسی کند.
منابع عراقی اعلام کردند که در راستای تدارکات مربوط به تامین امنیت زائران، هیئت امنیتی عالی عراقی رتبه از مرز خسروی بازدید به عمل آورد.
منابع عراقی اعلام کردند که در راستای تدارکات مربوط به تامین امنیت زائران، هیئت امنیتی عالی عراقی رتبه از مرز خسروی بازدید به عمل آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ