عبدالله ویسی معتقد است در فصل آینده معجزه‌ای برای صنعت نفت رخ نخواهد داد و این تیم برای موفقیت نیاز به بودجه‌ای مناسب دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- با نزدیک شدن به بازی های لیگ برتر بیست و سوم فوتبال، فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بیش از پیش شده و در این گزارش آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار بررسی می شود.
عملیات سفر حج از (۳۱ اردیبهشت) آغاز و (۱ تیر) به اتمام رسید و عملیات برگشت از (۱۳ تیر) ماه آغاز و امروز (۳ مرداد) در ساعت ۷:۳۵ دقیقه به اتمام رسید.
باتوجه به همه شواهد بحث توافق پورتو، طارمی و میلان رو به اتمام است
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2023 مغلوب کوبا شد تا ملی‌پوشان ایران تنها با دو پیروزی در طول سه هفته کار خود را به اتمام برسانند‌.
‌ رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عملیات انتقال حجاج ایرانی با انجام آخرین پرواز به اتمام رسید و آخرین گروه زائران از طریق فرودگاه جده وارد عربستان شدند.
امام باقر (ع) فرمود: «هر کس سوره «قدر» را با صداى بلند بخواند، مثل کسى خواهد بود که شمشیر به دوش گرفته و در راه خداوند جهاد مى‌کند و هر کس آن را پنهان و آهسته بخواند، مانند کسى است که در راه خدا، به خون خود غلتیده است.»
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از آغاز فعالیت‌های درون‌تشکیلاتی شورای وحدت اصولگرایان در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از آغاز فعالیت‌های درون‌تشکیلاتی شورای وحدت اصولگرایان در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی پس از ساعت ۲۴ امشب (شنبه)، طی چند روز اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان برای تطبیق با شرایط ثبت‌نام بررسی می‌شود و سپس فرآیند قرعه‌کشی برای تخصیص نوبت متقاضیان انجام خواهد شد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ طلاق به خاطر فراموشی جشن سالگرد/ جان مرد میانسال را گرفت/ دردسر دوستی فوتبالیست لیگ برتری با دختر دزد/ مرگ مشکوک پسر معتاد در کمپ ترک اعتیاد/ بازداشت یک مدعی طب سنتی در غرب تهران/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار/ ماجرای دود سیاه در عملیات کوهستان!/ محاکمه ۲ پسر به اتهام آزار دختر جوان در باغ
آخرین آمار کرونا در ایران/ انهدام شبکه بزرگ تولید دارو‌های تقلبی/ قتل برادر با ضربات چاقو در محله خزانه تهران/ محاکمه نگهبان به اتهام قتل همکارش/ دختر و پسر فراری مرد میان سال را کشتند/ شکایت از مادر به اتهام آدم‌ربایی/ ماجرای دستبرد به ۲۱۰ کیلو زعفران صادراتی/ ۳ سال حبس مجـازات قتل همسر با ماهیتابه/ چمدان زیر خاکی راز جنایت همخانه‌ای را فاش کرد
آخرین وضعیت فعالیت ۶ فدراسیون ورزشی که تا پایان سال جاری با اتمام دوره ریاست مواجه می‌شوند، تشریح شد.
قرارداد عیسی آل‌کثیر با پرسپولیس در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او در تلاش است تا بتواند با رسیدن به آمادگی کامل رضایت یحیی گل‌محمدی را به دست بیاورد تا بتواند قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند.
نفت آبادان با ضربه پنالتی حکیم نصاری نیمه اول را با پیروزی به اتمام رساند.
آخرین جلسه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان سفر خود به استان آذربایجان شرقی را با یک بازدید فوتبالی به پایان رساند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری زوج سارق با ۴۰ کلید/ مرد میانجی دست به قتل زد/ قتل ۲ زن جوان به خاطر شرکت در مراسم عروسی/ دام شیطان!/ محاکمه پدر به اتهام قتل پسر معتاد/ آدم کشی ماهواره ای!/ افشای راز سرقت ۳۰۰ میلیارد تومانی از صرافی
این شاید آخرین فصل حضور ناچو فرناندز در رئال باشد و او هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدیدش نداده است. قرارداد ناچو در پایان فصل به اتمام می رسد.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره منابع مالی قطعه دوم آزادراه تهران‌-شمال، اظهار کرد: به منظور اتمام عملیات اجرایی منطقه دو آزادراه تهران- شمال ۶۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که مقرر شده بخشی از این اعتبار از محل تهاتر اراضی مازاد دولت یا سایر ظرفیت‌های مشخص‌شده در قانون و بودجه بهره گرفته شود.
آخرین تجهیزات و سامانه‌های دفاعی نیروهای مسلح در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس، در حرم امام خمینی(ره) به نمایش درآمدند.
آخرین حضور امام موسی صدر در لیبی بود که در ۴ مرداد ۱۳۵۷ به همراه دو تن از دستیاران خود برای دیدار با سرهنگ معمر قذافی سفر کرده بود.
دادستان بندرعباس گفت: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می‌کردند، اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.
دادستان بندرعباس گفت: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می‌کردند، اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.
کربی با بیان اینکه قصد ندارم برچسبی روی مذاکرات بزنم و بگویم آخرین فرصت است، اما در عین حال مدعی شد: یک توافق روی میز است. به نظر می‌رسد برای دستیابی به توافق، زمان رو به اتمام است و بار دیگر از ایران می‌خواهیم این توافق را بپذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ