یک قایق در رودخانه نیجر و زمانی که مسافران زیادی از جشن عروسی بر می‌گشتند واژگون شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زن جوان ۱۰۳ قطعه شیء فلزی را بلعیده بود، اما نکته عجیب اینجا بود که معده یا مری‌اش در اثر خوردن این اجسام فلزی تیز کوچک‌ترین آسیبی ندیده بود.
​رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته ۱۰۳ هزار فرصت شغلی در حوزه مشاغل خانگی در کشور ایجاد شده است.
هم‌اکنون شاخص کیفیت هوای تهران عدد ۱۰۳ را نشان می‌دهد و ازن آلاینده اصلی هوای پایتخت است.
بر اساس گزارش‌های موجود تاکنون مجموعا ۱۰۳ استاندارد بین‌المللی در کمیته فنی فناوری نانو ایزو منتشر و از این تعداد حدود ۱۰ استاندارد با مسئولیت ایران تدوین شده است.
تیم شطرنج لینتس با حضور درخشان پرهام مقصودلو برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به عنوان قهرمانی بوندسلیگای اتریش دست یافت.
رییس سازمان داوطلبان از توزیع ۱۰۳ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در قالب پویش هلال رحمت خبر داد.
رشت - مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اهدای ۱۰۳ قلم شیء تاریخی به موزه تاریخ چای لاهیجان خبر داد و گفت: این اشیاء توسط خانواده فرهنگ دوست«سکالشفر مصطفوی» به موزه اهدا شد.
سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد هم از کشف مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و گفت: ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا در بازرسی از یک منزل در این کلانشهر توسط مأموران پلیس کشف شد. مأموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی مخفیگاه این فرد در خیابان ابوطالب و اطمینان از صحت موضوع با کسب مجوز‌های لازم قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از محل ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا را کشف کردند و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز هجدهم اسفندماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۰۳ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
دادستان کل کشور با بیان اینکه تاکنون ۱۰۳ عنوان در حوزه حقوق عامه استخراج شده است، گفت: وقتی حقی از شهروندی ضایع می‌شود و مدعی خاصی ندارد، دادستان‌ها باید ورود کنند.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور، گفت: در دادستانی کل کشور ۱۰۳ مورد از مصادیق حقوق عامه و تکالیف دستگاهها احصا و به دستگاه های مرتبط ابلاغ شده است.
شمار قربانیان حمله انتحاری به مسجدی در شهر پیشاور پاکستان به ۱۰۳ نفر افزایش یافت.
شمار قربانیان حمله انتحاری به مسجدی در شهر پیشاور پاکستان به ۱۰۳ نفر افزایش یافت.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: از ۳۰ سال پیش تا به امروز ۶۲ هزار رای ماده ۱۰۰ اجرا نشده داریم.
اتفاق جالب امروز ، گل پیروزی بخش و دقیقه ۱۰۳ محمد امین اسدی مهاجم سابق پرسپولیس در اولین بازی با پیراهن چادرملو بود!
حمیدرضا سهرابی از اجرای ۱۰۸ هزار واحدمسکن شهری توسط آن بنیاد در شهرهای تحت مسئولیت خبر داد.
هم اکنون در کشور روزانه بالای ۱۰۳ میلیون لیتر بنزین مصرف می شود و از طرف دیگر تولید بنزین نیز در همین حدود است با این شرایط مسئولان وزارت نفت در حال تامین سوخت نوروزی هستند.
هم اکنون در کشور روزانه بالای ۱۰۳ میلیون لیتر بنزین مصرف می شود و از طرف دیگر تولید بنزین نیز در همین حدود است با این شرایط مسئولان وزارت نفت در حال تامین سوخت نوروزی هستند.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا بر روی عدد ۱۰۳ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۱۰۳ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان است.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: تا به امروز ۱۰۳ پایگاه مدیریت بحران در تهران وجود داشته است که تعداد آنها به ۱۰۵ پایگاه رسید.
بررسی‌های ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی مشخص کرد پسر جوان که در خانه حضور داشته پس از مشاهده طوفان به قصد سلفی گرفتن سمت پنجره رفته و به دلیل وزش‌باد از طبقه ۱۲ به سمت خیابان سقوط کرده است!
طبق اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، دو کشتی اقیانوس‌پیمای حامل کالاهای اساسی به وزن ۱۰۳ هزار تن وارد بندر امام (ره) شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ