نیکولا اینوسنتین رسماً به عنوان مدیر ورزشی جدید الفتح منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکو که ساعتی پیش به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسلونا معرفی شد در اولین مصاحبه‌اش گفت بارسا تیمی بی‌نظیر و بازیکنانی درجه‌یک دارد.
قائم مقام باشگاه پیکان در تمرین عصر سه‌شنبه تیمش لباس مربیگری بر تن کرد و کنار کادرفنی بود.
روزنامه لوپاریزین می‌گوید لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، به زودی از این باشگاه جدا خواهد شد. علت اصلی این جدایی ناکامی او در مدیریت ماجرای کیلیان امباپه است.
مدیر تیم تراکتور می‌گوید جذب محمد نادری به عنوان سهمیه فیفا مشکلی ندارد.
مدیر تیم تراکتور می‌گوید جذب محمد نادری به عنوان سهمیه فیفا مشکلی ندارد.
دکو در اولین ماموریت خود به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا باید مسی ترکیه را از رفتن به رئال منصرف کرده و او را به بارسا ببرد.
اولین جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال فعلا برگزار نخواهد شد.
سعید فتاحی که به تازگی به عنوان قائم مقام باشگاه مس رفسنجان انتخاب شده مامور مذاکره با محمد ربیعی است.
مریم منظمی در گفت‌وگو با "ورزش سه" از اهدافش برای موفقیت در فدراسیون فوتبال گفته است.
استخدام اولین مدیر خارجی در فوتبال ایران توسط استقلال!
مدیر مرکز توانبخشی بابل، گفت: ورزش پارا کاراته فعالیت خود را در مدت زمان کمی با مرکزیت مازندران در بابل آغاز کرده است تاکنون پیگیری‌های هیات ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان را داشتیم با توجه به اینکه اولین همایش آن امروز به صورت رسمی برگزار می‌شود خواستار حمایت مسئولان ورزشی در این زمینه هستیم.
فولاد خوزستان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در یک بازی دشوار و خارج از خانه موفق شد آلومینیوم اراک را یک بر صفر شکست دهد.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
مارسلو سالازار، مدیر ورزشی باشگاه النصر عربستان درباره احتمال حضور کریستیانو رونالدو در این تیم صحبت کرد.
یک مدیر وزارت ورزش ادعا کرده است برای اولین بار توانسته در ۵۰ سال گذشته گواهی ایمنی برای استادیوم ۱۰۰ هزارنفری بگیرد. استادیومی که حدود دو ماه قبل مدیر برکنار شده اش گفت سازه اش ترک دارد و می‌تواند به یک متروپل جدید برای ایران شود حالا در کمتر از ۶۰ روز برای اولین بار در تاریخ حیاتش ایمن شده است!
صبح دوشنبه است و شما در هنگ کنگ هستید و با رئیس جدیدتان یک ربات مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی قهوه می‌نوشید. در همین حال، شبیه ساز دیجیتال تان از طرف شما در جلسه دیگری شرکت می‌کند و کار یادداشت برداری را انجام می‌دهد یادداشت‌هایی که بعدا مرور خواهید کرد، اما شما در واقع از اتاق خواب خود در ریودوژانیرو در حال کار هستید.
مدیرعامل باشگاه استقلال روز دوشنبه با سرمربی و کاپیتان آبی پوشان نشست برگزار کرد.
رودی فولر، مدیر ورزشی سابق بایرن لورکوزن، از اولین حضور ژابی آلونسو روی نیمکت این تیم ابراز رضایت کرد.
محسن معتمدکیا مدیر روابط عمومی وزارت ورزش که در اتریش همراه تیم ملی است، می‌گوید آرامش در اردو حکم‌فرماست.
چلسی که به دنبال استخدام یک مدیر ورزشی جدید است کسی را هدف گرفته که اولین بار ارلینگ هالند را کشف کرده بود.
پیش از این نیز گمانه زنی رسانه‌ها بر این مبنا بود که در صورت پیروزی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، عنوان دبیرکلی فدراسیون نیز به پریا شهریاری پیشنهاد خواهد شد، اما در تازه‌ترین خبر، عضویت رسمی شهریاری در فیفا اتفاق جالب توجه‌های را رقم زده است.
پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.
گزینه نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ایران بعد از ۱۹ سال فعالیت مستمر در ایران، حالا در تجربه‌ای جدید به استخدام رسمی فیفا درآمد.
NetDragon Websoft یک شرکت محبوب چینی است که به ساخت برنامه‌های موبایل و بازی‌های آنلاین چندنفره شهرت دارد. این شرکت هفته گذشته یک ربات زن به نام خانم «تانگ یو» را به عنوان مدیر عامل منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ